Siz affetmeye meyillisiniz ama ben haksız olduğunuzu düşünmüyorum, söyleyeceğiniz şey "bilmeden de olsa tetiklenecegin bişey söylediğim için özür dilerim, ama gevşek kelimesinin hakaret olduğunu düşünmüyorum. Senin öfke patlamansa affedilir gibi değil" olmalı bence. Sonuçta karşısındaki kişi bariz sinirliyken gülerek, onu ciddiye almadan konuşmak gevsekliktir, ben direkt o anda söylerdim hatta, "sen beni mi ciddiye almiyosun, ne bu gevşek gevşek tavırlar" diye. Ama sen gerizekalı misin dememissiniz, gevşeklik yapmış siz de gevşek gevşek konuştun demişsiniz. İyi bile demişsiniz. Bence aramayın bu adamın öfke probleminden çekersiniz.