Merhaba arkadaşlar, diyet yaptıktan sonra regl düzensizliği yaşayan oldu mu, diyet yaptım ama profesyonel destek aldım diyetisyenle birlikte 51.9 dan 43 kiloya düştüm. Diyetin 4. Ayında reglim olmamaya başladı. Yaklaşık sekiz aydır ilaç kullanmadan regl olamıyorum. Dört ay ilaç kullandım ilaç sayesinde oldum. Kadın doğum doktorum zayıflama kaynaklı kilo al dedi. Siz de bu durumu yaşayan var mı, ne kadar sürede döngünüz düzeldi ve ben evliyim çocuk istiyoruz o konuda da sıkıntılarımız var. Bu durumu yaşayanlar sürecinizi paylaşırsanız sevinirim.