Merhabalar zor bir süreçten geçiyorum benim gibi geçiren varsa belki yardımcı olabilirsek , betam 745 ken dış gebelik teşhis edildi iğne vurdular ilk doz 4.gün 1015 e çıktı 7.gün 897 e düştü doktor yeterli düşüş olmadığı için bugün ikinci dozu vurdu ikinci dozdan sonra düşüş yaşayanlar oldu mu ? Bu süreci başarılı geçirenler lütfen yazabilir mi