Dayanamıyorum

bozukinsan

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Mayıs 2026
Mesajlar
14
Emoji Skoru
5
Puanlar
1
Yaş
23
Merhaba iletimi okuyorsanız şimdiden çok teşekkür ediyorum size
Ben bir tıp öğrencisiyim 4. Sınıftayım 2 senedir derslerimi verip üst döneme geçemiyorum bu hayatımda en görünürdeki somut problemim
Şimdi ise asıl problemimi yazmak istiyorum
Fakülte 2. Sınıfta iken anksiyete krizi yaşadım ismi böyle bir şey tahminimce hayatımda ilk defa ardında iştah kesilmeleri ciddi bir huzursuzluk bayılma korkusu 1.5 ay hiç dışarı çıkamamak derken kendime şöyle söyledim Allah istemedikçe hiçbir şey olmaz kendime sürekli bunu söyleyip teslim etmeye çalıştım kendimi sonrasında o korkum bayağı bir geçti ama artık korkmasam da bayılmaktan ,depresyona girmiştim o buhrandan çıkamıyordum ve burada bir psikiyatr ile görüştüm bana ilaç yazdı kullandım ve beraber BDT terapisine başladık bir yıl sürdü artık fonksiyonel bir ruh hastasıydım hislerimde bir değişim yok ama yaşıyor görünüyordum sonra memleketimde bir psikolog ile görüşmeye başladım kendisi bütüncül çalışıyordu ihtiyaca göre yani neyse benim takıntılı bir dönemim oldu bu dönemde abdest takıntısı üç gün çok yoğun onu yaşadım o da geçti depresyonum iyice arttı ve ben memleketime dönmek zorunda kaldım bu dönemde MMPİ testi yapıldı bana tanıya girecek bir durum yokmuş öyle dendi ama terapistim bana borderline örüntüleri anlatan bir kitap önerdi neyse bir sürü ilaç değişikliği 4 yıl boyunca derken kendimi iyice bulayım derken kaybettim yitirdim
Memleketimdeki psikologu da 2.5 yılın ardından bıraktım şimdi başka biriyle görüşüyorum 3 seanstır
Genel olarak 4 yılın içinde izlemediğim video kalmadı psikolog , en ufak umut vaadeden bir cümle hepsini izledim okumaya çalıştım halen aynı ama benim artık hiç gücüm kalmadı
İzzet güllü hocamız var çok takdir ediyorum kendisini çok da izledim ancak yıllar süren süreçte bana pek faydası olmadı bende işe yaramadı çok denememe rağmen
İnanın bazen sorun nerde anlamıyorum her şey iyi ve güzelken bile böyle hissediyordum , sanki aklım donuyor duruyor ben kopuyorum bugünlerde iyice canıma tak etti çünkü bir insanın her türlü sorunu olamaz dimi sanki benim var her türlü takıntı , saçma duygular düşünceler inanın kendim kendime güvenemiyorum kontrolden çıkacakmışım gibi korkuyorum buraya yazmadığım yazsam roman çıkacak çünkü bir çok konu var o yüzden ne yazayım bilemedim
Şunu çok merakla soruyorum ve samiyetle cevap verin lütfen
Borderline kişilik bozukluğundan iyileşen veya herhangi zorlu psikolojik bir bozukluktan iyileşen biri bana tavsiye verebilir mi ya da iyileşiliyor mu bunu bilmek istiyorum
Sağlıklı insanlarımızın tavsiyesine çok ihtiyacım var lütfen en ufak değerli fikrinizi paylaşın
Bu psikolojik bir taktik telkin bir psikolog önerisi dikkat etmem gereken şeyler hatta dini bir bağlam bile olabilir
 
Ben dört yıldır bu süreçteyim ailemin yanından ayrılmam ile başladı
Çok ilaç değişti SSRI grubu pr…. Gibi çok kullandım SNRI grubu du… kullandım antipsikotik ab…. De kullandım en son DEHB ilacı at… yazıldı işte sadece onunla devam ediyorum suan ama asla birinin tavsiyesi ile bakın bir tıp öğrencisi olarak söylüyorum sakın ilaç kullanmayın ilaç etkileşimi ve bünye diye bir şey var bazen beklenmedik sonuçlar da olabilir kesinlikle doktor kontrolünde başlanıp bırakılmalı
 
Ya doğrusu tesettürlü birisiyim daha iyi anlaşılması için söyledim yanlış anlaşılmasın inanç da kalmadı isyan her türlü bana geçmeyecek gibi geliyor Allah beni unuttu bence
 
Canım doktor kontrolünde alınıyor zaten eczaci sunu ver desende vermiyo recetesiz.istanbul dışında bazıları reçetesiz alabiliyoo sanırım.ama burda vermiyolar.doktor kontrolünde kullandığım halde bı sürü sikinti yaşadım.pr.. ilacını bende kullandım.devam edemedim.3hafta sanirim kullandim
 
Ya doğrusu tesettürlü birisiyim daha iyi anlaşılması için söyledim yanlış anlaşılmasın inanç da kalmadı isyan her türlü bana geçmeyecek gibi geliyor Allah beni unuttu bence
Ahh canım bende öyle o kadar isyan ettimki .ben ise tesetturlu ve sürekli dua ibadet halinde biriydim.o eski halimden eser yok şimdiiiiisyanda bizim için tovbede bizim için.bu isyanlar sayesinde.belkide sevabimiz cogalicak belkide.cunku pismaniz.hem isyan ediyoruz hemde içden içe pişmanlık var.sende de varmıs ki bunu belirtmissin.ben bide şunu anladım.surekli ibadet halinde olup insanları anlamayan insanlar var.ben mesela eskiden bı alkol madde yada kumar bağımlılığını anlayamazdim.ama şimdi onları çok derinden anlıyorum.belkide bu anlayislar bittikden sonra normale donucez
 
Maalesef çok fazla yan etki var ben de çok yaşadım detay vermeyeyim
 
Ya ne diyim zaten bilsem kendi başıma sürecem , bilenlerin de bir şey dediği yok onlara da ayrı sinirim biri güzelce bir cevap verse keşke
Bilenler burda gezmiyo.hayatin tadını çıkarıyorlaraslında sende biliyosun .4sene önce nasıldın .nasıl düşünür neler yapardin.bizde biliyoruzda unutuyoruz
 
Maalesef çok fazla yan etki var ben de çok yaşadım detay vermeyeyim
Bide instada safaklab diye biri var.sanirim oda adhd ilacı kullaniyo.kendisi eczacilikda bence ileri seviye.cok araştırmacı.bu ilacı kullanirkenki deneyimlerini paylaşıyor.kullandigi takviyelerden bahsediyor.sende belki incelersin sayfayı.o kişi anksiyete için l theanin diye bı takviyeden bahsetti.antidepresanla birlikde kullanilabiliyomus.ilacliykende ilacsizkende kullandım.ama etki alamadim.ama henuz bitmedi.
 
Teşekkür ediyorum sağolun
 
`