Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Kızlar saçlarım için Dyson almak istiyorum. Önereceğiniz modeli var mı? Complete long olan diğer modellere kıyasla daha uygun. Kullanan varsa yardımcı olur mu? Kalın telli biraz kabarık saçlarım var
Kalin ve kabariksa saciniz mutlaka gidip deneyin oncesinde. Bende eski bir modeli var, fön cekmesi fena degil ama sacim kivircik oldugu halde dalgalari guzel olmuyor. Yani kuaforden cikmis gibi olmak isterdim o kadr para verdikten sonra