Kızlar eşim ve kardeşleri birbirlerine düşkünler ve beni yok sayıyorlar ve ben bunu geç idrak ettim jeton geç düşünce bende suanda eşime resmen sarıyorum neden burda tepki göstermedin neden şunu yapmadım vs diye, bu evliliğimizi sarsmaya başladı,mesela pikniğe gitmişiz foto çekinmişler toplu fotoda ben yokum ,yılbaşında çekilen fotolara bakıyorum ben yokum aslında ordayım ama fotolarda yokum, en son yine bendeler ben mutfağa gittiğim anda foto çekinmişler instagrama atmışlar, pikniğe gidiyoruz akrabalarıyla,kızkardeşi abisinin dibinden ayrılmıyor,birlikte sahilde yürüyorlar ,geziyorlar,dipdibeler ,sohbet muhabbet günün sonunda ben bakmışımki tek tabanca takılmışım sadece piknik hazırlığını yapmışım masa kurmuşum,bize geldiklerinde bütün kuzenlerine haber veriyorlar toplanıyorlar , kendileri gittiğinde bize kimse haber etmiyor ,çok düşündüm acaba ben mi abartıyorum diye ,düşündüklerim saçmamı diye ;fakat bir çocuğum vefat etti ve bu süreci yalnız geçirdim yanımda kimse yoktu,benim ailem zaten yok,şunun pişmanlığını yaşıyorum Allahım ben kime yemek yedirmişim,kimlere kapımı açmışım ve en çok üzen şeyde eşimde beni yalnız bırakmış,siz bu durumda olsanız ne yapardınız yani abartıyormuşum sizce