• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Değişik durumlar

oykumasil

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Kasım 2011
Mesajlar
122
Emoji Skoru
39
Puanlar
298
Yer
Mardin
Kızlar eşim ve kardeşleri birbirlerine düşkünler ve beni yok sayıyorlar ve ben bunu geç idrak ettim jeton geç düşünce bende suanda eşime resmen sarıyorum neden burda tepki göstermedin neden şunu yapmadım vs diye, bu evliliğimizi sarsmaya başladı,mesela pikniğe gitmişiz foto çekinmişler toplu fotoda ben yokum ,yılbaşında çekilen fotolara bakıyorum ben yokum aslında ordayım ama fotolarda yokum, en son yine bendeler ben mutfağa gittiğim anda foto çekinmişler instagrama atmışlar, pikniğe gidiyoruz akrabalarıyla,kızkardeşi abisinin dibinden ayrılmıyor,birlikte sahilde yürüyorlar ,geziyorlar,dipdibeler ,sohbet muhabbet günün sonunda ben bakmışımki tek tabanca takılmışım sadece piknik hazırlığını yapmışım masa kurmuşum,bize geldiklerinde bütün kuzenlerine haber veriyorlar toplanıyorlar , kendileri gittiğinde bize kimse haber etmiyor ,çok düşündüm acaba ben mi abartıyorum diye ,düşündüklerim saçmamı diye ;fakat bir çocuğum vefat etti ve bu süreci yalnız geçirdim yanımda kimse yoktu,benim ailem zaten yok,şunun pişmanlığını yaşıyorum Allahım ben kime yemek yedirmişim,kimlere kapımı açmışım ve en çok üzen şeyde eşimde beni yalnız bırakmış,siz bu durumda olsanız ne yapardınız yani abartıyormuşum sizce
 
Yani çok çok abartılacak bir şey yok ama misal siz tam mutfaktayken fotoğraf çekiniyorlarsa eşiniz hani benim eşim falan diye hiç mi aklına gelmiyor acaba, bilemedim. Bunun için çok sıkıntı çıkarmayın evliliğinizde, siz girin dahil olun o karelere mesela fotoğraf çekindiklerini gördüğünüzde. Ailem yok demişsiniz, görüşmüyor musunuz?
 
Yani çok çok abartılacak bir şey yok ama misal siz tam mutfaktayken fotoğraf çekiniyorlarsa eşin hani benim eşim falan diye hiç mi aklına gelmiyor acaba, bilemedim. Bunun için çok sıkıntı çıkarma evliliğinde, sen gir dahil ol o karelere mesela fotoğraf çekindiklerini gördüğünde. Ailem yok demişsin, görüşmüyor musun?
Ben yokken çekiniyorlar mesela mutfağa gitme anımda ,o an haberim olmuyor foto çekindiklerinden ,ben instagramda falan görüyorum foto çekindiklerini ,tek çocuğum anne baba vefat etti, şuan eşime bende ondan sarıyorum hadi onları geçtim sen niye demedin diye
 
Ben yokken çekiniyorlar mesela mutfağa gitme anımda ,o an haberim olmuyor foto çekindiklerinden ,ben instagramda falan görüyorum foto çekindiklerini ,tek çocuğum anne baba vefat
Eşinize söyleyin öyle bir şey olduğunda, ya hayatım ben de olsaydım keşke bundan sonra fotoğraf çekeceğinizde sen seslen bana falan diyin. Piknikte sahilde tek tabanca kalıyorsanız bazen siz de gidin eşiniz ve kardeşinin yanında yürüyün, katılın onlara, bazen iki kardeş konuşmak isteyebilir ama her zaman değildir, arada sırada siz de dahil olursanız git demezler diye düşünüyorum.
 
Kızlar eşim ve kardeşleri birbirlerine düşkünler ve beni yok sayıyorlar ve ben bunu geç idrak ettim jeton geç düşünce bende suanda eşime resmen sarıyorum neden burda tepki göstermedin neden şunu yapmadım vs diye, bu evliliğimizi sarsmaya başladı,mesela pikniğe gitmişiz foto çekinmişler toplu fotoda ben yokum ,yılbaşında çekilen fotolara bakıyorum ben yokum aslında ordayım ama fotolarda yokum, en son yine bendeler ben mutfağa gittiğim anda foto çekinmişler instagrama atmışlar, pikniğe gidiyoruz akrabalarıyla,kızkardeşi abisinin dibinden ayrılmıyor,birlikte sahilde yürüyorlar ,geziyorlar,dipdibeler ,sohbet muhabbet günün sonunda ben bakmışımki tek tabanca takılmışım sadece piknik hazırlığını yapmışım masa kurmuşum,bize geldiklerinde bütün kuzenlerine haber veriyorlar toplanıyorlar , kendileri gittiğinde bize kimse haber etmiyor ,çok düşündüm acaba ben mi abartıyorum diye ,düşündüklerim saçmamı diye ;fakat bir çocuğum vefat etti ve bu süreci yalnız geçirdim yanımda kimse yoktu,benim ailem zaten yok,şunun pişmanlığını yaşıyorum Allahım ben kime yemek yedirmişim,kimlere kapımı açmışım ve en çok üzen şeyde eşimde beni yalnız bırakmış,siz bu durumda olsanız ne yapardınız yani abartıyormuşum sizce
Ben sizi çok haklı buldum. Ama eşiniz de değil kardeşlerin de var şeytanlık bir dahaki toplandığımızda şunu fark ettim ki hep fotoğraflarda birliktesiniz hiç ben yokum diye laf sokun ayrıca gerçekten kaç defa olmuş piknik fotoğrafta yer almadığınızı fark etmediniz mi siz de bir acayipsiniz fotoğrafta yoksanız sizi saymıyorlardır gerçekten
Eşin de madem aksini düşünüyorsan önem vermiyor pikniğe gitsin tek
 
Bence bu kadar samimi olmayın defalarca bunu yapan insanların içinden şeytanlığını alamazsınız pikniğe gidileceği zaman hasta rolü yapın gitmeyin sizin eve davet etmeyin abisi davet ettiğinde çok hastayım deyin gidip yatak odasına yatın onlarla takılmayın hatta bence eve kuzenlerini falan davet edecek olurlarsa burası benim evim davet edecek sizden başka kimseyi istemiyorum deyin
 
Eşimin de kız kardeşi çok bu tarz şeylere yaşamış biri olarak yenge hiçbir zaman bu gruba dahil olamıyor her zaman el kızı oluyorsunuz o yüzden kendinizi paralayın değersiz gördüğünüz ilk an hemen lafı sokun kötü gelin olun çünkü biliyor musunuz zaten kötü gelinsiniz ne yaparsanız yapın her zaman
Hizmet falan da etmeyin sofrayı falan kurmayın kaldırmayın oturun kenarda hastayım deyin telefonla ilgilenin
 
Ama eşiniz de değil kardeşlerin de var şeytanlık
Aslında eşinin fark etmesi eksiklik hissetmesi gerekiyor o noktada eşi de tam masum değil. Bir de konu sahibi bunu dile getirdiğinde nasıl tepki veriyor, sorun çıkarıyor sanırım adam kadın bunu ifade ettiğinde, o noktada da hatalı gibi
 
Ay cok haklisiniz tabii ki. Yok sayiliyor, hizmetci bakici gibi goruluyorsunuz. Etkinliklerde hicbir seye elinizi surmeyin, hicbir hazirliga, ise karismayin, is ortaya cikinca kacin ordan. Bol bol kendi eglenmenize bakin, kendi fotografinizi cekin, kiz kardesini siz kitleyin mesela muhabbete. Etkinlik selfielerinizi paylasin. Madem yok sayacaklar arkalarini da toplamayin.
 
Bu arada başınız sağolsun çocuğunuz için, yalnız geçirdimden kastınız ne? Eşiniz destek oldu değil mi? Yalnız geçirmek derken ailesini kastediyorsunuz umarım.
ailesi yanımda olmadı bu yas sürecini eve kapanarak yapayalnız geçirdim ve kardeşlerinden hiçbiri nasılsın diyip arayıp sormadılar,eşimde işten gelince kardeşiyle çarşıya gidiyordu geziyordu ,yatıyordu tekrar işe gidiyordu yapayalnız kaldım ve bu olaylardan sonra ben durumu idrak ettim
 
Aslında eşinin fark etmesi eksiklik hissetmesi gerekiyor o noktada eşi de tam masum değil. Bir de konu sahibi bunu dile getirdiğinde nasıl tepki veriyor, sorun çıkarıyor sanırım adam kadın bunu ifade ettiğinde, o noktada da hatalı gibi
Allah aşkına böyle bir şeyi toplum erkeği imizin kaç tanesi kabul eder böyle SORUNLAR hocaya söylenmez kendin tek başına halledersin kocaya söyleyip de ara bozmaya ne gerek var
Söylenecekse de mağdur ayağına yatarak söylenilir bu şekilde söylenmez
 
ailesi yanımda olmadı bu yas sürecini eve kapanarak yapayalnız geçirdim ve kardeşlerinden hiçbiri nasılsın diyip arayıp sormadılar,eşimde işten gelince kardeşiyle çarşıya gidiyordu geziyordu ,yatıyordu tekrar işe gidiyordu yapayalnız kaldım ve bu olaylardan sonra ben durumu idrak ettim
Ailesi sormadıysa sallayın diyecektim ama eşiniz de tam anlamıyla destek olmamış o süreçte, eş masum değil anladığım kadarıyla ve evlendiğinin ve eşinin duygularının idrakında değil.
 
ailesi yanımda olmadı bu yas sürecini eve kapanarak yapayalnız geçirdim ve kardeşlerinden hiçbiri nasılsın diyip arayıp sormadılar,eşimde işten gelince kardeşiyle çarşıya gidiyordu geziyordu ,yatıyordu tekrar işe gidiyordu yapayalnız kaldım ve bu olaylardan sonra ben durumu idrak ettim
Bu adamdan çocuk mocuk yapma derim.
 
Allah aşkına böyle bir şeyi toplum erkeği imizin kaç tanesi kabul eder böyle SORUNLAR hocaya söylenmez kendin tek başına halledersin kocaya söyleyip de ara bozmaya ne gerek var
Söylenecekse de mağdur ayağına yatarak söylenilir bu şekilde söylenmez
Eşinin ailesi apaçık bilerek yapıyor, bu konuda şüphem yok. Onlarla ne konuşacak ki bu kadın? Laf soksa ne olacak anlayacaklar mı? Bilerek yapıyorlar zaten. Eşine uygun dille (ya da sizin deyiminizle mağdur ayağına yatarak) söyleyebilir ama istediği kadar mağdur olsun sizin dediğiniz gibi toplumumuzdaki erkeklerin kaç tanesi mağdur eşine ailesi söz konusu olunca hak verir?
 
Eşinin ailesi apaçık bilerek yapıyor, bu konuda şüphem yok. Onlarla ne konuşacak ki bu kadın? Laf soksa ne olacak anlayacaklar mı? Bilerek yapıyorlar zaten. Eşine uygun dille (ya da sizin deyiminizle mağdur ayağına yatarak) söyleyebilir ama istediği kadar mağdur olsun sizin dediğiniz gibi toplumumuzdaki erkeklerin kaç tanesi mağdur eşine ailesi söz konusu olunca hak verir?
Ben de onu diyorum işte eşiyle arasını bozmasın diğerlerinin de burnundan getirsin kavga etsin ses çıkarsın
 
Ben çok rahatsız oldum. Sahilde piknikte eşim beni tek bırakıp kardeşiyle gezemez. Bana ne onun kardeşinden ben de ordayım ve önceliği her zaman ben olmalıyım. Aşırı rahatsız edici uyarırdım ama hala aynıysa ve yaptığını normal buluyorsa kusura bakmasın direkt boşanırız yani
 
Ben de onu diyorum işte eşiyle arasını bozmasın diğerlerinin de burnundan getirsin kavga etsin ses çıkarsın
Bu kadar kardeşine düşkün bir adamın kardeşleriyle kavga edince suçlu yine kendisi olur.
 
Back
X