Erkek kardeşim

Wurstria

Akıp giden hayatı kimse için durdurmayın.
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Ocak 2015
9.330
13.827
ben döverdim böyle kardeşi.
başlarım onun erkekliğine de evliliğine de.
kavga dövüş allah ne verdiyse yapar huzur bırakmazdım bu hadsizde.
evlenecek maddi gücün yoksa evlenmezsin olur biter, bu kadar basit.
 

sevgitek

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Ekim 2019
1.016
558
24
Herkese merhaba
Benim bir erkek kardeşim var aramızda 6 yaş var ben 31 o 25 yaşında. 6 yıldır devam eden bir ilişkisi var bu yaz kısmetse evlenme teklifi etmeyi düşünüyor. Kızla aynı mahallede oturuyorlar. Sorun şu ki annemlerin durumları pek iyi değil yani bu evlilik için maddi olarak pek yardımcı olamayacaklar. Annemlerin oturduğu evin tapusu yok mahkemelik oldular ellerindeki birikimide bu mahkeme işlerinde harcadılar kardeşim ve kız arkadaşı da bu olaylara şahit oldu yani onlarda biliyor ailemin onlara fazla destek olamayacağını. Bu yüzden kardeşim 6 yıldır kendi parasını kendisi biriktiriyor ailem ondan beş kuruş para istemedi o da eve para vermiyor zaten
bugüne kadar biz paramızı biriktiriyoruz evlenirken herşeyimizi kendimiz yapacağız kimseye yük olmayacağız diyen bu çift şimdi ailemin oturduğu semtten ev almak istiyor ki ailemin oturduğu semtte evler aşırı uçmuş durumda zemin kat dairelere bile trilyon fiyat istiyorlar. Ben sizden birşey istemiyorum diyen kardeşim anneme düğünde 20 gramdan 5 tane bilezik yaparsınız demiş. Annemlerin bankada 40 bin parası kaldı ne yapacaklarsa bu parayla yapacaklar. Babam emekli bir bacağı sakat olduğu için çalışamıyor annem kalp hastası.
bugün beni aradı annem kardeşine çok canım sıkılıyor kalbim sıkışıyor düşünmekten isteklerini nasıl yerine getiricez falan diye ağladı bende dayanamadım kardeşimi aradım kızdım senin bunu ailene yapmana ne hakkın var bu insanların durumu ortada her evlenen ev mi alıyor kirada oturun bir süre illa ev almak istiyosanız o semtten almayın daha uygun semtlere bakın sırf kızın ailesi de orada diye orda oturmak zorunda değilsiniz bu kadar bencil olma kendi aileni de düşün biraz dedim. Bana sanane lan sana mı sorucaz ne yapacağımızı siktir git boş boş konuşma kıskanıyorsun bizi dedi telefonu yüzüme kapattı sonra baktım her yerden engellemiş beni.
Şok içerisindeyim sabahtan bu yana ağlıyorum zaten kardeşim yapısı gereği ne annemlere ne de bana düşkün bir insan değildi ama ağzından böyle şeyler duyunca içimdeki bütün kardeşlik duyguları öldü diyebilirim. Onu kıskandığımı düşündüren şey ne anlayamıyorum demek ki içinde böyle hasetçe duygular barındırıyormuş diye diye kendimi yedim bitirdim. Bana bir akıl verin lütfen ben ne yapayım şimdi bana kalsa artık asla kardeşimle konuşmayı düşünmüyorum ama bu olanlar annemin kalbine inecek diye de çok korkuyorum
Anne babanızın kalkıp da bir yerden para çalacak para yaratacak halleri yok sanırım. Yok yoktur yani. 10 kere de gelse söylesene annenize kardeşiniz anneniz para yok diyecek. O kadar. Evlenmek istiyorsa ve ailenizin de durumu yoksa onu bilip evlensin. Yerinizde olsam ben de asla konuşmam öyle biriyle. Belki düğününe bile gitmem yani. Ay bi an abim bana demiş gibi oldum da. Sinirlendim iyice. Annenizi de siz sakinleştirip teselli edin lütfen. Yazık kadın bu yaşta nelerle uğraşıyor. Hiç bsey yapmak zorunda değil. Yazın evlenme teklifi edecekse biriktirsin 1 sene maaşını. Ne istiyorsa alsın. Böyle bi insana o 40 bin bile çok
 

careless forever

:)
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2017
587
2.023
Açıkçası kardeşimin bu duruma gelmesinde ailemin çok payı var bugüne kadar bana her türlü saygısızlığı yaptı kardeştir et tırnaktan ayrılmaz dedim alttan aldım ne annem ne babam kalkıp da o senin ablan terbiyeni takın demediler. Anneme şu oğlunla konuş bak dedikçe aman ya oğlum depresyona girerse ya evi terkedip giderse diye oğlunu karşısına alamadı. Ama bugün beni bir güzel doldurdu bende kardeşime kızınca olay bana patladı beni onu kıskanıyormuşuma kadar getirdi

Ya çok kaba olacak ama keşke “ lan it, neyi başardın şu hayatta da neyini kıskanacağım” deseydiniz.

Ayrıca, Babanız ne diyor bu ev meselesine?
 

begumdemir2020

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Aralık 2019
593
1.839
40
Herkese merhaba
Benim bir erkek kardeşim var aramızda 6 yaş var ben 31 o 25 yaşında. 6 yıldır devam eden bir ilişkisi var bu yaz kısmetse evlenme teklifi etmeyi düşünüyor. Kızla aynı mahallede oturuyorlar. Sorun şu ki annemlerin durumları pek iyi değil yani bu evlilik için maddi olarak pek yardımcı olamayacaklar. Annemlerin oturduğu evin tapusu yok mahkemelik oldular ellerindeki birikimide bu mahkeme işlerinde harcadılar kardeşim ve kız arkadaşı da bu olaylara şahit oldu yani onlarda biliyor ailemin onlara fazla destek olamayacağını. Bu yüzden kardeşim 6 yıldır kendi parasını kendisi biriktiriyor ailem ondan beş kuruş para istemedi o da eve para vermiyor zaten
bugüne kadar biz paramızı biriktiriyoruz evlenirken herşeyimizi kendimiz yapacağız kimseye yük olmayacağız diyen bu çift şimdi ailemin oturduğu semtten ev almak istiyor ki ailemin oturduğu semtte evler aşırı uçmuş durumda zemin kat dairelere bile trilyon fiyat istiyorlar. Ben sizden birşey istemiyorum diyen kardeşim anneme düğünde 20 gramdan 5 tane bilezik yaparsınız demiş. Annemlerin bankada 40 bin parası kaldı ne yapacaklarsa bu parayla yapacaklar. Babam emekli bir bacağı sakat olduğu için çalışamıyor annem kalp hastası.
bugün beni aradı annem kardeşine çok canım sıkılıyor kalbim sıkışıyor düşünmekten isteklerini nasıl yerine getiricez falan diye ağladı bende dayanamadım kardeşimi aradım kızdım senin bunu ailene yapmana ne hakkın var bu insanların durumu ortada her evlenen ev mi alıyor kirada oturun bir süre illa ev almak istiyosanız o semtten almayın daha uygun semtlere bakın sırf kızın ailesi de orada diye orda oturmak zorunda değilsiniz bu kadar bencil olma kendi aileni de düşün biraz dedim. Bana sanane lan sana mı sorucaz ne yapacağımızı siktir git boş boş konuşma kıskanıyorsun bizi dedi telefonu yüzüme kapattı sonra baktım her yerden engellemiş beni.
Şok içerisindeyim sabahtan bu yana ağlıyorum zaten kardeşim yapısı gereği ne annemlere ne de bana düşkün bir insan değildi ama ağzından böyle şeyler duyunca içimdeki bütün kardeşlik duyguları öldü diyebilirim. Onu kıskandığımı düşündüren şey ne anlayamıyorum demek ki içinde böyle hasetçe duygular barındırıyormuş diye diye kendimi yedim bitirdim. Bana bir akıl verin lütfen ben ne yapayım şimdi bana kalsa artık asla kardeşimle konuşmayı düşünmüyorum ama bu olanlar annemin kalbine inecek diye de çok korkuyorum
Kardeşiniz belli ki makul birisi değil. Konuşup anlasmak zor. Tum iletisim yollarini da kapatmis zaten. Bundan sonra top anne ve babanizda. Kendilerini ele güne muhtaç duruma dusurecek sekilde dugune masraf yapmayacaklar. Herkesin elinden gelen neyse o yapilir. Kardesinize kesin ve net bir dille soylesinler. O da ona gore ev baksin kendine.
 

Imlegend

Üye
Kayıtlı Üye
16 Nisan 2019
16
19
30
Hepinize yorumları için teşekkür ederim son durum şöyle annem beni aradı oğlu eve gelmemiş akşam keşke bana bişey anlatmasaymış ben hemen kardeşimi suçlamışım işler içinden çıkılmaz bir hal almış yani anlayacağınız yine kötü olan ben oldum.
Anneme ne haliniz varsa görün dedim. Kardeşimle de bu saatten sonra görüşmeyi konuşmayı düşünmüyorum yukarı da bir arkadaş yazmış kan bağı çok da bağlayıcı bişey değil diye doğru söylüyor
 

Gocebetosbaga

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Temmuz 2017
377
1.278
40
Hepsini okudum ve son yazdigina geldigimde de inan bana hic sasirmadim. Cek elini ayagini bunlardan. En azindan bir sure uzaklas tatli canina yazik degil mi senin.
Annen fazla simartmis bunu degil 40 bin dahasini da bulur bulusturur yaratir bebisine feda eder. Kusura bakma da bu zamanda daha 21 yasinda evlenme hevesi nedir yaaa el kadar ergen daha. Bak gordun mu sonunda yine sen kotu oldun.
Annenin de babanin da daha coook cekecegi var bundan birak ceksinler. Ama kimse sana sonradan aglamasin. Agladiklari takdirde kapat agizlarini. Allah hastalik kaza bela vermesin de boyle bir sey olmadigi surece de el gibi davran. Duvar or ama saglam bir duvar. Sessiz sakin ve kalin bir duvar. Sabirlar diliyorum size.
 

pisekar

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Ocak 2018
810
1.357
Hepinize yorumları için teşekkür ederim son durum şöyle annem beni aradı oğlu eve gelmemiş akşam keşke bana bişey anlatmasaymış ben hemen kardeşimi suçlamışım işler içinden çıkılmaz bir hal almış yani anlayacağınız yine kötü olan ben oldum.
Anneme ne haliniz varsa görün dedim. Kardeşimle de bu saatten sonra görüşmeyi konuşmayı düşünmüyorum yukarı da bir arkadaş yazmış kan bağı çok da bağlayıcı bişey değil diye doğru söylüyor
siz yine temkinli davranin, cok sert bir karar vermek mantikli degil bence. yani tamamen ipler koparmak yerine ortada temkinli bir yerde durun. cok uc duygular yasayan sonra birden oteki uca savrulabiliyor. ve once kendi huzurunuzu ailenizin huzurunu on plana koyun. annenizin yaptigina aslinda psikolojide triangulation diyorlar. ingilizceniz varsa internetten bakabilirsin.

triangulasyon aslinda bir manipulasyon taktigidir. kisi kendi istedigini direkt olarak soyleyemiyorsa, ucuncu bir kisi bulup onun uzerinden kendini ifade etmeye calisir. mesela baba alkol iciyor, anne de bundan rahatsiz ama babaya soyleyemiyor. anne babayla direk konusmak yerine bunu gidip cocuguna anlatiyor. boylelikle cocuk aslinda olmamasi gereken bir iliskinin icine sokuluyor. normalde anne baba arasindaki problem cocugun cozmesi gereken bir problem degil aslinda. gibi.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 46 Kg. ile 62 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 158 cm. Başlangıç Kilom :68 Kg. Şimdiki Kilom :67 Kg.

damdan

Nirvana
Kayıtlı Üye
22 Mart 2012
27.009
62.728
6 yıldır biriktirdiği para 30 binmiş bu devirde 30 bine ev mi düzülür düğün mü yapılır ev mi alınır bunlar herşeyi çocuk oyuncağı zannediyor. Anneme de ne söylesem boş o yine varını yoğunu ortaya koyar biliyorum ben çünkü herşeye rağmen oğlu çok kıymetlidir onun

Anneniz elindekini verse de yetmez ki

Sonuçta 30 onda 40 annede hadi 50 olsun toplamla zor evlenilir eşya alınır

Ev alacak para nerede
 

jnkdfghl

Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2020
547
865
40
Herkese merhaba
Benim bir erkek kardeşim var aramızda 6 yaş var ben 31 o 25 yaşında. 6 yıldır devam eden bir ilişkisi var bu yaz kısmetse evlenme teklifi etmeyi düşünüyor. Kızla aynı mahallede oturuyorlar. Sorun şu ki annemlerin durumları pek iyi değil yani bu evlilik için maddi olarak pek yardımcı olamayacaklar. Annemlerin oturduğu evin tapusu yok mahkemelik oldular ellerindeki birikimide bu mahkeme işlerinde harcadılar kardeşim ve kız arkadaşı da bu olaylara şahit oldu yani onlarda biliyor ailemin onlara fazla destek olamayacağını. Bu yüzden kardeşim 6 yıldır kendi parasını kendisi biriktiriyor ailem ondan beş kuruş para istemedi o da eve para vermiyor zaten
bugüne kadar biz paramızı biriktiriyoruz evlenirken herşeyimizi kendimiz yapacağız kimseye yük olmayacağız diyen bu çift şimdi ailemin oturduğu semtten ev almak istiyor ki ailemin oturduğu semtte evler aşırı uçmuş durumda zemin kat dairelere bile trilyon fiyat istiyorlar. Ben sizden birşey istemiyorum diyen kardeşim anneme düğünde 20 gramdan 5 tane bilezik yaparsınız demiş. Annemlerin bankada 40 bin parası kaldı ne yapacaklarsa bu parayla yapacaklar. Babam emekli bir bacağı sakat olduğu için çalışamıyor annem kalp hastası.
bugün beni aradı annem kardeşine çok canım sıkılıyor kalbim sıkışıyor düşünmekten isteklerini nasıl yerine getiricez falan diye ağladı bende dayanamadım kardeşimi aradım kızdım senin bunu ailene yapmana ne hakkın var bu insanların durumu ortada her evlenen ev mi alıyor kirada oturun bir süre illa ev almak istiyosanız o semtten almayın daha uygun semtlere bakın sırf kızın ailesi de orada diye orda oturmak zorunda değilsiniz bu kadar bencil olma kendi aileni de düşün biraz dedim. Bana sanane lan sana mı sorucaz ne yapacağımızı siktir git boş boş konuşma kıskanıyorsun bizi dedi telefonu yüzüme kapattı sonra baktım her yerden engellemiş beni.
Şok içerisindeyim sabahtan bu yana ağlıyorum zaten kardeşim yapısı gereği ne annemlere ne de bana düşkün bir insan değildi ama ağzından böyle şeyler duyunca içimdeki bütün kardeşlik duyguları öldü diyebilirim. Onu kıskandığımı düşündüren şey ne anlayamıyorum demek ki içinde böyle hasetçe duygular barındırıyormuş diye diye kendimi yedim bitirdim. Bana bir akıl verin lütfen ben ne yapayım şimdi bana kalsa artık asla kardeşimle konuşmayı düşünmüyorum ama bu olanlar annemin kalbine inecek diye de çok korkuyorum
Erkek kardeş hayatına biri girdiği günden itibaren kardeşin olmaktan yavaş yavaş çıkar, kız kardeşiniz gibi değildir.Evlenince gör bir de enişten sana daha yakın olacak kardeşinden. Tecrübeyle sabit. Kaldı ki ben hiç umursamam araya girmem annem de bana çok ağladı zamanında umursamadım ,hiç ilgilenmedim , araya girmedim ona rağmen şu an sadece yılda toplasan beşi geçmeyen telefon konuşmamız vardır aynı şehirdeyiz hiç görüşmeyiz. Aramızda geçen en ufak bir sorun da yok.Çok severdim valla bekarken canını ver deseler vereceğim tek kişiydi benim de sevgim azaldı görmeye görmeye ha komşunun kocası ha kardeşim o derece diyeyim.He tabi Allah sağlık versin başına bir şey gelse tabi ki içim acır.
 

yulaflapasi

Üye
Kayıtlı Üye
24 Mart 2021
225
491
22
kardeşiniz benim kardeşimin ileriki hali gibi. bugün bana kendini bir bok mu sanıyorsun falan dedi. ileride de aynen sizinki gibi olacağını düşünüyorum. 17 yaşında ama annemler hala ergenlikten çıkamadı idare et falan demekten başka bir şey yapmıyor. öküzün teki oldu çıktı valla üzülüyorum.
 

hatik

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Aralık 2009
865
855
anneniz babanız gücü nispetinde yardım eder geiris onlara kalmış sizde boşverin ne yaparlarsa yapsınlar
 

Kandirildim

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
9 Haziran 2021
45
9
Kardesler nankordur. Ask ve evlenecek olmasi ailesine saygisiz tavirlar yapabilecegi ozguveni vermis ona. Muhtemelen kizin ailesi alttan alttan bu ozguveni veriyor kendi yanlarina cekiyor ki dediklerini yapiyo onlarin. 2 aikeyi de sayacakken size saygisizlik yapiyor. Bence tek cozumu yardim etmemek o sozlere pisman etmek. Tek birakmak.
 

Swetti

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Nisan 2020
676
2.071
41
Hiç karışmayın bu meseleye. Yarın öbür gün oğlum tapu işi bitsin burayı sana vereceğim bile derler.