Dogum

brunettella

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Mart 2013
1.092
355
Kizlar kucuk bir sorunum var,

Yakinda dogum yapicam insallah, sorun su ki. 7 yasinda kucuk uvey babadan ama oz anneden erkek kardesim var. Bugun geldiler annemlerle. Hic kafam almadi cocugu! Bir okadar sinir oluyorum her gordugumde cocugu, annemede kiziyorum. Cok yaramaz. Annem sorunlari oldugu icin cocugu buyutemedi fazla. Kiziyorsun ya cocuga karsinda guluyor. Sinir yani!

Dogum yaptiktan sonra coluk cocuk istemiyorum hani kendi cocugumla ilgilenmek istiyorum.
Annem tabiki getirir kardesimi. Yikip doker orayi.
Bunu anneme hangi sekilde diyebilirim ki getirmesin. Birini bulup birakip gelebilse keske.

Kinadigim falan yok, sadece o an istemiyorum sadece o an.
 

Sinem989

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Aralık 2013
5.041
9.377
O tekliflere hiç girme annen gelsin istiyorsan.7 yaşında üstelikte yaramaz bir çocuğu kimseye bırakamaz.Bıraksa da aklı kalır.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1073 gün geçti.

brunettella

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Mart 2013
1.092
355
Yanlis mi yaparim diyorsunuz? sinir kupu oluyorum her defasina ama, yeni telefon aldim mesela. Cocuk elimden aliyor. Diyorum ki verirmisin hosuma gitmiyor icinde resimlerim falan var ozel silinir falan. Annemde diyorki birsey yapmaz. Iyice son gazi veriyor.
Sorun telefon degilde anneminde cocuga karsi davranislari.
Onca hazirliklar yaptim dogum icin sekerler suslemeler. Burnunu sokucak kesin herseye. Gelde ugras dogumdan sonra.

Kinamak istemiyorum kesinlikle sadece o an kafami dinlemek ve alismak istiyorum. Biliyorum ki o anlarda zorlanicam.
 

JustPeace

Guru
Kayıtlı Üye
5 Şubat 2017
2.838
32.648
Kardeşiniz o çocuk dediğiniz sonuçta niye bu kadar iteliyorsunuz ki baba ayrı olsada sizden küçük savunmasız oda abla ilgisini ister güzellikle anlatmalısınız annenize kırmadan fazla lohusaliktan dolayı gergin olup kirmaktan çekindiğinizi dile getirebilirsiniz.
 

gonulll

Guru
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2009
9.021
11.060
Muhtemelen senin yasinda kucuk ki bu kadar basit bir olayi buyutuyorsun.daha sende buyuyememissin cunku.sevkatle yaklassan guzel dille konussan seni anlayacagina eminim.sonucta kardesin o senin.
Bi dene bakalim yapmacik degil gercekten sevgiyle yaklas guzel dille anlat bakalim davranislari nasil olcak.suan sen bu halinden memnun degilsin ya aynilari senin cocugunun basina gelebilir dikkat et.
 

Super_anne1411

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Aralık 2015
3.366
9.860
31
Çocuk yahu o. Hemde kardeşiniz." Hiç kafam almadı" nasıl bi cümledir azıcık vicdanlı olun hanımefendi nefret etmenize gerek yok. Telefonunuzla oynamak mı istiyo ona uygun bi oyun bulun gel bakalım yanıma diyin oyunu açın hadi birlikte oynayalım ama 10dakika sonra telefonda bi işim var oyunu kapatmamız gerek sen o sırada arabanla oyna olurmu diyin biraz saçını okşayın biraz sarılın hemen değişmeyecek ama kısa sürede onun ne kadar sakinleştiğini göreceksiniz.
Eğer hiç bişey yapamıyosanızda çocuğa onu sevmediğinizi bu kadar belli etmeyin yazık günah çocuğun karakteri sevgiyle şekillenir.
Ha ayrıca annenizin çocuğunu bırakıp gelmesini beklemeyin.
Çok bencil sevgisiz bi insansınız
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1797 gün geçti.

A_a_h

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Mart 2017
1.327
776
Bencede boyle bi teklifte bulunma annen alinabilir. Nekadar yaramazda olsa evladi sonucta size birisi gelirken tek gel cocugunu getirme dese ne hissederdiniz biraz empati kurun derim
 

Kirpicik

sarkastik kirpi uye
Kayıtlı Üye
13 Mart 2016
3.900
8.653
Uzulursun bence oyle bir sey teklif etme annenin kabul edecegini sanmiyorum. Cocukla da gelmesin zor olur lohusa halinle. Esinle halledersiniz. Benim de annem, kv yoktu dogumda. Ilerek cagirmadim. :KK22:Ne kadar kalabalik o kadar karisiklik.
 

Narcoleptic insomniac

Gözümün biri söndü kör oldum..
Kayıtlı Üye
9 Nisan 2016
3.948
3.646
Ayyy o halde hiç çekilmez.. görümcemin de aynı yaşlarda yaramaz ve şımarık bir çocuğu var. Kızım doğduğundan beri zarar vermesinden korkuyorum. Kaşla göz arasında kızımın ağzına elini sokmaya çalışıyor, kolunu bacağını çekiştirmeye çalışıyor. Görümcem de kv de eşim de öyle izliyorlar. Çocuğa anlatıyorum takmıyor, azarlıyorum takmıyor, bir kere kızımın üstüne düşüyordu neredeyse yataktayken bağırarak ittirdim yine anlamadı. Kızımı köşe bucak kaçırıyorum resmen. Görümcemler gelmek istediğinde hep bir bahane buluyorum. Kv de söyledm biz varken onları çağırırsan alır kızımı giderim diye. Bunaldım, bıktım, çocuktan nefret ettim:KK43:
Diyeceğim o ki o anneni uygun bir dille uyar anlamazsa da emin ol gelmemesi gelmesinden daha iyidir.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1652 gün geçti.

tontriko

Rabbim sana emanetiz...
Pro Üye
1 Nisan 2011
30.647
57.611
Ya bakiyomda herkes ay o cocuk bu cocuk diyor. Sizinde cocugunuz oldugunda anliyorsunuz gercekten. Anneler biraz daha uyarici olmasi gerek kabul ama cocuk adi uzerinde. Bi gun sizinkide ayni yaslara gelince anliyorsunuz