Hayırlı geceler diliyorum, bu konuyu çok yakın bir arkadaşım için açıyorum görüşlerinize ihtiyacı var fikirlerinizi bekliyoruz
Yaklaşık 2 yıllık sevgilisi var ve bu yaza söz düşünüyorlar, annesiyle babası ayrı ve annesiyle görüşmüyorlar. Babası da bilmiyor sevgilisini, kuzen, hala teyze vs biliyorlar.
Sevgilisinin de ablasının düğünü var sevgilisi de ille de gel diye ısrar ediyor. Şimdi gitse mi yoksa gitmese mi ?
Ben gitmemesinden yanayım ileri de işte laf söz vs olmaması açısından. Belki de yanlış düşünüyorum bilmiyorum ama işte çook meraklıymış gidip gelmeye vs konuşulacağını düşünürüm. Sizin fikriniz nedir?
Aslinda cok onemli bir konu degil bana kalsa gitsin guzelce giyinsin eglensin derim.ama tecrubeli kisilere sorsan gitme derler.bende bu durumlarda genelde kendimi degil milleti dinlerim
Hayır kesinlikle gitmesin, millete malzeme olmaya gerek yok, kendini ağırdan satsın, yedi sülaleyle tanışmak icin uygun ortam değil hem gerilmezmi onca insanla tanışmaya ayrıca bütün gece süzüp dururlar ne gerek varki