Sende yeni gelinlerdenmişsin,ama bak insaflısın.Ben de el üstünde tutulmuş,bir dediği iki edilmemiş bir gelin değilim,(sana iyisi düşmüştür diyecekler için)Fakat eşimle evlilik hakkında ilk konuştuğumuzda söylediğim şey,"kardeşlerinin hakkıyla edineceğin iğne kadar şeyi bile istemiyorum.Alınterinle ne kazanırsan başüstüne,ama kapıdan bir kimsenin hakkı olan bir lokmayı sokma."Çünki ailesinin işleri birdi,ve kimin ne kadar kazandığı belli değildi.Yıllarca kazandığını ailesine bıraktığı halde,dönüp bakmadık,adeta yoktan var olduk yeniden.Çok mu seviyorum ailesini,bir takım sebeplerle,hayır.Fakat bu benim insaf ve adalet duygumun önüne geçemez...