- Katılım
- 30 Aralık 2020
- Mesajlar
- 92
- Emoji Skoru
- 22
- Puanlar
- 88
- Yaş
- 33
merhaba, 19 şubatta düşük yaptım.Beta değerim çok yavaş sıfırlandı. Kanamam yaklaşık 1 ay kadar sürdü lekelenme şeklinde. 10 nisanda adet oldum normal adet kanaması gibi oldu ne çok fazla ne çok az bugün 10.gün hala tam temizlenmedi leke şeklin bazen pembemsi bazen kahverengi olarak devam ediyor. Geçen hafta adetliyken muayene oldum herşey yolunda demişti doktor ama lekelenmem hala devam ediyor. Normal mi acaba yaşayanlar var mo aranızda? Düşük sonrası ilk adetiniz kaç gün sürdü?