• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Emzirmeyi kesme

sasasa12

Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Ocak 2025
Mesajlar
15
Emoji Skoru
5
Puanlar
6
Yaş
30
Merhabalar hanımlar. Akrep burcu 19 aylık bi oğlum var. Doğduğundan beri neredeyse her gece emerek uyudu. Bazı geceler emzirip de uyutamadığımda eşim sallayarak uyuttu ama bu gecelerin sayısı 10 falandır. 3.5 aylıkken falan işe başladım ben işteyken babası babannesi ve annannesiyle gündüz uykularına geçiyordu. Nadiren problem oluyordu. Şimdi bu çocuk 19 aylık oldu 24 aylık olduğunda artık gece görevlerine yazılacağım. Emzirmeyi kademeli olarak kesmek istiyorum. Şuan eşimle yıllık izindeyken gece uykuya memeyle geçmesini bitireyim diyorum. İlk deneme gecemiz tam bir felaket. Oğlum aşırı ısrarcı. Gündüz bir kez söyledim akşam babanla uyuyacaksın akşam uyurken meme olmayacak diye. Uyku saati geldiğinde asla ortalıkta görünmedim ve babası sakince daha önce yaptığı gibi uyutmaya çalıştı. Anne anne diye ağladı sürekli. Eşimin de sabrı tükendi yaklaşık yarım saatte. Dayanamadım gittim. Tabi hemen meme istedi. Elini yakamdan içeri sokup mememi tutuyo tişörtü açmaya çalışıyo. Hep emzirdiğim yerlere götürüyo kucağımda kendimi emzirme pozisyonuna getiriyo vs. Dikkatini dağıtamadım çizgifilm açtım. Sakinleşti derken ayağımda sallıyım dedim yok uyuması gerektiğini anlar anlamaz ağlıyo meme diye ve yine aynı şeyler. En son artık dayanamadım ağlamadığı bi anda meme deyince meme mi istiyorsun dedim hıhı dedi gülerek. Ama nasıl bi gülme hani böyle sevinçten ağlarsınız ya o ses tonuyla. Memeyi açarken zaten öyle bi sevindi ki aynı şekilde. Paramparçayım. Arkadaşlarım eşim sabırsız bebeğim biberonu 1 yaş civarında tamamen bıraktı. Ben yokken normal yemek yiyor. Ben bu işin içinden onu incitmeden nasıl çıkcam. Lütfen benzer durumu yaşayanlar ıncığını cıncığını anlatsın
 
Merhabalar hanımlar. Akrep burcu 19 aylık bi oğlum var. Doğduğundan beri neredeyse her gece emerek uyudu. Bazı geceler emzirip de uyutamadığımda eşim sallayarak uyuttu ama bu gecelerin sayısı 10 falandır. 3.5 aylıkken falan işe başladım ben işteyken babası babannesi ve annannesiyle gündüz uykularına geçiyordu. Nadiren problem oluyordu. Şimdi bu çocuk 19 aylık oldu 24 aylık olduğunda artık gece görevlerine yazılacağım. Emzirmeyi kademeli olarak kesmek istiyorum. Şuan eşimle yıllık izindeyken gece uykuya memeyle geçmesini bitireyim diyorum. İlk deneme gecemiz tam bir felaket. Oğlum aşırı ısrarcı. Gündüz bir kez söyledim akşam babanla uyuyacaksın akşam uyurken meme olmayacak diye. Uyku saati geldiğinde asla ortalıkta görünmedim ve babası sakince daha önce yaptığı gibi uyutmaya çalıştı. Anne anne diye ağladı sürekli. Eşimin de sabrı tükendi yaklaşık yarım saatte. Dayanamadım gittim. Tabi hemen meme istedi. Elini yakamdan içeri sokup mememi tutuyo tişörtü açmaya çalışıyo. Hep emzirdiğim yerlere götürüyo kucağımda kendimi emzirme pozisyonuna getiriyo vs. Dikkatini dağıtamadım çizgifilm açtım. Sakinleşti derken ayağımda sallıyım dedim yok uyuması gerektiğini anlar anlamaz ağlıyo meme diye ve yine aynı şeyler. En son artık dayanamadım ağlamadığı bi anda meme deyince meme mi istiyorsun dedim hıhı dedi gülerek. Ama nasıl bi gülme hani böyle sevinçten ağlarsınız ya o ses tonuyla. Memeyi açarken zaten öyle bi sevindi ki aynı şekilde. Paramparçayım. Arkadaşlarım eşim sabırsız bebeğim biberonu 1 yaş civarında tamamen bıraktı. Ben yokken normal yemek yiyor. Ben bu işin içinden onu incitmeden nasıl çıkcam. Lütfen benzer durumu yaşayanlar ıncığını cıncığını anlatsın
Ben karabiber sürdüm 😂 incinmesi artık umrumda olmadı birini 3 birini 3.5 yaş emzirdim
 
Merhabalar hanımlar. Akrep burcu 19 aylık bi oğlum var. Doğduğundan beri neredeyse her gece emerek uyudu. Bazı geceler emzirip de uyutamadığımda eşim sallayarak uyuttu ama bu gecelerin sayısı 10 falandır. 3.5 aylıkken falan işe başladım ben işteyken babası babannesi ve annannesiyle gündüz uykularına geçiyordu. Nadiren problem oluyordu. Şimdi bu çocuk 19 aylık oldu 24 aylık olduğunda artık gece görevlerine yazılacağım. Emzirmeyi kademeli olarak kesmek istiyorum. Şuan eşimle yıllık izindeyken gece uykuya memeyle geçmesini bitireyim diyorum. İlk deneme gecemiz tam bir felaket. Oğlum aşırı ısrarcı. Gündüz bir kez söyledim akşam babanla uyuyacaksın akşam uyurken meme olmayacak diye. Uyku saati geldiğinde asla ortalıkta görünmedim ve babası sakince daha önce yaptığı gibi uyutmaya çalıştı. Anne anne diye ağladı sürekli. Eşimin de sabrı tükendi yaklaşık yarım saatte. Dayanamadım gittim. Tabi hemen meme istedi. Elini yakamdan içeri sokup mememi tutuyo tişörtü açmaya çalışıyo. Hep emzirdiğim yerlere götürüyo kucağımda kendimi emzirme pozisyonuna getiriyo vs. Dikkatini dağıtamadım çizgifilm açtım. Sakinleşti derken ayağımda sallıyım dedim yok uyuması gerektiğini anlar anlamaz ağlıyo meme diye ve yine aynı şeyler. En son artık dayanamadım ağlamadığı bi anda meme deyince meme mi istiyorsun dedim hıhı dedi gülerek. Ama nasıl bi gülme hani böyle sevinçten ağlarsınız ya o ses tonuyla. Memeyi açarken zaten öyle bi sevindi ki aynı şekilde. Paramparçayım. Arkadaşlarım eşim sabırsız bebeğim biberonu 1 yaş civarında tamamen bıraktı. Ben yokken normal yemek yiyor. Ben bu işin içinden onu incitmeden nasıl çıkcam. Lütfen benzer durumu yaşayanlar ıncığını cıncığını anlatsın
Annemde kardesime sabir tasi alip kullanmisti su ile islatip sürüyorsunuz
 
Back
X