Öncelikle geçmiş olsun kutulmuşsunuz. Hep başımıza gelen bir olay değil midir 3 kuruşluk insanlara ederinden fazla değer verince bi yerleri kalkar, ben neymişim derler. Bu konudan ,başka insanların da evlenmiş olmak için evlenmemesi gerektiğini anlarlar umarım.