- Katılım
- 10 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 14
- Emoji Skoru
- 5
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 23
- Konu Sahibi bozukinsan
-
- #1
Ben dört yıldır bu süreçteyim ailemin yanından ayrılmam ile başladıBen 8sene önce anskieyte teşhisi almıştım.ama son 2senedir.depresyonda eklendi.cok yontem denedigim bı surecdeyim.bugun uzun zmandir gitmedigim bı yere gittim.yeni kocaman binalar yapılmış
10katli bina 1sene içerisinde dikilmiş.ben küçük beynimi duzeltemedim 2senedeneyse canım beynim kizdirmayayim.olucak Allahin ol demesine bakar
Ya doğrusu tesettürlü birisiyim daha iyi anlaşılması için söyledim yanlış anlaşılmasın inanç da kalmadı isyan her türlü bana geçmeyecek gibi geliyor Allah beni unuttu benceBen 8sene önce anskieyte teşhisi almıştım.ama son 2senedir.depresyonda eklendi.cok yontem denedigim bı surecdeyim.bugun uzun zmandir gitmedigim bı yere gittim.yeni kocaman binalar yapılmış
10katli bina 1sene içerisinde dikilmiş.ben küçük beynimi duzeltemedim 2senedeneyse canım beynim kizdirmayayim.olucak Allahin ol demesine bakar
Canım doktor kontrolünde alınıyor zaten eczaci sunu ver desende vermiyo recetesiz.istanbul dışında bazıları reçetesiz alabiliyoo sanırım.ama burda vermiyolar.doktor kontrolünde kullandığım halde bı sürü sikinti yaşadım.pr.. ilacını bende kullandım.devam edemedim.3hafta sanirim kullandimBen dört yıldır bu süreçteyim ailemin yanından ayrılmam ile başladı
Çok ilaç değişti SSRI grubu pr…. Gibi çok kullandım SNRI grubu du… kullandım antipsikotik ab…. De kullandım en son DEHB ilacı at… yazıldı işte sadece onunla devam ediyorum suan ama asla birinin tavsiyesi ile bakın bir tıp öğrencisi olarak söylüyorum sakın ilaç kullanmayın ilaç etkileşimi ve bünye diye bir şey var bazen beklenmedik sonuçlar da olabilir kesinlikle doktor kontrolünde başlanıp bırakılmalı
Ahh canım bende öyle o kadar isyan ettimki .ben ise tesetturlu ve sürekli dua ibadet halinde biriydim.o eski halimden eser yok şimdiiiiYa doğrusu tesettürlü birisiyim daha iyi anlaşılması için söyledim yanlış anlaşılmasın inanç da kalmadı isyan her türlü bana geçmeyecek gibi geliyor Allah beni unuttu bence
Maalesef çok fazla yan etki var ben de çok yaşadım detay vermeyeyimCanım doktor kontrolünde alınıyor zaten eczaci sunu ver desende vermiyo recetesiz.istanbul dışında bazıları reçetesiz alabiliyoo sanırım.ama burda vermiyolar.doktor kontrolünde kullandığım halde bı sürü sikinti yaşadım.pr.. ilacını bende kullandım.devam edemedim.3hafta sanirim kullandim
Ya ne diyim zaten bilsem kendi başıma sürecem , bilenlerin de bir şey dediği yok onlara da ayrı sinirim biri güzelce bir cevap verse keşkeMaalesef çok fazla yan etki var ben de çok yaşadım detay vermeyeyim
Bilenler burda gezmiyo.hayatin tadını çıkarıyorlarYa ne diyim zaten bilsem kendi başıma sürecem , bilenlerin de bir şey dediği yok onlara da ayrı sinirim biri güzelce bir cevap verse keşke
Bide instada safaklab diye biri var.sanirim oda adhd ilacı kullaniyo.kendisi eczacilikda bence ileri seviye.cok araştırmacı.bu ilacı kullanirkenki deneyimlerini paylaşıyor.kullandigi takviyelerden bahsediyor.sende belki incelersin sayfayı.o kişi anksiyete için l theanin diye bı takviyeden bahsetti.antidepresanla birlikde kullanilabiliyomus.ilacliykende ilacsizkende kullandım.ama etki alamadim.ama henuz bitmedi.Maalesef çok fazla yan etki var ben de çok yaşadım detay vermeyeyim
Hahah doğruBilenler burda gezmiyo.hayatin tadını çıkarıyorlaraslında sende biliyosun .4sene önce nasıldın .nasıl düşünür neler yapardin.bizde biliyoruzda unutuyoruz
Teşekkür ediyorum sağolunBide instada safaklab diye biri var.sanirim oda adhd ilacı kullaniyo.kendisi eczacilikda bence ileri seviye.cok araştırmacı.bu ilacı kullanirkenki deneyimlerini paylaşıyor.kullandigi takviyelerden bahsediyor.sende belki incelersin sayfayı.o kişi anksiyete için l theanin diye bı takviyeden bahsetti.antidepresanla birlikde kullanilabiliyomus.ilacliykende ilacsizkende kullandım.ama etki alamadim.ama henuz bitmedi.
Umarım iyi bir pskiytr okursunda hepimizi iyilestirirsinTeşekkür ediyorum sağolun