Erkek arkadaşımın yakın kız arkadaşı

paki34

Üye
Kayıtlı Üye
2 Şubat 2020
243
579
Allah aşkına yakın kız arkadaş isteyen adamı anlarım tamam, senle olan dertleri konuşacak ona da tamam ama kendi yazdığını okuyor musun ? Adam seni söylememiş kıza. Hani dert için dostluk için? Eğri oturup doğru konuşalım bu kız sevgilinden hoşlanmış. Onunda buna karşı içi ısınmış. Düşün aylar sonra bile o bağı aşamıyor. Ama seni öğrenirse kız soguk yapar o ilgi gider diye söylememiş. Bu kadar basit.
 

Mi-Ok Yun

Manyak Üye
Kayıtlı Üye
19 Ocak 2017
1.766
4.543
34
Bu konuda benim gördüğüm tek şey siz kendinize zerre değer vermiyorsunuz. Doğal olarak ilişki içinde bulunduğunuz yontulmamış da size değer vermemiş. Vermezde...

Resmen ikinizi aynı anda idare etmiş ve siz bunu biliyorsunuz. Kızda öğrenince muhtemelen tekme yedi öküz ve size geri döndü. Sizde kabul edip hayatınıza geri aldınız. Çünkü kendinize saygınız yok. Tabi bu yontulmamış dağ ayısıda siz döndünüz oda döner eski saltanatıma kavuşurum diye düşünüp onuda çağırmış ama helal olsun kız omurgalıymış dönmemiş. İşin gerçek özeti budur. Nokta.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 15-09-2021

Hamileliğimin 12. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 198 gün kaldı.

Önümüzdeki 3 gün içinde bebeğinizin damağının sert ve kemikli kısmı tamamen oluşmuş ve beğinizin pankreası insülin salgılamaya başlamış olacaktır. Zaman zaman baş ağrısı, baş dönmesi ve hafif baygınlık hali hissedebilirsiniz. Eğer hafif sersemlik hali hissederseniz, ayaklarınızı başınızdan daha yüksek bir yere koyarak uzanabilirsiniz. İdrar kaçırma probleminiz varsa kegel egzersizleri idrar kaçırma probleminizi frenlemede yardımcı olabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 14 gr. - Yaklaşık boyu : 41 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Dahliadivin

Ayar saniyenin peşinde koşmaktır 🕑
Pro Üye
21 Ocak 2018
4.609
11.455
28
Safmisiniz anlamadim. Cocuk istemem yan cebime koy modunda takiliyor tanimadigi kiz icin iliskisini soylemiyor sizi ezip geciyor neymis arkadasmis. Sonra sizde barisiyorsunuz cocuk tekrar kiza yaiyor bilmem farkindamisiniz ama o kiz sizinkine yuz verse adam ikinizide idare edicek senle sevgili onla flort ay ikinizde garipsiniz ya bulmus senin gibi saf kizi oynatiyor baska bisey degil
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-06-2021

Hamileliğimin 24. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 115 gün kaldı.

Bebeğiniz düzenli, sabit hızla büyümesine devam ediyor. Sadece bu hafta boyunca bebeğiniz yaklaşık 170 gr ağırlık kazanacak. Bu büyüme atağı bebeğinizin rahim dışındaki yaşama hazırlanmasına yardımcı olacaktır. Bebeğinizin el kavramam ve irkilme refleksleri iyice gelişti.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 640 gr. - Yaklaşık boyu : 30.1 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Pamukannesi83

Guru
Kayıtlı Üye
3 Şubat 2018
12.023
46.398
Benim üniversitede bir arkadasim vardi. Iki sene benden kiz arkadasi oldugunu sakladi. Bana da yakinlasmaya calisti ayni zamanda. Beni ayarlasa digeri birakacak öyle hesap etti. Kiz arkadasi daha kurnaz cikti pat hamile kaldi. Benim dünyadan haberim yok. Hepsini sonradan ögrendim. Sizinki de o hesap. Erkek arkadasiniz araniyor. Baskasini bulunca sizi birakacak. Bu degilse, baskasi
 

bikergirlaea

ALTIN ELBİSELİ ADAM
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2018
2.747
5.298
Erkek arkadaşınızın kıza karşı hissettikleri “arkadaşlık” değil bir ego tatmini.Bir sevgilisi olduğunu “araya soğukluk girer” diye nasıl söylemez pardon da ? Hani arkadaşlardı ? Bir insan arkadaşından neden ilişkisini gizler ? Hangi arkadaş sırf sevgilisi var diye soğuk yapar ? Neden ?? Sizi söylemedi çünkü kızın kendisinden hoşlandığını biliyordu,ve bu hoşlantının bitmesini istemedi çünkü egosu okşanıyordu.Ben burada kıza üzüldüm.Yazık,kimbilir ne hayaller kurdu “O da benden hoşlanıyor mu” diye düşündü umutlandı..Belkide burada konu bile açtı “O da benden hoşlanıyor mu” tarzında...Ama helal olsun gururlu kızmış silmiş atmış arkasına bile bakmamış.Benimde samimi olduğum erkek arkadaşlarım var ama kız arkadaşlarını hep tanırım onlar da beni tanır,bilir.Aramızda da “kanka ya doğum günü geliyor sence ne alsam”dan öte karşı taraftan gizli saklı konular geçmez.
 

miyavlayanaslan

Üye
Kayıtlı Üye
23 Aralık 2019
285
567
Çok uzun olmuş, yakın bi kız arkadaş istiyorum senle olan sorunlarımı falan kime anlatcam dediği yere kadar okudum. Güya sizle olan sorunlarını anlatacak ama senelerce kıza sizden bahsetmeyi bile reddetmiş. Arkadaş falan değiller bu çok belli. Ne sebepten bilemem ama bi sebepten işi ciddiye döküp adını koymak yerine flört ediyolar. Hani vardır ya sevgili değiliz ama arkadaş da değiliz. Aynı o durum. Ama belli ki bu ilişkide kaçak dövüşen taraf sizin sevgiliniz. Kız açıkça duygularını söylemiş ama sevgiliniz hala salağa yatıp kızın ilgisiyle egosunu tatmin ediyo gibi geldi bana. Bu ilişkiden bi cacık olmaz. Bence kız yüzünden kavga ettik, kız yüzünden ayrıldık tarzındaki düşünceniz de yanlış. Çünkü bu ilişkinin sorunlusu sevgiliniz. Yıllarca kızın haberi bile yokmuş sizden. Sizin sevgiliniz hem karnım doysun hem pastam dursun gibi saçma bi kafaya sahip maalesef. Çok da güzel saf ayağına yatıyo hem size hem kıza karşı.
Ben de böyle düsünüyorum
 

ay__060

İnanç Sabır Dua❤
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Kasım 2013
6.401
6.899
Öncelikle hepinize merhaba forumda daha önceden bahsetmiştim nerdeyse bir buçuk sene önce falan olması lazım. Erkek arkadaşım oyundan bir kızla tanışıp arkadaş olmuştu bu durumu da bana çok sonra söyledi. O zamanlar ben zaten mezuna kalmıştım sınava hazırlanıyordum o da İstanbulda harp okulunda okuyordu. Çok sık görüşemiyorduk. Bu arada biz liseden beri birlikteyiz. Dört sene falan oldu. Neyse kızla tanışmışlar işte sevmişler ısınmışlar birbirlerine baya samimi olmuşlardı bir tek erkek arkadaşım değil, erkek arkadaşımın oyuna birlikte girdiği okuldan arkadaşları falan da kızla samimi olmuşlar. Bana bu durumdan çok sonra bahsetmişti ve kıza sevgilisi olduğunu söylememişti özellikle. Kaç kere söyle dememe rağmen bu yüzden kavga etmemize rağmen söylemedi. Sebebini sorduğum zaman aramıza soğukluk girer diye bahaneler üretti. İki kere söylemeye kalktı benim baskılarım sonucu ama sonrasında ben vazgeçtim çünkü çok büyük tepkiler gösterecekti hep başıma kakacaktı bu durumu bende kendi isteğiyle söylesin istedim. Söylemedi tabiki hiç bir zaman. Zaten daha sonra da kızın kendisinden hoşlandığını itiraf etti. Daha doğrusu yalandır ama kendisi de zaten sonradan anlamış. Kendisi o gözle bakmadığını söylemiş yine de arkadaşlığını devam ettirdi tabiki muhabbetimiz çok iyi falan ayağına. Bende bu durumu öğrendikten sonra daha da şüphelenmeye başladım ve sürekli kavga eder hale geldik bu kız yüzünden. En sonunda da ayrıldık zaten. Bir kaç ay süren ayrılıktan sonra ben üniversiteyi kazandığım ile gittim ayrı illerdeydik. Duruma alışmıştım başka birisiyle de görüşüp konuşmaya başladım hatta ama olmadı içime sinmedi kestim. Erkek arkadaşım da zaten bir süredir bana ulaşmaya çalışıyordu ( huyunu bildiğim için heryerden engellemiştim o yüzden okulda başka arkadaşlarından arıyordu) bende bir gün açtım belki okuldan sınıftan biridir kaydetmemişimdir diye malum yeni insanlarla kaynaştığım bir dönemdi. Erkek arkadaşımmış baya tersledim sonra kapattım sonra üç kere falan daha aradı derken yine aklıma girmeyi başardı. Yeniden konuşmaya başladık. O kızın konusunu da hiç açmıyordum sormuyordum bile konuşmak istemiyordum zaten. Sadece hala konuştuklarını biliyordum istersen okutayım diyordu yok falan dedim bi iki kere okudum normal konuşmalardı. Üstelemedim. Kız erkek arkadaşıma ve erkek arkadaşımın bir arkadaşına daha telefon kılıfı boyayıp yollamış bi bu yüzden kavga ettim sonrasında onu da saldım artık. Kızla zaten yüz yüze görüşme imkanları sıfır ne aynı ilde yaşıyorlar nen aynı yerde okuyorlar internet üzerinde kalıyor arkadaşlıkları bana da istediğim zaman okutuyordu mesajları o yüzden saldım. Zaten onlar da bir süre sonra koptular kız arkadaşlıktan falan çıkarmış galiba hepsini. beş altı aydır konuşmazlarken pat dün erkek arkadaşım kıza yine mesaj atmış. Ben senle olan arkadaşlığımı kaybettiğim için üzüldüm böyle olmasını istemiyorum falan demiş hayatında benim olduğumu da söylemiş. Kızında görüştüğü biri varmış zaten. Erkek arkadaşım da demiş ki senin için bi sıkıntı olmayacaksa arkadaşlığımıza devam etmek isterim demiş. Kız önce kabul etmiş sonra vazgeçmiş bugün mesaj atıp ben seni arkadaş gözüyle göremem deyip bitirmiş. Erkek arkadaşımda sorun çıkmasın herşeyi bileyim diye aklınca bana anlatıyor. Bende diyorum ki zaten normal bir ilişkiniz olmazdı kız çoktan çıkarmış hayatından seni niye gidip yazıyorsun bence sen hatalısın dedim. Ben yakın bir kız arkadaş istiyorum herşeyi konuşabileceğim falan dedi. Ben ne güne duruyorum dedim. Sana herşeyi anlatamam ki dedi. Senle olan sorunlarımızı nasıl sana anlatayım falan diyo. boş boş konuşup sinirlendirdi beni. Bende rahatsız olduğumu vurguladım kızla olan ilişkisinden. Zaten senden hoşlandığını bildiğin biriyle konuşman normal mi diyorum. Ben o gözle bakmıyorum senin içinde önemli olan bu değil mi diyo ısrarla. Bana ne hissettirdiğini neler düşündürttüğünü hiç önemsemeden kendisi kurban ayağına yatıyor yani. Bir de ben iyi ki devam etmedi arkadaşlığınız deyince üzülüp bana kırılıyor beni hiç anlamıyorsun deyip sitem ediyor ve ısrarla durumun normal olduğunu savunuyor. Yakın bir kız arkadaşı olabilir kesinlikle bir itirazım olmaz benimde yakın erkek arkadaşlarım var. kendisinin de bir sürü yakın kız arkadaşı oldu da. Benim tanıdığım da tanımadığım da bir sürü kız arkadaşı vardı hiç birine bir şey demedim. Ama bu kızı tanımam etmem bir de ondan hoşlandığını biliyorum ya rahatsız oluyorum haliyle.



Özür dilerim biraz uzun oldu ama gerçekten bunu paylaşmaya çok ihtiyacım vardı. Burdaki yorumlara ve fikirlere ihtiyacım var. Bu durumu nasıl çözebilirim? Yani zaten ortada bir durum kalmadı eğer kız dediği gibi gerçekten görüşmeyelim dediyse.. Ben biraz da acaba kendim de haksız mıyım bunu merak ettiğim için yazıyorum. Haksız odluğum abarttığım bir yer var mı yani? Gerçekten erkek arkadaşımın dediği gibi anlayışsız mı davranıyorum? Az çok cevapları biliyorum genel olarak erkek arkadaşım haksız bulunacak önceden konuyu açtığımda da onu haksız bulmuşlardı. Hatta seni bence aldatıyor diyenler de oldu ben bu duruma da asla olmaz gözüyle bakmıyorum zaten herşey olabilir farkındayım. Ama his derler ya bu durum için öyle kötü bir hisse sahip değilim. Yani sanki erkek arkadaşım beni uzaktan da olsa onunla aldatıyor diye hissetmiyorum. Sadece biraz saçmalıyor kıza gereksiz yere ısınmış sanki dünyada başka kız kalmamış gibi... Bunu da söyledim ona zaten herkesle her zaman böyle anlaşıp bağ kuramıyorum diyor. Ben artık gerçekten bıktım bu konu yüzünden kavga etmekten. Ama konuyu açan kendisi sonra ben bir şey dediğimde ben kabahatlı duruma düşüyorum sanki eski mevzuları ben açmışım gibi davranıyor
AY sonuna kadar tahammül edemedim sen nasıl çektin bu adamı göz göre göre seni kekelemeye çalışıyor nasıl dayanıyorsun buna ya senin de haberinin olduğu bir flört arıyor bu ayı o kadar rahat takılmak istiyor sadece
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 156 gün geçti.

Nilce20

Üye
Kayıtlı Üye
9 Temmuz 2020
171
185
36
Öncelikle hepinize merhaba forumda daha önceden bahsetmiştim nerdeyse bir buçuk sene önce falan olması lazım. Erkek arkadaşım oyundan bir kızla tanışıp arkadaş olmuştu bu durumu da bana çok sonra söyledi. O zamanlar ben zaten mezuna kalmıştım sınava hazırlanıyordum o da İstanbulda harp okulunda okuyordu. Çok sık görüşemiyorduk. Bu arada biz liseden beri birlikteyiz. Dört sene falan oldu. Neyse kızla tanışmışlar işte sevmişler ısınmışlar birbirlerine baya samimi olmuşlardı bir tek erkek arkadaşım değil, erkek arkadaşımın oyuna birlikte girdiği okuldan arkadaşları falan da kızla samimi olmuşlar. Bana bu durumdan çok sonra bahsetmişti ve kıza sevgilisi olduğunu söylememişti özellikle. Kaç kere söyle dememe rağmen bu yüzden kavga etmemize rağmen söylemedi. Sebebini sorduğum zaman aramıza soğukluk girer diye bahaneler üretti. İki kere söylemeye kalktı benim baskılarım sonucu ama sonrasında ben vazgeçtim çünkü çok büyük tepkiler gösterecekti hep başıma kakacaktı bu durumu bende kendi isteğiyle söylesin istedim. Söylemedi tabiki hiç bir zaman. Zaten daha sonra da kızın kendisinden hoşlandığını itiraf etti. Daha doğrusu yalandır ama kendisi de zaten sonradan anlamış. Kendisi o gözle bakmadığını söylemiş yine de arkadaşlığını devam ettirdi tabiki muhabbetimiz çok iyi falan ayağına. Bende bu durumu öğrendikten sonra daha da şüphelenmeye başladım ve sürekli kavga eder hale geldik bu kız yüzünden. En sonunda da ayrıldık zaten. Bir kaç ay süren ayrılıktan sonra ben üniversiteyi kazandığım ile gittim ayrı illerdeydik. Duruma alışmıştım başka birisiyle de görüşüp konuşmaya başladım hatta ama olmadı içime sinmedi kestim. Erkek arkadaşım da zaten bir süredir bana ulaşmaya çalışıyordu ( huyunu bildiğim için heryerden engellemiştim o yüzden okulda başka arkadaşlarından arıyordu) bende bir gün açtım belki okuldan sınıftan biridir kaydetmemişimdir diye malum yeni insanlarla kaynaştığım bir dönemdi. Erkek arkadaşımmış baya tersledim sonra kapattım sonra üç kere falan daha aradı derken yine aklıma girmeyi başardı. Yeniden konuşmaya başladık. O kızın konusunu da hiç açmıyordum sormuyordum bile konuşmak istemiyordum zaten. Sadece hala konuştuklarını biliyordum istersen okutayım diyordu yok falan dedim bi iki kere okudum normal konuşmalardı. Üstelemedim. Kız erkek arkadaşıma ve erkek arkadaşımın bir arkadaşına daha telefon kılıfı boyayıp yollamış bi bu yüzden kavga ettim sonrasında onu da saldım artık. Kızla zaten yüz yüze görüşme imkanları sıfır ne aynı ilde yaşıyorlar nen aynı yerde okuyorlar internet üzerinde kalıyor arkadaşlıkları bana da istediğim zaman okutuyordu mesajları o yüzden saldım. Zaten onlar da bir süre sonra koptular kız arkadaşlıktan falan çıkarmış galiba hepsini. beş altı aydır konuşmazlarken pat dün erkek arkadaşım kıza yine mesaj atmış. Ben senle olan arkadaşlığımı kaybettiğim için üzüldüm böyle olmasını istemiyorum falan demiş hayatında benim olduğumu da söylemiş. Kızında görüştüğü biri varmış zaten. Erkek arkadaşım da demiş ki senin için bi sıkıntı olmayacaksa arkadaşlığımıza devam etmek isterim demiş. Kız önce kabul etmiş sonra vazgeçmiş bugün mesaj atıp ben seni arkadaş gözüyle göremem deyip bitirmiş. Erkek arkadaşımda sorun çıkmasın herşeyi bileyim diye aklınca bana anlatıyor. Bende diyorum ki zaten normal bir ilişkiniz olmazdı kız çoktan çıkarmış hayatından seni niye gidip yazıyorsun bence sen hatalısın dedim. Ben yakın bir kız arkadaş istiyorum herşeyi konuşabileceğim falan dedi. Ben ne güne duruyorum dedim. Sana herşeyi anlatamam ki dedi. Senle olan sorunlarımızı nasıl sana anlatayım falan diyo. boş boş konuşup sinirlendirdi beni. Bende rahatsız olduğumu vurguladım kızla olan ilişkisinden. Zaten senden hoşlandığını bildiğin biriyle konuşman normal mi diyorum. Ben o gözle bakmıyorum senin içinde önemli olan bu değil mi diyo ısrarla. Bana ne hissettirdiğini neler düşündürttüğünü hiç önemsemeden kendisi kurban ayağına yatıyor yani. Bir de ben iyi ki devam etmedi arkadaşlığınız deyince üzülüp bana kırılıyor beni hiç anlamıyorsun deyip sitem ediyor ve ısrarla durumun normal olduğunu savunuyor. Yakın bir kız arkadaşı olabilir kesinlikle bir itirazım olmaz benimde yakın erkek arkadaşlarım var. kendisinin de bir sürü yakın kız arkadaşı oldu da. Benim tanıdığım da tanımadığım da bir sürü kız arkadaşı vardı hiç birine bir şey demedim. Ama bu kızı tanımam etmem bir de ondan hoşlandığını biliyorum ya rahatsız oluyorum haliyle.



Özür dilerim biraz uzun oldu ama gerçekten bunu paylaşmaya çok ihtiyacım vardı. Burdaki yorumlara ve fikirlere ihtiyacım var. Bu durumu nasıl çözebilirim? Yani zaten ortada bir durum kalmadı eğer kız dediği gibi gerçekten görüşmeyelim dediyse.. Ben biraz da acaba kendim de haksız mıyım bunu merak ettiğim için yazıyorum. Haksız odluğum abarttığım bir yer var mı yani? Gerçekten erkek arkadaşımın dediği gibi anlayışsız mı davranıyorum? Az çok cevapları biliyorum genel olarak erkek arkadaşım haksız bulunacak önceden konuyu açtığımda da onu haksız bulmuşlardı. Hatta seni bence aldatıyor diyenler de oldu ben bu duruma da asla olmaz gözüyle bakmıyorum zaten herşey olabilir farkındayım. Ama his derler ya bu durum için öyle kötü bir hisse sahip değilim. Yani sanki erkek arkadaşım beni uzaktan da olsa onunla aldatıyor diye hissetmiyorum. Sadece biraz saçmalıyor kıza gereksiz yere ısınmış sanki dünyada başka kız kalmamış gibi... Bunu da söyledim ona zaten herkesle her zaman böyle anlaşıp bağ kuramıyorum diyor. Ben artık gerçekten bıktım bu konu yüzünden kavga etmekten. Ama konuyu açan kendisi sonra ben bir şey dediğimde ben kabahatlı duruma düşüyorum sanki eski mevzuları ben açmışım gibi davranıyor
Ay sonuna kadar okuyamadım içim şişti. Bravo size böyle bir duruma kendinizi nasjl maruz bıralabiliyorsunuz dünyada adam kökü kesildi sanki. Şimdiden böyle bu adamdan ne köy olur ne kasaba. Gerisi senin takdirin
 

Minnosmeliss

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2020
440
1.257
Öncelikle hepinize merhaba forumda daha önceden bahsetmiştim nerdeyse bir buçuk sene önce falan olması lazım. Erkek arkadaşım oyundan bir kızla tanışıp arkadaş olmuştu bu durumu da bana çok sonra söyledi. O zamanlar ben zaten mezuna kalmıştım sınava hazırlanıyordum o da İstanbulda harp okulunda okuyordu. Çok sık görüşemiyorduk. Bu arada biz liseden beri birlikteyiz. Dört sene falan oldu. Neyse kızla tanışmışlar işte sevmişler ısınmışlar birbirlerine baya samimi olmuşlardı bir tek erkek arkadaşım değil, erkek arkadaşımın oyuna birlikte girdiği okuldan arkadaşları falan da kızla samimi olmuşlar. Bana bu durumdan çok sonra bahsetmişti ve kıza sevgilisi olduğunu söylememişti özellikle. Kaç kere söyle dememe rağmen bu yüzden kavga etmemize rağmen söylemedi. Sebebini sorduğum zaman aramıza soğukluk girer diye bahaneler üretti. İki kere söylemeye kalktı benim baskılarım sonucu ama sonrasında ben vazgeçtim çünkü çok büyük tepkiler gösterecekti hep başıma kakacaktı bu durumu bende kendi isteğiyle söylesin istedim. Söylemedi tabiki hiç bir zaman. Zaten daha sonra da kızın kendisinden hoşlandığını itiraf etti. Daha doğrusu yalandır ama kendisi de zaten sonradan anlamış. Kendisi o gözle bakmadığını söylemiş yine de arkadaşlığını devam ettirdi tabiki muhabbetimiz çok iyi falan ayağına. Bende bu durumu öğrendikten sonra daha da şüphelenmeye başladım ve sürekli kavga eder hale geldik bu kız yüzünden. En sonunda da ayrıldık zaten. Bir kaç ay süren ayrılıktan sonra ben üniversiteyi kazandığım ile gittim ayrı illerdeydik. Duruma alışmıştım başka birisiyle de görüşüp konuşmaya başladım hatta ama olmadı içime sinmedi kestim. Erkek arkadaşım da zaten bir süredir bana ulaşmaya çalışıyordu ( huyunu bildiğim için heryerden engellemiştim o yüzden okulda başka arkadaşlarından arıyordu) bende bir gün açtım belki okuldan sınıftan biridir kaydetmemişimdir diye malum yeni insanlarla kaynaştığım bir dönemdi. Erkek arkadaşımmış baya tersledim sonra kapattım sonra üç kere falan daha aradı derken yine aklıma girmeyi başardı. Yeniden konuşmaya başladık. O kızın konusunu da hiç açmıyordum sormuyordum bile konuşmak istemiyordum zaten. Sadece hala konuştuklarını biliyordum istersen okutayım diyordu yok falan dedim bi iki kere okudum normal konuşmalardı. Üstelemedim. Kız erkek arkadaşıma ve erkek arkadaşımın bir arkadaşına daha telefon kılıfı boyayıp yollamış bi bu yüzden kavga ettim sonrasında onu da saldım artık. Kızla zaten yüz yüze görüşme imkanları sıfır ne aynı ilde yaşıyorlar nen aynı yerde okuyorlar internet üzerinde kalıyor arkadaşlıkları bana da istediğim zaman okutuyordu mesajları o yüzden saldım. Zaten onlar da bir süre sonra koptular kız arkadaşlıktan falan çıkarmış galiba hepsini. beş altı aydır konuşmazlarken pat dün erkek arkadaşım kıza yine mesaj atmış. Ben senle olan arkadaşlığımı kaybettiğim için üzüldüm böyle olmasını istemiyorum falan demiş hayatında benim olduğumu da söylemiş. Kızında görüştüğü biri varmış zaten. Erkek arkadaşım da demiş ki senin için bi sıkıntı olmayacaksa arkadaşlığımıza devam etmek isterim demiş. Kız önce kabul etmiş sonra vazgeçmiş bugün mesaj atıp ben seni arkadaş gözüyle göremem deyip bitirmiş. Erkek arkadaşımda sorun çıkmasın herşeyi bileyim diye aklınca bana anlatıyor. Bende diyorum ki zaten normal bir ilişkiniz olmazdı kız çoktan çıkarmış hayatından seni niye gidip yazıyorsun bence sen hatalısın dedim. Ben yakın bir kız arkadaş istiyorum herşeyi konuşabileceğim falan dedi. Ben ne güne duruyorum dedim. Sana herşeyi anlatamam ki dedi. Senle olan sorunlarımızı nasıl sana anlatayım falan diyo. boş boş konuşup sinirlendirdi beni. Bende rahatsız olduğumu vurguladım kızla olan ilişkisinden. Zaten senden hoşlandığını bildiğin biriyle konuşman normal mi diyorum. Ben o gözle bakmıyorum senin içinde önemli olan bu değil mi diyo ısrarla. Bana ne hissettirdiğini neler düşündürttüğünü hiç önemsemeden kendisi kurban ayağına yatıyor yani. Bir de ben iyi ki devam etmedi arkadaşlığınız deyince üzülüp bana kırılıyor beni hiç anlamıyorsun deyip sitem ediyor ve ısrarla durumun normal olduğunu savunuyor. Yakın bir kız arkadaşı olabilir kesinlikle bir itirazım olmaz benimde yakın erkek arkadaşlarım var. kendisinin de bir sürü yakın kız arkadaşı oldu da. Benim tanıdığım da tanımadığım da bir sürü kız arkadaşı vardı hiç birine bir şey demedim. Ama bu kızı tanımam etmem bir de ondan hoşlandığını biliyorum ya rahatsız oluyorum haliyle.



Özür dilerim biraz uzun oldu ama gerçekten bunu paylaşmaya çok ihtiyacım vardı. Burdaki yorumlara ve fikirlere ihtiyacım var. Bu durumu nasıl çözebilirim? Yani zaten ortada bir durum kalmadı eğer kız dediği gibi gerçekten görüşmeyelim dediyse.. Ben biraz da acaba kendim de haksız mıyım bunu merak ettiğim için yazıyorum. Haksız odluğum abarttığım bir yer var mı yani? Gerçekten erkek arkadaşımın dediği gibi anlayışsız mı davranıyorum? Az çok cevapları biliyorum genel olarak erkek arkadaşım haksız bulunacak önceden konuyu açtığımda da onu haksız bulmuşlardı. Hatta seni bence aldatıyor diyenler de oldu ben bu duruma da asla olmaz gözüyle bakmıyorum zaten herşey olabilir farkındayım. Ama his derler ya bu durum için öyle kötü bir hisse sahip değilim. Yani sanki erkek arkadaşım beni uzaktan da olsa onunla aldatıyor diye hissetmiyorum. Sadece biraz saçmalıyor kıza gereksiz yere ısınmış sanki dünyada başka kız kalmamış gibi... Bunu da söyledim ona zaten herkesle her zaman böyle anlaşıp bağ kuramıyorum diyor. Ben artık gerçekten bıktım bu konu yüzünden kavga etmekten. Ama konuyu açan kendisi sonra ben bir şey dediğimde ben kabahatlı duruma düşüyorum sanki eski mevzuları ben açmışım gibi davranıyor
senin tek yapmam şey bence sevgiline fazla vakit ayırman çünkü o ilgiyi başka yerde arıyor
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 47 Kg. ile 64 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 160 cm. Başlangıç Kilom :71 Kg. Şimdiki Kilom :65 Kg.

Minnosmeliss

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2020
440
1.257
Benim üniversitede bir arkadasim vardi. Iki sene benden kiz arkadasi oldugunu sakladi. Bana da yakinlasmaya calisti ayni zamanda. Beni ayarlasa digeri birakacak öyle hesap etti. Kiz arkadasi daha kurnaz cikti pat hamile kaldi. Benim dünyadan haberim yok. Hepsini sonradan ögrendim. Sizinki de o hesap. Erkek arkadasiniz araniyor. Baskasini bulunca sizi birakacak. Bu degilse, baskasi
acımasızca olmuş kız bu da :)
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 47 Kg. ile 64 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 160 cm. Başlangıç Kilom :71 Kg. Şimdiki Kilom :65 Kg.

Minnosmeliss

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2020
440
1.257
Ben ona gercekci diyorum. 🙈 O kisi kizini bir kere üniversiteye de getirdi sonra. Kizi önümüzde kosturuyor. Gelip elini omuzuma koyup "Bu bizim kizimiz olabilirdi" dedi. Ortalik deli dolu. Realist olmakta fayda var :KK70:
o aklını kaybetmiş :KK48:
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 47 Kg. ile 64 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 160 cm. Başlangıç Kilom :71 Kg. Şimdiki Kilom :65 Kg.