Merhaba arkadaslar 35 yasındayım ve son 10 yıldır diş etlerimin aşırı görünmesinden cok rahatsızım 10 yıldır dıyorum cunku bu surec ıcınde daha cok gorunmeye basladılar aslında ırsi babam tarafından ama benı artık aşırı rahatsız edıyor gülmek istemiyorum kı bende aşırı cok gulen buyuk kahkaha atan insanken pıskolojımı bozdugu ıcın agzımı elımle kapatıp guluyorum resımlerde fln cok çirkin cıkıyor diş etimün cok gorulmesı ve 3 yıl once dişçime gittim bana diş etimi kesince duzelecegını spyledı dişmetimi kesti ama o kadar hıc farketmedı ki hem paramdan hem zamanımdan hemde o kadar agrısını cektıgımle kaldım sonra bana botoksu onerdı gittim cok iyi bı yerde Ankarada doktora gidip botoks yaptırdım bu sefer suretım bi degısık oldu yuzumde çukur oluştu mımıklerım korkunx oldu gülünce herkes korku film olan smile daki karakterler gibi guldugumu soyledı ki bende oyle gordum kendımi neyseki oda gecti ama halen sorunum duzelmedı napıcagımı bılemıyorum lütfen Ankara ici onerecegınız bır yontem varsa yardımcı olun pıskolojım ciddi bozuldu gülmekten korkar oldum