- Katılım
- 10 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 14
- Emoji Skoru
- 5
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 23
- Konu Sahibi bozukinsan
- #1
Merhaba iletimi okuyorsanız şimdiden çok teşekkür ediyorum size
Ben bir tıp öğrencisiyim 4. Sınıftayım 2 senedir derslerimi verip üst döneme geçemiyorum bu hayatımda en görünürdeki somut problemim
Şimdi ise asıl problemimi yazmak istiyorum
Fakülte 2. Sınıfta iken anksiyete krizi yaşadım ismi böyle bir şey tahminimce hayatımda ilk defa ardında iştah kesilmeleri ciddi bir huzursuzluk bayılma korkusu 1.5 ay hiç dışarı çıkamamak derken kendime şöyle söyledim Allah istemedikçe hiçbir şey olmaz kendime sürekli bunu söyleyip teslim etmeye çalıştım kendimi sonrasında o korkum bayağı bir geçti ama artık korkmasam da bayılmaktan ,depresyona girmiştim o buhrandan çıkamıyordum ve burada bir psikiyatr ile görüştüm bana ilaç yazdı kullandım ve beraber BDT terapisine başladık bir yıl sürdü artık fonksiyonel bir ruh hastasıydım hislerimde bir değişim yok ama yaşıyor görünüyordum sonra memleketimde bir psikolog ile görüşmeye başladım kendisi bütüncül çalışıyordu ihtiyaca göre yani neyse benim takıntılı bir dönemim oldu bu dönemde abdest takıntısı üç gün çok yoğun onu yaşadım o da geçti depresyonum iyice arttı ve ben memleketime dönmek zorunda kaldım bu dönemde MMPİ testi yapıldı bana tanıya girecek bir durum yokmuş öyle dendi ama terapistim bana borderline örüntüleri anlatan bir kitap önerdi neyse bir sürü ilaç değişikliği 4 yıl boyunca derken kendimi iyice bulayım derken kaybettim yitirdim
Memleketimdeki psikologu da 2.5 yılın ardından bıraktım şimdi başka biriyle görüşüyorum 3 seanstır
Genel olarak 4 yılın içinde izlemediğim video kalmadı psikolog , en ufak umut vaadeden bir cümle hepsini izledim okumaya çalıştım halen aynı ama benim artık hiç gücüm kalmadı
İzzet güllü hocamız var çok takdir ediyorum kendisini çok da izledim ancak yıllar süren süreçte bana pek faydası olmadı bende işe yaramadı çok denememe rağmen
İnanın bazen sorun nerde anlamıyorum her şey iyi ve güzelken bile böyle hissediyordum , sanki aklım donuyor duruyor ben kopuyorum bugünlerde iyice canıma tak etti çünkü bir insanın her türlü sorunu olamaz dimi sanki benim var her türlü takıntı , saçma duygular düşünceler inanın kendim kendime güvenemiyorum kontrolden çıkacakmışım gibi korkuyorum buraya yazmadığım yazsam roman çıkacak çünkü bir çok konu var o yüzden ne yazayım bilemedim
Şunu çok merakla soruyorum ve samiyetle cevap verin lütfen
Borderline kişilik bozukluğundan iyileşen veya herhangi zorlu psikolojik bir bozukluktan iyileşen biri bana tavsiye verebilir mi ya da iyileşiliyor mu bunu bilmek istiyorum
Sağlıklı insanlarımızın tavsiyesine çok ihtiyacım var lütfen en ufak değerli fikrinizi paylaşın
Bu psikolojik bir taktik telkin bir psikolog önerisi dikkat etmem gereken şeyler hatta dini bir bağlam bile olabilir
Ben bir tıp öğrencisiyim 4. Sınıftayım 2 senedir derslerimi verip üst döneme geçemiyorum bu hayatımda en görünürdeki somut problemim
Şimdi ise asıl problemimi yazmak istiyorum
Fakülte 2. Sınıfta iken anksiyete krizi yaşadım ismi böyle bir şey tahminimce hayatımda ilk defa ardında iştah kesilmeleri ciddi bir huzursuzluk bayılma korkusu 1.5 ay hiç dışarı çıkamamak derken kendime şöyle söyledim Allah istemedikçe hiçbir şey olmaz kendime sürekli bunu söyleyip teslim etmeye çalıştım kendimi sonrasında o korkum bayağı bir geçti ama artık korkmasam da bayılmaktan ,depresyona girmiştim o buhrandan çıkamıyordum ve burada bir psikiyatr ile görüştüm bana ilaç yazdı kullandım ve beraber BDT terapisine başladık bir yıl sürdü artık fonksiyonel bir ruh hastasıydım hislerimde bir değişim yok ama yaşıyor görünüyordum sonra memleketimde bir psikolog ile görüşmeye başladım kendisi bütüncül çalışıyordu ihtiyaca göre yani neyse benim takıntılı bir dönemim oldu bu dönemde abdest takıntısı üç gün çok yoğun onu yaşadım o da geçti depresyonum iyice arttı ve ben memleketime dönmek zorunda kaldım bu dönemde MMPİ testi yapıldı bana tanıya girecek bir durum yokmuş öyle dendi ama terapistim bana borderline örüntüleri anlatan bir kitap önerdi neyse bir sürü ilaç değişikliği 4 yıl boyunca derken kendimi iyice bulayım derken kaybettim yitirdim
Memleketimdeki psikologu da 2.5 yılın ardından bıraktım şimdi başka biriyle görüşüyorum 3 seanstır
Genel olarak 4 yılın içinde izlemediğim video kalmadı psikolog , en ufak umut vaadeden bir cümle hepsini izledim okumaya çalıştım halen aynı ama benim artık hiç gücüm kalmadı
İzzet güllü hocamız var çok takdir ediyorum kendisini çok da izledim ancak yıllar süren süreçte bana pek faydası olmadı bende işe yaramadı çok denememe rağmen
İnanın bazen sorun nerde anlamıyorum her şey iyi ve güzelken bile böyle hissediyordum , sanki aklım donuyor duruyor ben kopuyorum bugünlerde iyice canıma tak etti çünkü bir insanın her türlü sorunu olamaz dimi sanki benim var her türlü takıntı , saçma duygular düşünceler inanın kendim kendime güvenemiyorum kontrolden çıkacakmışım gibi korkuyorum buraya yazmadığım yazsam roman çıkacak çünkü bir çok konu var o yüzden ne yazayım bilemedim
Şunu çok merakla soruyorum ve samiyetle cevap verin lütfen
Borderline kişilik bozukluğundan iyileşen veya herhangi zorlu psikolojik bir bozukluktan iyileşen biri bana tavsiye verebilir mi ya da iyileşiliyor mu bunu bilmek istiyorum
Sağlıklı insanlarımızın tavsiyesine çok ihtiyacım var lütfen en ufak değerli fikrinizi paylaşın
Bu psikolojik bir taktik telkin bir psikolog önerisi dikkat etmem gereken şeyler hatta dini bir bağlam bile olabilir