kızım benim telefonumda açık bir şekilde sohbete girip birine fotoğraf atmıştı mesela ve hepimiz gözlerimizle gördük. Kardeşimi whatsaptan engellemişti mesela bir bebek bunu sa yapamaz dersiniz değil mi ama gözlerimizle gördük hatta güldük konu ettik. Ve grup mesajları zaten o an konuşulmuştu en aşağıdaki mesajlardı altta başka şey konuşulmamıştı sadece benden bahsedilmişti çok masum görünüyorsa neden gidip kayanaamın benden rahatsız olup beni istemediğini uyduruyor . Şimdi kaynanan söylemiştir dersiniz ama kayanam asla öyle biri değil bana kendisi gel bana diyen insan. Ve üstelik yaptığı başka pislik de benim gördüğüm mesajları silip ben öyle şey yazmamışım diye inkar eden biri gözlerimle gördüm ben cümlesi cümlesine keşke çekseydim . Eşine kaynanama gösterip bakın öyle bir şey yazmamışım diyip kendini haklı çıkarmaya çalıştı başardı da