• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Doğrumu Görüyorum??

ozge22ozge

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Şubat 2014
Mesajlar
1.640
Emoji Skoru
1.102
Puanlar
248
Yaş
36
Biraz bulanık çıkmış ama hamilemiyim ben şimdi??
 

Eklentiler

  • 2014-09-23 11.43.13.webp
    2014-09-23 11.43.13.webp
    23,4 KB · Görüntüleme: 295
Bende o kadar tek cizgi goruyorum ki cift gorucekmiyim acaba :-)allah saglikla kucagina almayi nasip etsin cnm :KK46:
 
Hayirli olsun
Ama hemen kan testi yaptirmani tavsiye ederim
Gecen ay buradan bir arkadasin aralıklarla yaptigi 3 testte de silik çizgi cikti. Ama kan testi negatif cikti
Seninki daha belirgin hamilesin insallah
 
allahım tamamına erdırsın....darısı başımıza inş...kaç gün gecmıştı test yaptıgında...
 
Hayirli olsun
Ama hemen kan testi yaptirmani tavsiye ederim
Gecen ay buradan bir arkadasin aralıklarla yaptigi 3 testte de silik çizgi cikti. Ama kan testi negatif cikti
Seninki daha belirgin hamilesin insallah
ellerim titredi düzgün çekemedim ama ilk çıkan koyu belirgin çizgiden çok hafif silik hemen hemen aynı gibiler bnde şaşkının 3 gün geçti adetim emin olmadan kimseye söylemek istemiyorum
 
ellerim titredi düzgün çekemedim ama ilk çıkan koyu belirgin çizgiden çok hafif silik hemen hemen aynı gibiler bnde şaşkının 3 gün geçti adetim emin olmadan kimseye söylemek istemiyorum
Saglik ocagina git test yaptir hemen canim.
 
hayırlı uğurlu sağlıklı olsun inşallah :)
 
ben biraz önce test yaptım 2 aylık evliyim hamileyim testte çift çizgi çıktı şoktayım
 
Back
X