arkadaşlar ben yatak odasını aldım kız tarafı olarak Google dan yağmur mobılya yazsanız sıtesıne gırdıgınzde yatak odasına gırıp leydı yatak odasına bakar mısınız ?? onu aldım
yorum sizinnnnn :)
Leydi yok ki amaP
ıyı bak bence :) lınk atılıo mu atayım beyaz ttlm :)
Yağmur Mobilyada leydi yok, linkteki Gündoğdu Mobilya. :)
Bu arada takım hoşmuş, güle güle kullanın mutlu günlerde. :)
Diğer ürünleri de beğendim ben, fikir oldu. :)
Birde konuşabilsen,yazmıyım diyorum ama şu türkçenizi bir düzeltin ya :)tesq daha gzllerı senn olr ıns bunun tvlt aynasında sıfrelı kasası fıln var dolabn ıcndede uc dört cekmecesı ayrıca tvlt aynsnn ıcndede makyl ckmclerı var tvsye ederm aslda henz kullnmdm blmyrm byaz ıstqmdı yuzden