• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eltimle sorunumuz

Ne şakası yapıldı sizin sakaniz neydi
Kuzeni ona sultan niye evlendim diyor evlenmeyin diyor dedi işte eltim öyle demiş şakasına onlara bunlar da beni çağırıp eltin böyle diyor ne diyorsun dediler bende yok ya iyi ki evlenmişim diyor bence dedim gülüştük böyle o da hani insan utanır ya hoşuna gitti el şakası gibi tokat attı yüzüme
 
Nasıl haklı bulunurum çabaları yaa şu detaya inanan olursa elimde satılık köprü

Nasıl haklı bulunurum çabaları yaa şu detaya inanan olursa elimde satılık köprü var
Umarım gün olur da yapmadığınız bir şey için iftiraya uğrarsınız ve kendinizi ispat edemez herkes tarafından suçlanırsınız ne diyim insan yaşamadan anca böyle yargılar
 
Umarım gün olur da yapmadığınız bir şey için iftiraya uğrarsınız ve kendinizi ispat edemez herkes tarafından suçlanırsınız ne diyim insan yaşamadan anca böyle yargılar
Öyle bir şey olursa iftira atan kişiye çiçek almayı düşünürüm sen gibi 😌
 
kızım benim telefonumda açık bir şekilde sohbete girip birine fotoğraf atmıştı mesela ve hepimiz gözlerimizle gördük. Kardeşimi whatsaptan engellemişti mesela bir bebek bunu sa yapamaz dersiniz değil mi ama gözlerimizle gördük hatta güldük konu ettik. Ve grup mesajları zaten o an konuşulmuştu en aşağıdaki mesajlardı altta başka şey konuşulmamıştı sadece benden bahsedilmişti çok masum görünüyorsa neden gidip kayanaamın benden rahatsız olup beni istemediğini uyduruyor . Şimdi kaynanan söylemiştir dersiniz ama kayanam asla öyle biri değil bana kendisi gel bana diyen insan. Ve üstelik yaptığı başka pislik de benim gördüğüm mesajları silip ben öyle şey yazmamışım diye inkar eden biri gözlerimle gördüm ben cümlesi cümlesine keşke çekseydim . Eşine kaynanama gösterip bakın öyle bir şey yazmamışım diyip kendini haklı çıkarmaya çalıştı başardı da
Valla kaynanayi çok ovuyorsunuzda elti yüzünden bana böyle böyle dedi aramız açıldı diye yazmistiniz demekki kaynananiz sizin gozunuzdeki kaynana değil.benim oğlum kafasını yere vurduğu için çok sorunlar yaşadım.biraktirmak için çok uğraştım. yine kafasını yere vurdu dediğini yaptırmak için bende bağırdım kolundan tutup vurmayacaksin yere başını diye.neyse epey zaman geçti.oteki ablamla oturuyororuz X ablan alacağı elbiseyi atmış sende bi bak ben beğendim dedi telefonu bana verdi.baska elbise resmi de atmış mi diye bakarken benim hakkımda konuştuklarını gördüm.kapatmadim okudum.merak ettim yureklilikle söylüyorum.ablam diğerine beni şikayet etmiş çocuğa yanımda bağırdı için gitti kalktım yanlarından kavga edecektim digeride manyak mi o öyle çocuk mu egitilirmis psikolojisini bozuyor gibi konuşmuşlar.ama ikisinede konuyu açmadım bugün olmuş gördüğümü demedim dertte etmedim siz de okumussunuz işte hanımefendi yapmayın hadi diyelim ki herşey gerçek kız sizin yüzünüzden Tokat yemiş yani konuyu kapatmamis büyük zevkle islemissiniz
 
Kuzeni ona sultan niye evlendim diyor evlenmeyin diyor dedi işte eltim öyle demiş şakasına onlara bunlar da beni çağırıp eltin böyle diyor ne diyorsun dediler bende yok ya iyi ki evlenmişim diyor bence dedim gülüştük böyle o da hani insan utanır ya hoşuna gitti el şakası gibi tokat attı yüzüme
Burada saçmalamış sınır bilmeyen cahil demek.o kızla sidik yatıştırmayin uzak durun madem
 
Anlıyorum bende size bu saatten sonra olayı nasıl düzeltebilirim diye yazdım bana fikir verin siye
Nıye düzeltmek ıstıyon bosver elti mı lazım insana sanki
 
Eltiye özürlü başladın. İftiraya uğradım, mağduruma döndün. Derdin kendi haklılığını ispatsa sana iftira atan eltiden niye özür dilemeyi düşünüyorsun. Senin tek derdin aile içinde haksız duruma düşmen. Herkes senden yanayken olay güllük gülistanlıktı senin için. İşler tersine dönünce ne yapacağını şaşırdın muhtemelen.
 
Benim cevapla ne alakası var onu anlamadım o_O
@Vignette
Konu sahibinin yorumları ile savunma yapıyor da ondan öyle dedim.hani demişsiniz ya inanan varsa hani o da inanıyor ya.anladinizda anlamadım diyorsunuz.daha önce karsikarsiya geldik diye düşünüyorum ikidir yorumlarıma muhalefet oluyorsunuz.neyse
 
Öyle bir şey olursa iftira atan kişiye çiçek almayı düşünürüm sen gibi 😌
Ben çok hassas kalpli bir insanım tanımadığınız için bilmezsiniz. O kadar herkes beni suçlayan şeyler yazmış ki ben kendimi kötü hissettim bu durumda bile yoksa hakka vurursan bende kendi çapımda çok haklıyım.
 
Çocuğun elinde açık kalmışmış da işte denk gelmişmiş. Tesadüfe bak yaa. Bu kadar ponçik ve iyi niyeli olup da yanlışlıkla (!) eltisini tokatlatacak kadar ortalığı harman yerine çevireni de ilk görüyorum. Ben olsam kökten çıkartırım sizi hayatımdan. Çok tehlikelisiniz gerçekten.
 
Konu sahibinin yorumları ile savunma yapıyor da ondan öyle dedim.hani demişsiniz ya inanan varsa hani o da inanıyor ya.anladinizda anlamadım diyorsunuz.daha önce karsikarsiya geldik diye düşünüyorum ikidir yorumlarıma muhalefet oluyorsunuz.neyse
Okuduğunuzu anlamada güçlük mü çekiyorsunuz?
 
Konu sahibinin yorumları ile savunma yapıyor da ondan öyle dedim.hani demişsiniz ya inanan varsa hani o da inanıyor ya.anladinizda anlamadım diyorsunuz.daha önce karsikarsiya geldik diye düşünüyorum ikidir yorumlarıma muhalefet oluyorsunuz.neyse
Sizin tartışmalarınızı okumadım ki anlayım. Neden yalan söyleyim ayrıca? İyi mısınız siz?
 
Ben çok hassas kalpli bir insanım tanımadığınız için bilmezsiniz. O kadar herkes beni suçlayan şeyler yazmış ki ben kendimi kötü hissettim bu durumda bile yoksa hakka vurursan bende kendi çapımda çok haklıyım.
Dünya hassas kalpler için cehennem 😞 başkasının özel mesajlarını okurken kalbinizi düşünün lütfen mazallah kırılıverir😞
 
Sizin tartışmalarınızı okumadım ki anlayım. Neden yalan söyleyim ayrıca? İyi mısınız siz?
Valla ben okuduğum halde anlamadım. Sadece akraba evliliğine karşı olduğumu ve aynı zamanda konu sahibini haklı bulmadığımı söylüyorum. Öz kızı gibi bana elti savunuyor. Belki tecavüze uğramış olabilir diyor ne alaka anlayamıyorum nerden ulaştı bu bilgiye
 
Valla ben okuduğum halde anlamadım. Sadece akraba evliliğine karşı olduğumu ve aynı zamanda konu sahibini haklı bulmadığımı söylüyorum. Öz kızı gibi bana elti savunuyor. Belki tecavüze uğramış olabilir diyor ne alaka anlayamıyorum nerden ulaştı bu bilgiye
Bana da anladığın halde neden anlamadım diyosun diyo. Büyük sırrı çözdü 😳🤫
 
Umarım gün olur da yapmadığınız bir şey için iftiraya uğrarsınız ve kendinizi ispat edemez herkes tarafından suçlanırsınız ne diyim insan yaşamadan anca böyle yargılar
Teeee allahım. Her konunun sonu niye bedduaya bağlanıyor? 🙈🙈
 
Kesinlikle öyle eltim evlendiği günden beri gelip sürekli birilerine atıyor kendince bende bir şey diyim de gidip laflarımı söylesin diye de ben yemem. Ya eşimin yaşlı başlı kimsesiz nenesine bile ondan gıcık alıyorum onu görünce cinlerim tepeme çıkıyor diyen dedikoducu koca karı bir tip burda herkes sanırsın 10 yaşındaki bir çocukta evlenmiş gibi davranıyor yalnız kendisi evlilik için can atıyordu hiç de çocuk değip çocuksa madem evlenmeseydi kimse zorla istemedi kendileri istedi
Onların evlilik hayatları bizi aşar kendi kararları , evcilik sanıyor oynasın.. sen doğru dur eğri belasını bulur. Bu daha başlangıç herkes gerçek yüzünü anlayacak geç olcak ama. Başta hep böyledir baş tacı ederler sonra zınk diye düşerler yerin dibine.. gerçeklerin ortaya çıkma huyu var 😃 sen çekirdek aileni koru mutlu olmaya bak. Takma
 
Back
X