eşim çalışmak için çabalamıyor gibi

Geçmiş olsun ya cinnet geçir iş bulmadan gelme diye

Ya da ömürlük evlat sahiplendiniz
 
Yorumdakiler ne yaşıyor anlamadım ama kadın erkek eşitliği kadın erkek eşitliği derken bundan da bahsediyoruz. Ev işlerini vs o yapıyorsa çalışmasın ne olacak. Bir kadın nasıl ki çalışmıyorken kimse tarafından eleştirilmiyorsa, nasıl ki kocası illa çalış diye ısrar etmiyorsa, edecek olsa da tepkilerle karşılaşacaksa, böyle forumlarda eşim çalışmıyor yazamayacak kadar toplumsal baskı varsa aynısı karşı taraf için de geçerli olmalı. Daha yeni işten çıkmış sayılır sakin olun çalışır. Eşim de ben atandığım için hiç bilmediğimiz bir şehire benimle taşındı bir süre işsizdi, bir çocuğumuz var ona bakıyordu gul gibi de bakıyordu ev tertemizdi. Toplumun dayattığı kadın erkek rollerinden çıkmalıyız bence. Kim ne istiyorsa onu yapmalı ben bir kadın olarak çalışıyorum evde kalınca bunaliyorum, eşim de evde olmayı seviyorsa evde olabilir bu benim için sorun değil. He borç harç olur odeyemeyiz orası ayrı. Ya da evde yan gelir yatar ev islerinden bihaberdir o da ayri ama bunların dışında dediğim gibi nasıl istiyorsa öyle yapsın evde durmak istiyorsa evde dursun evin sorumluluğunu alsın. İşinize bile gelmeli evde olmak çalışmaktan zor geliyor bana açıkçası -mental olarak-
 
yaptığı temizliği pişirdiği düzgün yapmıyormuş
 
Bence haklısınız. Maas almadigi halde onemli olan burada keyfim yerinde deyip baska is aramak yerine anca sevdigi arkadaşlari oradan cikinca is aramasi normal degil. Nasılsa eve para giriyor, ben keyfime bakayim kafasında gibi. Bence alıştırmayın yoksa böyle devam edebilir ve eve geçindiren siz olabilirsiniz.
 
`