Geçmiş olsunn bebeği düşürmedini galiba ben de 7 haftaya girince düşük yaptım sabah kanamayla başladı dr gıttım kürtaj yapalım dedi ama drum küçük ilk gebelik yaptırma kürtaj dedi akşama değişik bir karın agrısıyla hafif parcalar düşürdümm bitti sandım şiddetlendi agrım ve sonunda büyükce biley düştü ama göremedim sonra bi kaçgün adet kanaması gibi oldu bir hafta sonrada gittim parça kalmamıştı hareket et yada etme nezaman olacağı varsaa ümitle yeniden gebe kalmak istiyorum rabbim bi avazda kurtarsın üzdün