• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ertesi gün hapları deneyimim

eheydusa

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ocak 2026
Mesajlar
20
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
18
Merhabalar. Ben bu konuyu tamamen kendi deneyimlerimi anlatmak için açıyorum çünkü aynı şeyleri yaşayıp cevap bulmak isteyenler okusun istiyorum. Buna benzer bir konu daha görmüştüm fakat durumu benimle aynı olanlar varsa diye bir tane de ben yazayım dedim. Ben hayatımda ilk kez bu senenin başında, ocakta ertesi gün hapını kullandım. Diğeri de şubatta oldu ve evet iki ay üst üste kullanmış oldum. Her ikisinde de hap sonrası kanamamı yaşadım. Buna ara kanamam deniyor diye biliyorum, kimisi regl kanaması diyor. Fakat ben haplardan sonra bu kanama dışında bir kanama yaşamadım. Ocakta kullandığım PostPill one isimli bir hapı ve haptan 7 gün sonra kanamamı yaşadım. İnanılmaz bir şişkinlik ve kasık ağrısı takip etti kanamamı yaşayana kadar. Şubatta ise ella kullandım ve 3 gün sonra kanamamı yaşadım. Ellada çok fazla şişkinlik ve ağrı olmadı ama yine vardı. Şuna değinmek istiyorum, ben Şubatta yaşadığım ikinci ilişkim için hap kullanmadım zaten o ay kullandım diye. O yüzden sonrası beni çok tedirgin etti çünkü yaşadıklarım neredeyse birebir gebelikle uyuşuyordu. Her an regl olacakmışım gibi kasık ağrıları ve alt karın şişlikleri reglimi olana kadar devam etti. Mide bulantısı, sürekli iç çamaşırımı ıslanması, yoğun bir akıntı da cabası. Ben daha bugün regl oldum ve olana kadar hepsi devam etti. Şu an da inanılmaz bir kasık ağrısı var normalde reglim bu kadar şiddetli olmazdı. Ayrıca gelen pıhtılar çok parça parça, normalde bir bütün olurdu benimki. Demem o ki bu ilaç gerçekten bütün düzeninizi mahvediyor. Ben bu hapı almadan önce her zaman ayın 27-26 sı gibi regl olurdum. İlaçtan sonra kanamamı yaşadığım halde bu ay reglim 10 gün erken geldi. Önümüzdeki ay nasıl olur bilmiyorum ama bir daha bu illeti kullanmayı kesinlikle düşünmüyorum. Mental olarak da fiziksel olarak da beni çok yıprattı.
 
döngünüzü mahvetmışsınız ocakta ertesi gun hapı, birde şubat, üst üste martı salın :D bence senede 1 kez kullanın diyorlar şeker gıbıı üst üste atmayın yanı hormon hapı bunlar şakaya gelmez
 
Bu kadar hap kullanmak yerin korunmayı deneseydiniz.
 
Siz bunları yaşarken geri çekilmeye bile zahmet etmeyen (korumuyor biliyorum.) adamın, kıçında pireler uçuşuyor.

Bu hapları bonibon gibi kullanmamalısınız.

Bir saygısızın, bencilin, beceriksizin, sorumsuzun, olası bir hamilelikte kürtaj sorumluluğunu almasını beklemek büyük bir hata olur.

Ya siz korunun ya da korunmakta sorumluluk alacak başka bir partner bulun.
 
Merhabalar. Ben bu konuyu tamamen kendi deneyimlerimi anlatmak için açıyorum çünkü aynı şeyleri yaşayıp cevap bulmak isteyenler okusun istiyorum. Buna benzer bir konu daha görmüştüm fakat durumu benimle aynı olanlar varsa diye bir tane de ben yazayım dedim. Ben hayatımda ilk kez bu senenin başında, ocakta ertesi gün hapını kullandım. Diğeri de şubatta oldu ve evet iki ay üst üste kullanmış oldum. Her ikisinde de hap sonrası kanamamı yaşadım. Buna ara kanamam deniyor diye biliyorum, kimisi regl kanaması diyor. Fakat ben haplardan sonra bu kanama dışında bir kanama yaşamadım. Ocakta kullandığım PostPill one isimli bir hapı ve haptan 7 gün sonra kanamamı yaşadım. İnanılmaz bir şişkinlik ve kasık ağrısı takip etti kanamamı yaşayana kadar. Şubatta ise ella kullandım ve 3 gün sonra kanamamı yaşadım. Ellada çok fazla şişkinlik ve ağrı olmadı ama yine vardı. Şuna değinmek istiyorum, ben Şubatta yaşadığım ikinci ilişkim için hap kullanmadım zaten o ay kullandım diye. O yüzden sonrası beni çok tedirgin etti çünkü yaşadıklarım neredeyse birebir gebelikle uyuşuyordu. Her an regl olacakmışım gibi kasık ağrıları ve alt karın şişlikleri reglimi olana kadar devam etti. Mide bulantısı, sürekli iç çamaşırımı ıslanması, yoğun bir akıntı da cabası. Ben daha bugün regl oldum ve olana kadar hepsi devam etti. Şu an da inanılmaz bir kasık ağrısı var normalde reglim bu kadar şiddetli olmazdı. Ayrıca gelen pıhtılar çok parça parça, normalde bir bütün olurdu benimki. Demem o ki bu ilaç gerçekten bütün düzeninizi mahvediyor. Ben bu hapı almadan önce her zaman ayın 27-26 sı gibi regl olurdum. İlaçtan sonra kanamamı yaşadığım halde bu ay reglim 10 gün erken geldi. Önümüzdeki ay nasıl olur bilmiyorum ama bir daha bu illeti kullanmayı kesinlikle düşünmüyorum. Mental olarak da fiziksel olarak da beni çok yıprattı.
Kullandığınızda ovulasyon dönemindemiydiniz peki
 
şu ilaçları böyle bakkaldan sakız alır gibi satmasalar keşke. genç yaşta doğru düzgün korunma yöntemi bile öğrenmeden bu ilaçları içip mahvetmeyin kendinizi. yaptığınız hata ilerde çok üzülmenize sebep olabilir
 
Merhabalar. Ben bu konuyu tamamen kendi deneyimlerimi anlatmak için açıyorum çünkü aynı şeyleri yaşayıp cevap bulmak isteyenler okusun istiyorum. Buna benzer bir konu daha görmüştüm fakat durumu benimle aynı olanlar varsa diye bir tane de ben yazayım dedim. Ben hayatımda ilk kez bu senenin başında, ocakta ertesi gün hapını kullandım. Diğeri de şubatta oldu ve evet iki ay üst üste kullanmış oldum. Her ikisinde de hap sonrası kanamamı yaşadım. Buna ara kanamam deniyor diye biliyorum, kimisi regl kanaması diyor. Fakat ben haplardan sonra bu kanama dışında bir kanama yaşamadım. Ocakta kullandığım PostPill one isimli bir hapı ve haptan 7 gün sonra kanamamı yaşadım. İnanılmaz bir şişkinlik ve kasık ağrısı takip etti kanamamı yaşayana kadar. Şubatta ise ella kullandım ve 3 gün sonra kanamamı yaşadım. Ellada çok fazla şişkinlik ve ağrı olmadı ama yine vardı. Şuna değinmek istiyorum, ben Şubatta yaşadığım ikinci ilişkim için hap kullanmadım zaten o ay kullandım diye. O yüzden sonrası beni çok tedirgin etti çünkü yaşadıklarım neredeyse birebir gebelikle uyuşuyordu. Her an regl olacakmışım gibi kasık ağrıları ve alt karın şişlikleri reglimi olana kadar devam etti. Mide bulantısı, sürekli iç çamaşırımı ıslanması, yoğun bir akıntı da cabası. Ben daha bugün regl oldum ve olana kadar hepsi devam etti. Şu an da inanılmaz bir kasık ağrısı var normalde reglim bu kadar şiddetli olmazdı. Ayrıca gelen pıhtılar çok parça parça, normalde bir bütün olurdu benimki. Demem o ki bu ilaç gerçekten bütün düzeninizi mahvediyor. Ben bu hapı almadan önce her zaman ayın 27-26 sı gibi regl olurdum. İlaçtan sonra kanamamı yaşadığım halde bu ay reglim 10 gün erken geldi. Önümüzdeki ay nasıl olur bilmiyorum ama bir daha bu illeti kullanmayı kesinlikle düşünmüyorum. Mental olarak da fiziksel olarak da beni çok yıprattı.
Çok özel değilse siz bu ilaçları kullandığınızda ovulasyon dönemi haricindemiydiniz yoksa ovulasyon zamanımı kullandınız.sizinle aynı belirtilerim var ve ek olarak aşırı bir gaz,1-2 gündür bel ve sırt ağrısı.sadece akıntım yok.mide bulantılarım geçti çok şükür.
 
Çok özel değilse siz bu ilaçları kullandığınızda ovulasyon dönemi haricindemiydiniz yoksa ovulasyon zamanımı kullandınız.sizinle aynı belirtilerim var ve ek olarak aşırı bir gaz,1-2 gündür bel ve sırt ağrısı.sadece akıntım yok.mide bulantılarım geçti çok şükür.
İkisinde de oldu hem ovulasyon dönemi hem dışı. Mide bulantıları bende de oldu. Bel ağrısı sırt ağrısı. Çok yüksek ihtimal hapın etkisidir hamilelik değildir canım.
 
İkisinde de oldu hem ovulasyon dönemi hem dışı. Mide bulantıları bende de oldu. Bel ağrısı sırt ağrısı. Çok yüksek ihtimal hapın etkisidir hamilelik değildir canım.
İnşallah canım 🙏 içimi rahatlattın bir nebze.bende reglime 5 gün kala yaşadım ama ellayı 68.saatte yuttum.ondan bu kadar endişeliyim
 
İnşallah canım 🙏 içimi rahatlattın bir nebze.bende reglime 5 gün kala yaşadım ama ellayı 68.saatte yuttum.ondan bu kadar endişeliyim
ben bu hapa rağmen hamile kaldim hem de anında çıkıp alıp içmiştim daha 2 saat olmamıştı. şuan 6 haftalık oldu aldırma gününü bekliyorum. yani ertesi gün hapları asla güvenilir değil
 
Back
X