değişim iyidir ama önceki halini küçümsemek, olmadığı biri gibi davranmak değildir. ikisi arasında fark var.
grup falan zaten hiç
Sevmiyrum, sürekli toplu takılmak falan da benlik değil, tabi ki zaman zaman herkesten gerçekten bunalıyprum diyorum bende mi aorun var. kızın başka insanlarla arkadaş olması değil problem, örneğin o arkadaşlarına diyemediği yaptıramadığı şeyler biz nasılsa eski arkadaşıyız diye yaptırıyor. başı sıkışsa o insanları değil bizi çağırıyor. yoksa zaten banane kiminle arkadaş kiminle değil.
dediğinizi anladım ama buraya yazmadığım da çok şey olduğu için daha uzatmayayım