Sevgilime syledim 2 yildir birlikteyiz isle ilgili sorunlari var kafasi karusik bana da ilgisi azaldi.dayanamadim olmuyi dedim.rest cektim.3gun gevti dayanamadim olmuyo dedim kafamizi toplayalim diyo.o zamani veriesem ya giderde gelmezse...
İşte sinir anında konuşmak değil marifet, marifet susabilmekte o an.
Bazen blöf dediklerimizin ciddiye alınması ya da ciddi olarak algılanmak istendiği durumlara bir örnek belki.
Neden git dediniz peki?
Son zamanlardaki tavri canimi fena sikti.mucadeke eden taraf hep ben olddum.zorla benimleymis gibi hissttim.sevgisinden suphe ettum ama guzel aeven bi adamdi .git diyince de ikiletmedi ama