• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

dolduruluyor muyum yoksa kandırıldım mı

Tavrın "aldığın eğitime dayanarak" böyle şeyler hissediyorsan o kişiyle arana mesafe koyar geçersin, böyle cetrefile gerek yok, şu konuya bile gerek yok, şahıslar gelir geçer önemli olan senin tavrın ne.??
kendimi huzursuz hissettim sadece. yoksa evet hiç takmayan, bana uygun gelmiyor diyip hayatımdan çıkarmam bana geldiği gibi gelmem lazımdı. dediklerinizi zaten anlıyorum ve hak da veriyorum
 
Ben bunu diyenlere de ne münasebet diyorum ama bana bunu diyenler ya

çünkü bu prensibi bir tek “cool” gördüğü arkadaşlarına çalışmıyor, sınıf atladıkça dediğim 2-3. Sınıftan 4’e geçince gibi. Bir insanın masum karakterli pek bir şey bilmeyen tarafını bilirsinşz, hepimiz de öyleyiz. Şimdi gelip “ben en başından beri böyleydim” havalarına gerek yok. Değiştiğini söylüyorum sadece.
Değişebilir değişmeyen insan güncellenmeyen eskiyen insandır birazda .Çağ değişiyor biz niye aynı kalalım.Siz de değişim sıkılmıyormusunuz hep aynı kızlardan aynı muhabbetlerden geniş çevre yapın .Hayat üç beş kişinin fikriyle onların doğrusu yada ağzıyla yaşanmayacak kadar büyük bir olgu .Çıkın bu döngüden.Bende bu grup vs takılan insanları çok güvensiz bulurum .Hiç sevmezdim .İnsanın kafası kimi alıyorsa onunla arkadaş olabilir gruba sadık kalmak zorunda değil .Bir süre sonra grup kafası oluyor .Kendin dusunemiyorsun sizdeki gibi o onu demiş bu bunu bilmem ne demis .Kıskançlık yokmu sanki kendi aranızda .Ah birbirinizin iç seslerini bir duysanız.
 
Değişebilir değişmeyen insan güncellenmeyen eskiyen insandır birazda .Çağ değişiyor biz niye aynı kalalım.Siz de değişim sıkılmıyormusunuz hep aynı kızlardan aynı muhabbetlerden geniş çevre yapın .Hayat üç beş kişinin fikriyle onların doğrusu yada ağzıyla yaşanmayacak kadar büyük bir olgu .Çıkın bu döngüden.Bende bu grup vs takılan insanları çok güvensiz bulurum .Hiç sevmezdim .İnsanın kafası kimi alıyorsa onunla arkadaş olabilir gruba sadık kalmak zorunda değil .Bir süre sonra grup kafası oluyor .Kendin dusunemiyorsun sizdeki gibi o onu demiş bu bunu bilmem ne demis .Kıskançlık yokmu sanki kendi aranızda .Ah birbirinizin iç seslerini bir duysanız.
değişim iyidir ama önceki halini küçümsemek, olmadığı biri gibi davranmak değildir. ikisi arasında fark var.

grup falan zaten hiç
Sevmiyrum, sürekli toplu takılmak falan da benlik değil, tabi ki zaman zaman herkesten gerçekten bunalıyprum diyorum bende mi aorun var. kızın başka insanlarla arkadaş olması değil problem, örneğin o arkadaşlarına diyemediği yaptıramadığı şeyler biz nasılsa eski arkadaşıyız diye yaptırıyor. başı sıkışsa o insanları değil bizi çağırıyor. yoksa zaten banane kiminle arkadaş kiminle değil.

dediğinizi anladım ama buraya yazmadığım da çok şey olduğu için daha uzatmayayım
 
bu meseleden bunu çıkarmak fazla acımasızca. çok şükür okulumu okuyup iyi bir meslek sahibi olmama çok az kaldı. dedikodu eden ben değilim, ancak değer verdiğim birinin zamanla bu denli değişmesi ve onu sevdiğim dönemlerde de böyle davranmış olması çok üzdü. böyle şeyleri çok kafaya takıyorum
Siz böyle her detayı kafaya takarsanız iş hayatında da çok üzülürsünüz.
 
değişim iyidir ama önceki halini küçümsemek, olmadığı biri gibi davranmak değildir. ikisi arasında fark var.

grup falan zaten hiç
Sevmiyrum, sürekli toplu takılmak falan da benlik değil, tabi ki zaman zaman herkesten gerçekten bunalıyprum diyorum bende mi aorun var. kızın başka insanlarla arkadaş olması değil problem, örneğin o arkadaşlarına diyemediği yaptıramadığı şeyler biz nasılsa eski arkadaşıyız diye yaptırıyor. başı sıkışsa o insanları değil bizi çağırıyor. yoksa zaten banane kiminle arkadaş kiminle değil.

dediğinizi anladım ama buraya yazmadığım da çok şey olduğu için daha uzatmayayım
Statü artmasını isteyebilir insanlar .Balık bıçağı ıstakoz bıçağı kullanmayı bilmiyordur aynı Fransızca gibi bunları sonradan öğrenebilir .Bunlarda bile birşey yok .Sizde konusmayin olsun bitsin.Hicde kendinizi savunamayacak gibi gelmediniz bana.Bu yazıdan da belli.Kapi önü teyzeleri gibi arkasından konuşmak yerine komple kesin iletişimi.Siz sağ o selamet .
 
Statü değil o yanlış yazdım neyse anladınız işte
 
Statü artmasını isteyebilir insanlar .Balık bıçağı ıstakoz bıçağı kullanmayı bilmiyordur aynı Fransızca gibi bunları sonradan öğrenebilir .Bunlarda bile birşey yok .Sizde konusmayin olsun bitsin.Hicde kendinizi savunamayacak gibi gelmediniz bana.Bu yazıdan da belli.Kapi önü teyzeleri gibi arkasından konuşmak yerine komple kesin iletişimi.Siz sağ o selamet .
İsteyebilir halen demek istediğimi farklı yerlere çekiyorsunuz. Ya da düzgün ifade edemiyorum kendimi bilmiyorum . Kendi geçmişini unutup onu bilmeyenleri küçümsercesine tavırları falandı rahatsız eden, ayrıca arkasından konuşmayıp yüzüne bunlardan rahatsızlık duyduğumu söyleyen tek kişi bendim zaten.
 
Siz böyle her detayı kafaya takarsanız iş hayatında da çok üzülürsünüz.
Zaten öyle. çok üzülüyorum. Halbuki herhangi bir sebep olmadan bile “kafama uymuyor” diyip samimiyeti kesebilirdim, ne uzatmaya ne de bu denli üzülmeye gerek vardı. Artık kafam almıyor, yaptığı patavatsızlıkları ve aşağılık kompleksli hareketlerini çekmiyorum demeliydim. Diyemedim. Zaten yazılanlara hak veriyorum.
 
Statü değil o yanlış yazdım neyse anladınız işte
Anlıyorum demek istediğinizi. O instagram muhabbetinin sebebi de kızın normalde asla öyle biri olmayıp sadece bize gelince takındığı prensip, aynı masada erkek arkadaşıma çok patavatsız birkaç şey yönelttikten sonra aslında bizim onu o sonradan tanıyan arkadaşları değil beraber birinci sınıftan beri büyüdüpümüz arkadaşları olduğunu hatırlatmaktı.
 
İsteyebilir halen demek istediğimi farklı yerlere çekiyorsunuz. Ya da düzgün ifade edemiyorum kendimi bilmiyorum . Kendi geçmişini unutup onu bilmeyenleri küçümsercesine tavırları falandı rahatsız eden, ayrıca arkasından konuşmayıp yüzüne bunlardan rahatsızlık duyduğumu söyleyen tek kişi bendim zaten.
Ben anladım da ne yazmam gerekiyor çok haklısınız toksik sıkıntılı bu kız uzak durun dememmi gerekiyor .Bence o da sizden uzak durmalı kendi iyiliği için.İste suratına söyleyip bitirin ilişkinizi .Zorla yapışacak değil ya size .Kusura bakmayın bana kızı grupça kıskanıyor olarak geldiniz .Bu kadar ısrarla gömmek istemenizde bunu kanıtlıyor .İyi forumlar size .
 
Ben anladım da ne yazmam gerekiyor çok haklısınız toksik sıkıntılı bu kız uzak durun dememmi gerekiyor .Bence o da sizden uzak durmalı kendi iyiliği için.İste suratına söyleyip bitirin ilişkinizi .Zorla yapışacak değil ya size .Kusura bakmayın bana kızı grupça kıskanıyor olarak geldiniz .Bu kadar ısrarla gömmek istemenizde bunu kanıtlıyor .İyi forumlar size .
Yanlış anladığımızı bir şeyler söyleyip bahaneler buluyor her seferinde. Kızı kıskanacak bir durumum yok hadi ben kıskandım herhalde erkekler ve diper arkadaşları da kıskanıyor olamaz. Başta ben mi problem ediyorum dedim yaşı büyüdükçe herkesle problem yaşadığını fark ettim. Siz istediğinizi diyin. Bunalmışım artık.
 
Yanlış anladığımızı bir şeyler söyleyip bahaneler buluyor her seferinde. Kızı kıskanacak bir durumum yok hadi ben kıskandım herhalde erkekler ve diper arkadaşları da kıskanıyor olamaz. Başta ben mi problem ediyorum dedim yaşı büyüdükçe herkesle problem yaşadığını fark ettim. Siz istediğinizi diyin. Bunalmışım artık.
Bakın bende kesin ilişkiyi dedim.Size zorla görüşün mu diyorum.Cevrenizdeki iki yüzlü insanlarda size problem yaşadık deyip suratına guluyorsa ki insanların çoğu böyledir.Siz onlarada güvenmeyin diyorum.Tamam dediğiniz gibi olsun kız sorunlu .Konuşmayın olsun bitsin .Niye cümle alem benden yana deme gereği duyuyorsunuz .
 
Bakın bende kesin ilişkiyi dedim.Size zorla görüşün mu diyorum.Cevrenizdeki iki yüzlü insanlarda size problem yaşadık deyip suratına guluyorsa ki insanların çoğu böyledir.Siz onlarada güvenmeyin diyorum.Tamam dediğiniz gibi olsun kız sorunlu .Konuşmayın olsun bitsin .Niye cümle alem benden yana deme gereği duyuyorsunuz .
Çünkü kıskansam burada zaten anonimim, bir şeyler söyler bunu açıklarım. Siz ısrarla böyle dediğiniz için. Yoksa, kız sorunluysa etrafındajş bir çok kişi de ikiyüzlü zaten bence de. Herkesin problem ettiği şeyleri ben düzgün bir şekilde yüzüne dediğim için kötü ben oluyorum.
 
Çünkü kıskansam burada zaten anonimim, bir şeyler söyler bunu açıklarım. Siz ısrarla böyle dediğiniz için. Yoksa, kız sorunluysa etrafındajş bir çok kişi de ikiyüzlü zaten bence de. Herkesin problem ettiği şeyleri ben düzgün bir şekilde yüzüne dediğim için kötü ben oluyorum.
Valla ısrarla demiyorum.Siz ısrarla millet de şikayetçi ondan diyorsunuz .Bu sizi ilgilendirmezki .Herşey menfaat.Yasadikca anlarsınız .Tek önemli olan sizin o kızla kişisel probleminiz.Bunuda takıntı yapmadan olay çıkarmadan iletişimi kesip .Diğer arkadaşlarınıza iyi kötü hakkında birşey demeyip .Olayı dallandırıp budaklandirnadan halledecek yaştasınız .
 
Back
X