• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Duphaston kullananlar bakabilir mi ?

Minicikpandam

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Aralık 2019
Mesajlar
2.291
Emoji Skoru
4.074
Puanlar
133
Yaş
30
Merhaba doktorum polikistik over için duphaston verdi kutu içinde 20 adet vardı toplam . Günde bir tane iciceksin dedi bugün itibariyle hap bitti. Ne zaman adet olurum genelde günde iki tane icilmis bundan ama bana bir tane iç dedi
 
Merhaba doktorum polikistik over için duphaston verdi kutu içinde 20 adet vardı toplam . Günde bir tane iciceksin dedi bugün itibariyle hap bitti. Ne zaman adet olurum genelde günde iki tane icilmis bundan ama bana bir tane iç dedi
Genelde ilac bittikten 3gun sonra olursun
 
Oldum 2 . Gün sonunda 😑
Cogu zaman 3 ay icinde gebe kaliyor kullananlar ben 2 kez kullandim duzenliydi benim regl yumurtlama falan sadece gebe kalmaya yardimci oluyo diye ictim olmadi
 
Cogu zaman 3 ay icinde gebe kaliyor kullananlar ben 2 kez kullandim duzenliydi benim regl yumurtlama falan sadece gebe kalmaya yardimci oluyo diye ictim olmadi

Yarın doktora Sorucam ilaç bitti dicem tekrar kullancak miyim acaba
 
Benim hep oyle devam etti hap kullandigim zaman. Sökülmedi yani lekelenme ile 4 5 günsürdü sadece
Ama o şekilde olunca ilaç yaramamış oluyor çünkü Yasmin kullandım tarlusal kullandım cyclo progynova kullandım hiç biri bu şekilde yapmadı acaba ilk kullanisim diye mi
 
Ama o şekilde olunca ilaç yaramamış oluyor çünkü Yasmin kullandım tarlusal kullandım cyclo progynova kullandım hiç biri bu şekilde yapmadı acaba ilk kullanisim diye mi
Ben doktora sordum hatta 2 farklı doktora gidiyorum ikiside normal dedi. Belki senin sökülür canim.
 
Ben doktora sordum hatta 2 farklı doktora gidiyorum ikiside normal dedi. Belki senin sökülür canim.

Bugün durdu canım doktora söyledim normal dedi o da nasıl bir normallik çözemedim adetin kaçıncı günü bu hapı içiyoruz bilen var mı
 
Back
X