- Katılım
- 8 Eylül 2011
- Mesajlar
- 71
- Emoji Skoru
- 14
- Puanlar
- 288
- Konu Sahibi necessitas
- #1
Merhaba herkese. Öncelikle dış gebelik hikayemi anlatayım. 15 Şubat pazartesi günü hamile olduğumu öğrendim. İngilterede yaşıyorum burada beta vs bakılmıyor. Perşembe günü çok hafif karın ağrısı hissettim ama normal diye düşündüm. Akşam üzeri koyu birkaç damla lekelenme vardı. Hastaneyi aradım normal dediler. Cuma günü ağrım biraz daha arttı ama yine karnımda yaygındı, adet olacakmış gibi. Maalesef cuma kırmızı kanamam oldu ama çok az, 10 damla kadar. Cumartesi sorunsuz geçti ama pazar hayatımın en kötü gününü yaşadım. İnanılmaz şiddetli sol tarafımda ağrı vardı ve ped dolduracak kanamam başladı. Acile gittim dış gebelik şüphesi olduğunu söylediler ama kesinleştirmek için Vajinal ultrason gerekli dediler onu da iki gün sonraya verdiler. Betam 361 di ve 5 +6 haftalık idim.
İç kanama riskini göze aldım ve kardeşim de Türkiye’de doktor olduğu için pazartesi günü uçakla Türkiye’ye geldim. 3.5 saatlik uçak yolculuğu boyunca iç kanama geçirip öleceğimi düşündüm. Annem sağ Salim inmem için adaklar adadı. Pazartesi hemen kadın doğuma gittim beta 421 olmuştu. Doktor maalesef sol tüpte gördü bebeği. Hemen tek doz mtx yapıldı. Şükür iğne işe yaradı.
Beni şu an en çok üzen doktor 3 ay beklemem gerektiğini söyledi, mesotraxat iğnesi yapıldığı için. İnternette başka doktorlar 6 ay bile korunmak gerektiğini söylüyorlar.
Sorum şu, size doktorunuz kaç ay korunmayı tavsiye etti?
Hsg testi yani rahim filmi önerdi mi?
İç kanama riskini göze aldım ve kardeşim de Türkiye’de doktor olduğu için pazartesi günü uçakla Türkiye’ye geldim. 3.5 saatlik uçak yolculuğu boyunca iç kanama geçirip öleceğimi düşündüm. Annem sağ Salim inmem için adaklar adadı. Pazartesi hemen kadın doğuma gittim beta 421 olmuştu. Doktor maalesef sol tüpte gördü bebeği. Hemen tek doz mtx yapıldı. Şükür iğne işe yaradı.
Beni şu an en çok üzen doktor 3 ay beklemem gerektiğini söyledi, mesotraxat iğnesi yapıldığı için. İnternette başka doktorlar 6 ay bile korunmak gerektiğini söylüyorlar.
Sorum şu, size doktorunuz kaç ay korunmayı tavsiye etti?
Hsg testi yani rahim filmi önerdi mi?