- Katılım
- 11 Ocak 2026
- Mesajlar
- 20
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 18
Merhabalar. Ben bu konuyu tamamen kendi deneyimlerimi anlatmak için açıyorum çünkü aynı şeyleri yaşayıp cevap bulmak isteyenler okusun istiyorum. Buna benzer bir konu daha görmüştüm fakat durumu benimle aynı olanlar varsa diye bir tane de ben yazayım dedim. Ben hayatımda ilk kez bu senenin başında, ocakta ertesi gün hapını kullandım. Diğeri de şubatta oldu ve evet iki ay üst üste kullanmış oldum. Her ikisinde de hap sonrası kanamamı yaşadım. Buna ara kanamam deniyor diye biliyorum, kimisi regl kanaması diyor. Fakat ben haplardan sonra bu kanama dışında bir kanama yaşamadım. Ocakta kullandığım PostPill one isimli bir hapı ve haptan 7 gün sonra kanamamı yaşadım. İnanılmaz bir şişkinlik ve kasık ağrısı takip etti kanamamı yaşayana kadar. Şubatta ise ella kullandım ve 3 gün sonra kanamamı yaşadım. Ellada çok fazla şişkinlik ve ağrı olmadı ama yine vardı. Şuna değinmek istiyorum, ben Şubatta yaşadığım ikinci ilişkim için hap kullanmadım zaten o ay kullandım diye. O yüzden sonrası beni çok tedirgin etti çünkü yaşadıklarım neredeyse birebir gebelikle uyuşuyordu. Her an regl olacakmışım gibi kasık ağrıları ve alt karın şişlikleri reglimi olana kadar devam etti. Mide bulantısı, sürekli iç çamaşırımı ıslanması, yoğun bir akıntı da cabası. Ben daha bugün regl oldum ve olana kadar hepsi devam etti. Şu an da inanılmaz bir kasık ağrısı var normalde reglim bu kadar şiddetli olmazdı. Ayrıca gelen pıhtılar çok parça parça, normalde bir bütün olurdu benimki. Demem o ki bu ilaç gerçekten bütün düzeninizi mahvediyor. Ben bu hapı almadan önce her zaman ayın 27-26 sı gibi regl olurdum. İlaçtan sonra kanamamı yaşadığım halde bu ay reglim 10 gün erken geldi. Önümüzdeki ay nasıl olur bilmiyorum ama bir daha bu illeti kullanmayı kesinlikle düşünmüyorum. Mental olarak da fiziksel olarak da beni çok yıprattı.