• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Düşük sonrası adet kanaması

Mrvmrv00

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
92
Emoji Skoru
22
Puanlar
88
Yaş
33
merhaba, 19 şubatta düşük yaptım.Beta değerim çok yavaş sıfırlandı. Kanamam yaklaşık 1 ay kadar sürdü lekelenme şeklinde. 10 nisanda adet oldum normal adet kanaması gibi oldu ne çok fazla ne çok az bugün 10.gün hala tam temizlenmedi leke şeklin bazen pembemsi bazen kahverengi olarak devam ediyor. Geçen hafta adetliyken muayene oldum herşey yolunda demişti doktor ama lekelenmem hala devam ediyor. Normal mi acaba yaşayanlar var mo aranızda? Düşük sonrası ilk adetiniz kaç gün sürdü?
 
merhaba, 19 şubatta düşük yaptım.Beta değerim çok yavaş sıfırlandı. Kanamam yaklaşık 1 ay kadar sürdü lekelenme şeklinde. 10 nisanda adet oldum normal adet kanaması gibi oldu ne çok fazla ne çok az bugün 10.gün hala tam temizlenmedi leke şeklin bazen pembemsi bazen kahverengi olarak devam ediyor. Geçen hafta adetliyken muayene oldum herşey yolunda demişti doktor ama lekelenmem hala devam ediyor. Normal mi acaba yaşayanlar var mo aranızda? Düşük sonrası ilk adetiniz kaç gün sürdü?
Geçen sene Mayıs 15 tr düşük yaşadım. 9+4 tü. Evde kendiliğinden düşük oldu. Sonrasında neredeyse günde iki üç su bardak soğan suyu içtim. Tuvalete çıktığımda afedersin kendimi sıkıyordum pıhtılar düşsün diye. O kanama ne kadar hızlıca vücuttan atılırsa beta da ona orantılı düşüyor. Tam 25 gün sonra kanamam bitti. Haziran 17 gibi de adet oldum. Hâlâ leke geliyorsa soğan suyu için ve başka bir doktora daha görünün parça kalmış olmasın Allah korusun. Bebeğiniz kaç haftalıkti.
 
Geçen sene Mayıs 15 tr düşük yaşadım. 9+4 tü. Evde kendiliğinden düşük oldu. Sonrasında neredeyse günde iki üç su bardak soğan suyu içtim. Tuvalete çıktığımda afedersin kendimi sıkıyordum pıhtılar düşsün diye. O kanama ne kadar hızlıca vücuttan atılırsa beta da ona orantılı düşüyor. Tam 25 gün sonra kanamam bitti. Haziran 17 gibi de adet oldum. Hâlâ leke geliyorsa soğan suyu için ve başka bir doktora daha görünün parça kalmış olmasın Allah korusun. Bebeğiniz kaç haftalıkti.
Hamile olduğumu bilmiyordum. Bende pcos var. Düzensiz adetlerim o yüzden. Evde yaptığım testler hep negatif çıktı. Adet oldum sandım adetim bittikten 1 hafta sonra tekrar adet oldum. Doktora gittiğimde rahim ve yumurtalıklar temiz bir sıkıntı yok dedi ama yinede kan istedi benden. O kan tahlili sonucu siz düşük yapmışsınız dedi ben şok oldum. Çünkü evdeki idrar testleri hep negatif çıktı. Beta değeri sıfırlanan kadar her hafta kan verdirdi ve hep muayene etti doktorum. Adet görünce betamda sıfırlandı ama adetim hala leke şeklinde devam ediyor.
 
Hamile olduğumu bilmiyordum. Bende pcos var. Düzensiz adetlerim o yüzden. Evde yaptığım testler hep negatif çıktı. Adet oldum sandım adetim bittikten 1 hafta sonra tekrar adet oldum. Doktora gittiğimde rahim ve yumurtalıklar temiz bir sıkıntı yok dedi ama yinede kan istedi benden. O kan tahlili sonucu siz düşük yapmışsınız dedi ben şok oldum. Çünkü evdeki idrar testleri hep negatif çıktı. Beta değeri sıfırlanan kadar her hafta kan verdirdi ve hep muayene etti doktorum. Adet görünce betamda sıfırlandı ama adetim hala leke şeklinde devam ediyor.
Kimyasal olmuş öyleyse. Yeniden kan verdiniz mi beta tamamen sıfırlanmış mı
 
Kimyasal olmuş öyleyse. Yeniden kan verdiniz mi beta tamamen sıfırlanmış mı
Evet en son adetimin 6.gününde kan verdim betam sıfırlanmıştı. Doktor tekrar muayene etti normal herşey dedi
 
Evet en son adetimin 6.gününde kan verdim betam sıfırlanmıştı. Doktor tekrar muayene etti normal herşey dedi
Ha öyleyse ara kanama olmuş olabilir. Veya yumurtlama kanaması da olabilir.
 
Bende aynı durumu yaşadım en yüksek betam 1200 dü sonra lekenme ve kanama başladı kimyasala döndü kanama şeklinde atarsın dedi dr. Keşke öyle olsaydı 25 gün kanama ara ara kahverengi açık pembe kıpkırmızı şeklinde devam etti ağrı vs. Hiç olmadı artık dedim bi sorun var kalktım başka doktora gittim vajinal muayene etti ve kan beta için istedi içerde parça kalmış taki ben kese bile görememiştim atamamış vücudum o kadar kanama yaşamamın sebebi buymuş 2 günde bir kan verdim tekrar bir artıp bir düşmeye başladı beta ve acil şekilde kürtaja alındım çok kötü zamanlardı o yüzden sana tavsiyem hemen başka bir doktora git bu kadar uzun süremesi normal değil çünkü
 
Bende aynı durumu yaşadım en yüksek betam 1200 dü sonra lekenme ve kanama başladı kimyasala döndü kanama şeklinde atarsın dedi dr. Keşke öyle olsaydı 25 gün kanama ara ara kahverengi açık pembe kıpkırmızı şeklinde devam etti ağrı vs. Hiç olmadı artık dedim bi sorun var kalktım başka doktora gittim vajinal muayene etti ve kan beta için istedi içerde parça kalmış taki ben kese bile görememiştim atamamış vücudum o kadar kanama yaşamamın sebebi buymuş 2 günde bir kan verdim tekrar bir artıp bir düşmeye başladı beta ve acil şekilde kürtaja alındım çok kötü zamanlardı o yüzden sana tavsiyem hemen başka bir doktora git bu kadar uzun süremesi normal değil çünkü
Düşük sonrası kanamam yaklaşık 3-4 hafta falan sürdü lekelenmelerle birlikte. Beta sıfırlanana kadar sürekli muayene oldum alttan sıkıntı yok dedi.En son adetimin 6.günü muayene etti sıkıntı yok dedi ve kan beta bakıldı sıfırlanmış dedi. Bugün adetimin 10.günü hala pembe lekele halinde devam ediyor ama sanki tekrar başlayacakmış gibi hissediyorum korkmaya başladım.
 
Back
X