• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Esim evi terketti

Gerçekten bu tükenmiş halimde bir de linclenecegimi bilsem yazmazdım. Ne burası beddua forumu mu? Ben cok mu mutluyum içinde bulunduğum durumdan? Boyle olmasını ister miydim????! Yolumu cizmis takılıyordum isimde gücümde . Bana ne yeminler etti ne sözler verdi… kim olsa inanır kaç yasında yetişkin okumuş bir adam.
Zaten sıkıntısız ilerledik 1,5 yıl. Cocugumuzla çok guzel yasayıp gidiyorduk. Kızına cok düskün.
Aniden boyle birsey yaptı. Ve senin yüzünden diyor. Bende agır gecen gebelik sürecim ve değişen hayatımın stresiyle tükendim diyorum.
Bosanmak zaten kolay. Ben bu süreci nasıl yönetecegim kızını gormek istiyor. Eve gelmeden.
Gercekten kınayan herkesn yasaması dilegiyle….
hanımefendi zaten herşey güzelken hepimiz iyiyiz -hoş siz ilk evlilik sürecinde ortada bişey yokken de iyi değilmişsiz de neyse.

gebelik
zor bebek belki özel bir çocuk
küt diye işsiz kalmak, maddi sıkıntılar
büyük hastalıklar

böyle şeylerin hiç değmeyeceği pespembe bir hayatımız olamıyor, maalesef.
illa birinden biri bazen hepsi üst üste gelebiliyor

kaldı ki gebelik, çocuk bile isteye yaptığınız bişey yani. belki böyle sorunların en doğal, en öngürülebilir en sıradan olanı....küçümsemiyorum ama yani bebek işi böyle...
sanki beklenmedik, olmayacak bir dert geldi de sizi buldu gibi konuşmayın

ben bu süreci nasıl yönetecegim kızını gormek istiyor. Eve gelmeden.-> binlerce baba boşanıp çocuğu belli günlerde saatlerde görüyor. herkes nasıl yapıyorsa öyle yapacaksınız.

Beddua okumayın.
 
Merhabalar artık kendi aklım bana yetmediğinden fikirlerinize cok ihtiyacım var..

Esimle ben liseden beri tanısıyoruz. Büyük bir ask ve bağlılıgımız vardı.

Eşim gelgitli bir insandır. Bazen susar hic konusmaz bazen neselidir. Bazen cok depresif..

İlk zamanlar sıkıntı yoktu ama sonradan kavgalarımız basladı. Sebep cok sık kahveye maca gitmesi gec gelmesı dısarı cıkıp arkadaslarıyla alkol almasıydı. Daha sonra karşılıklı şiddete dönüştü. Kavgalardan sonra esim evden gidip gece dönmemeye basladı.

Bir gün esim bana ev isinde yardım et dediğim de müzik dinliyorum diyip uzanmaya devm etti. Bende yardımcı ol yoruluyorum diye söylenmeye başlayınca üzerime saldırdı.
Kavga yine şiddete döndü. Ama karsılıklı.. Bende susmayan üzerime gelince durmayan bir insanım.

taaa liseden beri birlikte olduğunuz uzunca bir süre gördüğünüz birlikte büyüdüğünüz adam
15 - 20 - 25 yaşında
hiç maç seyretmedi
hiç kahveye gitmedi
hiç arkadaşlarıyla takılmadı
tüm ev işini yapabilen, annesinin evinde iş bölümü ile büyümüş, yetişkin olarak da her işini kendi görmüş size iş yıkmamış, eşitlikçi, medeni
filan bir adamdı

siz 25 gibi filan evlendiniz ve aaaa adam birden maç, kahve, gidem içem, evde elde telefon malak gibi yatam işleri de karı yapsın diyen bir anguta mı dönüştü?

cidden mi yani?

bakın şiddet kısmını, evi terk etmeleri filan sormuyorum. hadi birlikte yaşamadınız evlemeden ve hadi bunları bilemediniz.
 
Ne desek boş. Kimi insanlara huzur batar. Toksik ilişkiden zevk alırlar. Gurur yoktur. Özgüven yoktur. Çalışıp çabalama hırsı yoktur.

Şu 3 çocukla 40-50 yaşında zar zor boşanıp hayata tutunan ve merdiven silerek ev temizleyerek iyi kötü demeden her işte çalışarak kendine yeten kadınlara var ya hayranım hayran.
 
taaa liseden beri birlikte olduğunuz uzunca bir süre gördüğünüz birlikte büyüdüğünüz adam
15 - 20 - 25 yaşında
hiç maç seyretmedi
hiç kahveye gitmedi
hiç arkadaşlarıyla takılmadı
tüm ev işini yapabilen, annesinin evinde iş bölümü ile büyümüş, yetişkin olarak da her işini kendi görmüş size iş yıkmamış, eşitlikçi, medeni
filan bir adamdı

siz 25 gibi filan evlendiniz ve aaaa adam birden maç, kahve, gidem içem, evde elde telefon malak gibi yatam işleri de karı yapsın diyen bir anguta mı dönüştü?

cidden mi yani?

bakın şiddet kısmını, evi terk etmeleri filan sormuyorum. hadi birlikte yaşamadınız evlemeden ve hadi bunları bilemediniz.
Bunlar yapılır normaldir ancak bir kabul edilebilir seviyesi var, bir de ihmal ve bencillik seviyesi……!
 
Konu sahibi, boşanmak istemiyorsaniz bırakın ne yaparsa yapsın. Adam bu, bu yaşamı seviyor. Can çıkar huy çıkmaz, eski evliliginizde de aynı seyleri yaşadığınızı söylemissiniz. İkinizde aynı durumlari tekrar tekrar yaratıp ayni şeyler olunca sasiriyorsunuz. Birbirinize şiddet uygulamayın, hakim olun kendinize çünkü artık o evde bir bebek var. Burada yazan kadınlara gereksiz kiziyorsunuz. Ayrılmak istemiyorsunuz, adam da değişmek istemiyorsa sürekli kavgaya sebep olacak şeyleri yapmaya ne gerek var? Adamla fiziksel şiddete girmeyin, erkek gücü yüzünden bu iyi sonuclanmayabilir.
 
Gercekten bir muddet tedavi olsun oyle gelsin bu konuda esiniz hakli donse bile iki gun sonra ayni seyler olur. Siz de emziriyorsaniz bile tedavinize devam edin cocuk simdilik bisey anlamaz ama elbet anlayacagi gunler gelir atesle barut gibisiniz
 
Aklını başına al, kendine ve kızına hayat kur bundan sana ne koca olur ne de kızına baba
Gözünü onda açtın sanırım doğrusu bu sanıyorsun ama değil
İnsan gibi yaşamayı hak ediyosun sende kızında o yüzden hatalarından ders al ve yoluna bak.
Yaşın olgunlaştığında çok pişman olursun.
 
Gerçekten bu tükenmiş halimde bir de linclenecegimi bilsem yazmazdım. Ne burası beddua forumu mu? Ben cok mu mutluyum içinde bulunduğum durumdan? Boyle olmasını ister miydim????! Yolumu cizmis takılıyordum isimde gücümde . Bana ne yeminler etti ne sözler verdi… kim olsa inanır kaç yasında yetişkin okumuş bir adam.
Zaten sıkıntısız ilerledik 1,5 yıl. Cocugumuzla çok guzel yasayıp gidiyorduk. Kızına cok düskün.
Aniden boyle birsey yaptı. Ve senin yüzünden diyor. Bende agır gecen gebelik sürecim ve değişen hayatımın stresiyle tükendim diyorum.
Bosanmak zaten kolay. Ben bu süreci nasıl yönetecegim kızını gormek istiyor. Eve gelmeden.
Gercekten kınayan herkesn yasaması dilegiyle….
evlilikte bazı hataların geri dönüşü yok. şiddet gibi.. kopmuş sizin aranızdaki bazı şeyler. barışsanız da düzelmez bi gün yine yaşanır. önce bunu kabul etmen gerekiyor. eğer en azından biraz sorumluluğu olan Bi babaysa boşansanız da çocuğuyla ilgilenir. evdeyken de sen bakıyordun çocuğuna zaten kocan mı bakıyordu.

bu arada sende de hatalar var. şiddet yüzünden Bi kere boşanmış sın. tekrar evlenmişsin. Ne cesaret adamın yüzüne su serpiyorsun. Hem ayrılmaya cesaretin yok hem tepkilerini de kontrol edemiyorsun. haklı bile olsan eğer bu kadar boşanmaktan korkuyorsan o saatten sonra karışmayacaktın ne yapıyorsa yapsın.

kızını göstermemezlik yapma. Anne babanın hatalarının bedelini Ona ödetme. bağlarını koparma. eşin İÇİN değil çocuğun için mantıklı davran.
 
Yani evi terketmesi ve siddet hiç olmamıştı. Tutmustu sözlerini bugune kadar
Ama işte senin için bunlar yeterli değildi. zaten evi terk etmek ve şiddet kavgaların sonucu oluyor durup dururken olmuyor. onun ilgisizliği, sana değer vermeyişi, sorumsuzluğu vs sende öfkeye neden oluyor, bunun sonucunda birikimler yaşıyorsun kavga çıkıyor. Yani adam değişmemiş, döndüğünde üstüne bebekle aynı şekilde davranmaya devam etmiş. Bi yere kadar idare etmişsin ama Bi yerde kavgayı başlatarak patlamışsın. yine dönse aynı şeyler olacak. zaten herkes evliliğinden kocasından sıfır beklentide OLSA, hiçbir şeye sesini çıkarmasa bütün evlilikler mezara kadar gider. ama olmuyor işte mutlu değilsen beklentilerin karşılanmıyorsa sırf evlilik yürüsün diye ömür boyu susacak mısın.
 
Ben ihtiyaclarını karsılarım kızımı görürüm dedi ancak eve gelmiyor…

Yarın öbür gün evlenir bu adam. Belki birini bile bulmuş olabilir. Karşılıklı çok kötü dvaranmışsınız, ama eşinin şiddet göstermesi kabul edilir bir şey değil. Üstelik uygulanan şiddettin dozu zamanla artacaktır.

Senin yapacağın en mantıklı şey adama mesefa koyup, onun dışında bir hayatın olduğunu göstermek olur.

Evde seninle kavga etse bile bebekten çoktan vazgeçmiş adam, eş olmayı koca olmayı bırakması tamam ama babalığını bile unutmuş. Para göndermek ihtiyacını karşılamak kolay, ee ne olacak biz de burada sana para toplarız bebeğe harcasın, ama manevi ihtiyacı ne olacak? Ay, resmen babası varken yok. Evde bebekle karısını bilerek yalnız bırakıyor adam hiç böyle bunlar yalnızlar evde bir şey olur başlarına bir şey gelir endişe edeyim merak edeyim hiç bu adamda bunlar. Allah kocana merhamet vicdan versin.
 
Eli, kapıyı vurup çıkmaya alışan adam da bunu yapmaya devam eder, karısının yüzüne vurup itip kakan da.

Birinin değişmesi umuduna, onun yalnız kaldıktan sonraki vaatlerine inanıp yeniden yuva kurulur mu?

Babanıza da pes! Kızını döven adamın ayağına gidip barışın diyor, benim kızıma nasıl el kaldırırsın? Bir daha yanlarından bile geçme, ben kızıma da torunuma da sahip çıkarım demek varken.
 
Gerçekten bu tükenmiş halimde bir de linclenecegimi bilsem yazmazdım. Ne burası beddua forumu mu? Ben cok mu mutluyum içinde bulunduğum durumdan? Boyle olmasını ister miydim????! Yolumu cizmis takılıyordum isimde gücümde . Bana ne yeminler etti ne sözler verdi… kim olsa inanır kaç yasında yetişkin okumuş bir adam.
Zaten sıkıntısız ilerledik 1,5 yıl. Cocugumuzla çok guzel yasayıp gidiyorduk. Kızına cok düskün.
Aniden boyle birsey yaptı. Ve senin yüzünden diyor. Bende agır gecen gebelik sürecim ve değişen hayatımın stresiyle tükendim diyorum.
Bosanmak zaten kolay. Ben bu süreci nasıl yönetecegim kızını gormek istiyor. Eve gelmeden.
Gercekten kınayan herkesn yasaması dilegiyle….
Gerçekleri görmeniz için uğraşıyoruz. Siz hala yaşanan son olayda içten içe kendinizi suçluyorsunuz. Dönsün diye umut ediyorsunuz.
Adamın evden gitmesi için bir sebep yoktu, sadece size biraz anlayış gösterip sizin için çaba göstermesi gerekirken kavgaya tutuştunuz, bu da aradığı bahane oldu ve defolup gitti.

Biz de diyoruz ki daha önce de bu adam müsveddesi böyleydi. Siz blöf yaptınız, çabalasın istediniz ama adam sizden boşanmaya dünden razı bir şekilde boşanalım dedi. O zaman da çaba göstermemişti yine sıkışınca aynı şeyi yaptı. Bu defa fark bebeğiniz..

Siz bütün bu yaşananların üzerine bir bebeğin sorumluluğuyla boğuşurken o adam nerede ne halt ediyor belli değil. Zerre kadar da umurunda değilsiniz ne siz ne de bebeğiniz.

Bütün bunların sorumlusu da o adama kendini bu kadar değerli hissettiren sizsiniz.. Peşinde koşmaya devam ettiğiniz sürece o da kendini bir halt sanmaya devam edecek. Lütfen kendi değerinizi bu kadar düşürmeyin.
 
Eli, kapıyı vurup çıkmaya alışan adam da bunu yapmaya devam eder, karısının yüzüne vurup itip kakan da.

Birinin değişmesi umuduna, onun yalnız kaldıktan sonraki vaatlerine inanıp yeniden yuva kurulur mu?

Babanıza da pes! Kızını döven adamın ayağına gidip barışın diyor, benim kızıma nasıl el kaldırırsın? Bir daha yanlarından bile geçme, ben kızıma da torunuma da sahip çıkarım demek varken.
zaten böyle babaların kızları boşanmakta zorluk çekiyor. Ben senin yanındayım, kimseye muhtaç etmem, seni üzen adamın yanında bırakmam dese bütün babalar Emin olun bütün kadınlar boşanır. ama türkiyede çoğu baba konu sahibinin babası gibi sanırım. Boşanmak aile için Bi tabu olunca kızlar da böyle cesaretsiz oluyor. asıl suç ailelerde.
 
Merhabalar artık kendi aklım bana yetmediğinden fikirlerinize cok ihtiyacım var..

Esimle ben liseden beri tanısıyoruz. Büyük bir ask ve bağlılıgımız vardı.

Eşim gelgitli bir insandır. Bazen susar hic konusmaz bazen neselidir. Bazen cok depresif..

İlk zamanlar sıkıntı yoktu ama sonradan kavgalarımız basladı. Sebep cok sık kahveye maca gitmesi gec gelmesı dısarı cıkıp arkadaslarıyla alkol almasıydı. Daha sonra karşılıklı şiddete dönüştü. Kavgalardan sonra esim evden gidip gece dönmemeye basladı.

Önce bi iki gün derken sonra haftaları buldu. Ya arkadaşlarında ya ailesinde kalıyordu. Onlarda cocugu bunaltıyorsun sıkma sanki napıyor gibi yaklaşıyordu. Eve gelmemesine de sakinlesin diyip onaylıyorlar.

Bir gün esim bana ev isinde yardım et dediğim de müzik dinliyorum diyip uzanmaya devm etti. Bende yardımcı ol yoruluyorum diye söylenmeye başlayınca üzerime saldırdı.
Kavga yine şiddete döndü. Ama karsılıklı.. Bende susmayan üzerime gelince durmayan bir insanım.

Ve yine evi terketti. Birkaç hafta bekledim. Daha sonra dönmesi için blöf yaptım avukata gideceğim gel diye yazdım. Hemen kabul etti. Asla geri adım atmadı. Beklediği buymuş gibi. Biz bosandık… ben cok kötü bir ruh halindeydim.

Alışmaya çalışırken evime geldi. Beni özledigini söyledi alkollüydü. Sarıldık agladık ve birseyler yasandı. Onu hala sevdiğimi düzeltebilecegimizi söyledim resmen yalvardım ama sen bana dava actıgın gün ben eve gelecektim sen bosandın bizden olmaz diyip evden gitti.

Öyle kaldım. Aylarca kendime gelemedim. Sorguladım kendimi suçladım.. Antidepresanlar ve uykuyla günlerim geçti. Tam toparlanıp işime gücüme bakıp ayaga kalkmısken 2 sene sonra tekrar geldi.

Sen haklıydın sana vurduğum icin pismanım evden gitmemeliydim. Seninle olan en kötü günüm su iki seneden iyidir, cok ders cıkardım, artık sana vurmam, evden gitmem cıkar hava alırım, neler neler..

Derken biz tekrar evlendik. Hersey rüya gibiydi. Cok mutluyduk. O da degismişti bende.. O kadar güzeldi ki. Birde bebegimiz olsun dedik. Hamile kaldım cok zor bi hamilelik gecirdim bulantı agrılar… Sonra bebegimiz oldu saglıklı guzel kızımız . Biz daha cok baglandık. Bana bebek gibi davrandı sezeryan sürecimde..

Ben işimi bıraktım bebegimi bir kaç sene kendim büyütecegim dedim o da oyle istiyordu.

Sonra ben bir döngüye girdim. Ev işleri. Bebegimin bakımı. Yemek temizlik… Bebegimin uyku sorunu var sabaha kadar uyumuyorum. Birde iki senedir kullandığım antidepresanı aniden kesmistim.
Esim yine dısarı cıkmaları arttırdı. Hatta benden daha fazla bunalmıs gibi davranıyordu. Bana destek olmuyor yardım etmiyor. Yorgunluk uykusuzluk beni de geriyor.
Yetemiyorum yetisemiyorum bazen dus bile alamıyorum bebegim ilgi isteyen bir bebek.

Kendimi tükenmis hissettikce ona sikayet ettim destek bekledim görülmek istedim. Cünkü bana gore onun hayatı guzeldi işi gidiyor sosyal hayatı devam ediyor uykusu görüntüsü fizigi degismemisti.. ondan beklentim artmıs olabilir ama o da bana mecbursun bende para getiriyorum dedi.. Dısarı cıkmaları arttı bazen gec de geliyordu. Ancak ben ilk hataları yapmamak açısından üstüne gitmeyip karısmıyordum.

Sözlerimizi tuttuk ne o eskisi gibi evi terketti ne ben onu cok sıktım.

Ama gecen gün dogum günümde maç izlemeye basladı. Cay ve telefon elinde maç açtı ve sözlü bile kutlamadı.
Bir kaç gün oncede sana hediye alamam ama dışarı cıkarız demisti bende her gun evde olduğumdan beklentiye girdim bizi cıkarmasını bekliyordum.
Dogum gunumde maç mı izliycem dedim. Ne alaka ne diyosun falan dedi. Git dısarda izle o zaman dedim . (Hala bana bekle maç bitsin cıkacagız demesini bekliyorum.)
Demedi ve istedigi olmus gibi giyindi kahveye gitmek icin hazırlandı..
sinirden masada ki suyu ona fırlattım o da üzerime saldırdı bana vurdu 😢 kapıyı carpıp gitti. 5 gündür dönmedi. Beni ve bebegimi sormadı.
Tekrar Boyle birsey yapacagını beklemiyordum. Babam konusmaya gitti evine dön bebeginiz var tekrar mı aynı seyler demis.
O da aynen ilk ayrıldıgımız gibi ben o eve dönmem dönersem cok kotu seyler olur sakin kalamam demis. Senin kızın beni bu hale getiriyor ona zarar vermemi istiyor bela istiyor demis😢 beni bırakın ben kafamı toplayıp tedavi alacagım bu sure de gelmeyeceğim demis.

Ben eve dönmesini istiyorum bir de bu kez bebegim var ben tekrar aynı seyleri kaldıramam 😢 bana sen beni bitirdin sürekli sikayet bunaldım benim hayatında olmamı istiyorsun senin herseyin yalan suan gelmeyeceğim dedi. Bende ağladım bebegimle bizi tek bırakma ben tükendim yorgunum gerginligim bundan dedim. Dediigi sey ben iyi degilim beni sal bir süre…

Ben ihtiyaclarını karsılarım kızımı görürüm dedi ancak eve gelmiyor…

Çok üzgünüm nasıl bu hale geldi sizce sonu ne olur ne yapmalıyım düsüncelerinize çok ihtiyacım var…
Ya siz iyimisiniz neden tekrar dönüyorsunuz bir de çocuk yapmışsını hiç mi duymadınız bir kere yapan bir daha yapar diye
 
zaten böyle babaların kızları boşanmakta zorluk çekiyor. Ben senin yanındayım, kimseye muhtaç etmem, seni üzen adamın yanında bırakmam dese bütün babalar Emin olun bütün kadınlar boşanır. ama türkiyede çoğu baba konu sahibinin babası gibi sanırım. Boşanmak aile için Bi tabu olunca kızlar da böyle cesaretsiz oluyor. asıl suç ailelerde.
Burada çok var sahip çıkıldığı halde çöp suyu kocasıyla kalmaya devam eden.
 
Yarın öbür gün evlenir bu adam. Belki birini bile bulmuş olabilir. Karşılıklı çok kötü dvaranmışsınız, ama eşinin şiddet göstermesi kabul edilir bir şey değil. Üstelik uygulanan şiddettin dozu zamanla artacaktır.

Senin yapacağın en mantıklı şey adama mesefa koyup, onun dışında bir hayatın olduğunu göstermek olur.

Evde seninle kavga etse bile bebekten çoktan vazgeçmiş adam, eş olmayı koca olmayı bırakması tamam ama babalığını bile unutmuş. Para göndermek ihtiyacını karşılamak kolay, ee ne olacak biz de burada sana para toplarız bebeğe harcasın, ama manevi ihtiyacı ne olacak? Ay, resmen babası varken yok. Evde bebekle karısını bilerek yalnız bırakıyor adam hiç böyle bunlar yalnızlar evde bir şey olur başlarına bir şey gelir endişe edeyim merak edeyim hiç bu adamda bunlar. Allah kocana merhamet vicdan versin.
Amin.. 😢 ama bu adam sokak seviyor evililik adamı degil yani sanmıyorum evlencegini
 
Gerçekleri görmeniz için uğraşıyoruz. Siz hala yaşanan son olayda içten içe kendinizi suçluyorsunuz. Dönsün diye umut ediyorsunuz.
Adamın evden gitmesi için bir sebep yoktu, sadece size biraz anlayış gösterip sizin için çaba göstermesi gerekirken kavgaya tutuştunuz, bu da aradığı bahane oldu ve defolup gitti.

Biz de diyoruz ki daha önce de bu adam müsveddesi böyleydi. Siz blöf yaptınız, çabalasın istediniz ama adam sizden boşanmaya dünden razı bir şekilde boşanalım dedi. O zaman da çaba göstermemişti yine sıkışınca aynı şeyi yaptı. Bu defa fark bebeğiniz..

Siz bütün bu yaşananların üzerine bir bebeğin sorumluluğuyla boğuşurken o adam nerede ne halt ediyor belli değil. Zerre kadar da umurunda değilsiniz ne siz ne de bebeğiniz.

Bütün bunların sorumlusu da o adama kendini bu kadar değerli hissettiren sizsiniz.. Peşinde koşmaya devam ettiğiniz sürece o da kendini bir halt sanmaya devam edecek. Lütfen kendi değerinizi bu kadar düşürmeyin.
Yazdıklarınız tamamen dogru yemin ederim aynını düsünüyorum ancak artık ne yapacagımı nasıl davranacagımı sasırdım ona tavrım açısından soruyorum
 
Amin.. 😢 ama bu adam sokak seviyor evililik adamı degil yani sanmıyorum evlencegini

Ee iyi yani bu kadar insanın yazdıklarını anlamışsınız, sizde de bir farkındalı oluşmuş. Adam sokak köpeği gibi olmuş. Bir süre mesafeli davranın hem onu hem ailesine bakın bir nasıl davrancaklar.
 
Merhabalar artık kendi aklım bana yetmediğinden fikirlerinize cok ihtiyacım var..

Esimle ben liseden beri tanısıyoruz. Büyük bir ask ve bağlılıgımız vardı.

Eşim gelgitli bir insandır. Bazen susar hic konusmaz bazen neselidir. Bazen cok depresif..

İlk zamanlar sıkıntı yoktu ama sonradan kavgalarımız basladı. Sebep cok sık kahveye maca gitmesi gec gelmesı dısarı cıkıp arkadaslarıyla alkol almasıydı. Daha sonra karşılıklı şiddete dönüştü. Kavgalardan sonra esim evden gidip gece dönmemeye basladı.

Önce bi iki gün derken sonra haftaları buldu. Ya arkadaşlarında ya ailesinde kalıyordu. Onlarda cocugu bunaltıyorsun sıkma sanki napıyor gibi yaklaşıyordu. Eve gelmemesine de sakinlesin diyip onaylıyorlar.

Bir gün esim bana ev isinde yardım et dediğim de müzik dinliyorum diyip uzanmaya devm etti. Bende yardımcı ol yoruluyorum diye söylenmeye başlayınca üzerime saldırdı.
Kavga yine şiddete döndü. Ama karsılıklı.. Bende susmayan üzerime gelince durmayan bir insanım.

Ve yine evi terketti. Birkaç hafta bekledim. Daha sonra dönmesi için blöf yaptım avukata gideceğim gel diye yazdım. Hemen kabul etti. Asla geri adım atmadı. Beklediği buymuş gibi. Biz bosandık… ben cok kötü bir ruh halindeydim.

Alışmaya çalışırken evime geldi. Beni özledigini söyledi alkollüydü. Sarıldık agladık ve birseyler yasandı. Onu hala sevdiğimi düzeltebilecegimizi söyledim resmen yalvardım ama sen bana dava actıgın gün ben eve gelecektim sen bosandın bizden olmaz diyip evden gitti.

Öyle kaldım. Aylarca kendime gelemedim. Sorguladım kendimi suçladım.. Antidepresanlar ve uykuyla günlerim geçti. Tam toparlanıp işime gücüme bakıp ayaga kalkmısken 2 sene sonra tekrar geldi.

Sen haklıydın sana vurduğum icin pismanım evden gitmemeliydim. Seninle olan en kötü günüm su iki seneden iyidir, cok ders cıkardım, artık sana vurmam, evden gitmem cıkar hava alırım, neler neler..

Derken biz tekrar evlendik. Hersey rüya gibiydi. Cok mutluyduk. O da degismişti bende.. O kadar güzeldi ki. Birde bebegimiz olsun dedik. Hamile kaldım cok zor bi hamilelik gecirdim bulantı agrılar… Sonra bebegimiz oldu saglıklı guzel kızımız . Biz daha cok baglandık. Bana bebek gibi davrandı sezeryan sürecimde..

Ben işimi bıraktım bebegimi bir kaç sene kendim büyütecegim dedim o da oyle istiyordu.

Sonra ben bir döngüye girdim. Ev işleri. Bebegimin bakımı. Yemek temizlik… Bebegimin uyku sorunu var sabaha kadar uyumuyorum. Birde iki senedir kullandığım antidepresanı aniden kesmistim.
Esim yine dısarı cıkmaları arttırdı. Hatta benden daha fazla bunalmıs gibi davranıyordu. Bana destek olmuyor yardım etmiyor. Yorgunluk uykusuzluk beni de geriyor.
Yetemiyorum yetisemiyorum bazen dus bile alamıyorum bebegim ilgi isteyen bir bebek.

Kendimi tükenmis hissettikce ona sikayet ettim destek bekledim görülmek istedim. Cünkü bana gore onun hayatı guzeldi işi gidiyor sosyal hayatı devam ediyor uykusu görüntüsü fizigi degismemisti.. ondan beklentim artmıs olabilir ama o da bana mecbursun bende para getiriyorum dedi.. Dısarı cıkmaları arttı bazen gec de geliyordu. Ancak ben ilk hataları yapmamak açısından üstüne gitmeyip karısmıyordum.

Sözlerimizi tuttuk ne o eskisi gibi evi terketti ne ben onu cok sıktım.

Ama gecen gün dogum günümde maç izlemeye basladı. Cay ve telefon elinde maç açtı ve sözlü bile kutlamadı.
Bir kaç gün oncede sana hediye alamam ama dışarı cıkarız demisti bende her gun evde olduğumdan beklentiye girdim bizi cıkarmasını bekliyordum.
Dogum gunumde maç mı izliycem dedim. Ne alaka ne diyosun falan dedi. Git dısarda izle o zaman dedim . (Hala bana bekle maç bitsin cıkacagız demesini bekliyorum.)
Demedi ve istedigi olmus gibi giyindi kahveye gitmek icin hazırlandı..
sinirden masada ki suyu ona fırlattım o da üzerime saldırdı bana vurdu 😢 kapıyı carpıp gitti. 5 gündür dönmedi. Beni ve bebegimi sormadı.
Tekrar Boyle birsey yapacagını beklemiyordum. Babam konusmaya gitti evine dön bebeginiz var tekrar mı aynı seyler demis.
O da aynen ilk ayrıldıgımız gibi ben o eve dönmem dönersem cok kotu seyler olur sakin kalamam demis. Senin kızın beni bu hale getiriyor ona zarar vermemi istiyor bela istiyor demis😢 beni bırakın ben kafamı toplayıp tedavi alacagım bu sure de gelmeyeceğim demis.

Ben eve dönmesini istiyorum bir de bu kez bebegim var ben tekrar aynı seyleri kaldıramam 😢 bana sen beni bitirdin sürekli sikayet bunaldım benim hayatında olmamı istiyorsun senin herseyin yalan suan gelmeyeceğim dedi. Bende ağladım bebegimle bizi tek bırakma ben tükendim yorgunum gerginligim bundan dedim. Dediigi sey ben iyi degilim beni sal bir süre…

Ben ihtiyaclarını karsılarım kızımı görürüm dedi ancak eve gelmiyor…

Çok üzgünüm nasıl bu hale geldi sizce sonu ne olur ne yapmalıyım düsüncelerinize çok ihtiyacım var…
Çok komiksiniz ,Nasıl bu hâle geldik diye cidden soruyor musun? İğrenç bir filmin baş aktörü olmuş yazmış oynamışsın tam bitti her şey farklı güzel bir hayat derken yine aynı filmi aynı karakter aynı senaryo yeniden çekmişsin eee doğal olarak herkes bu filmi izledi geldi gördü izlenme oranı sıfırın altında çok beğenilmedi ama sen rahat durmayıp bu filmi çekerken derdin az gibi birde çocuk pırtlatmışsın,neyse git boşan 2 sene sonra senin leş gelir aynı filmi bir daha çekersin bir çocuk daha pırtlatırsın böyle böyle bu dünyada sana verilen hakkı kullanır perdeyi kapatırsın ..
 
Yazdıklarınız tamamen dogru yemin ederim aynını düsünüyorum ancak artık ne yapacagımı nasıl davranacagımı sasırdım ona tavrım açısından soruyorum
Bu vatandaş evliliğin sorumluluğunu alabilecek tıynette biri değil. Bu bilinen bir şeydi ama siz ona karşı olan duygularınıza yenilip yine evlendiniz, bir de bebek dünyaya getirdiniz ve şuan bunun bedelini tek başınıza sorumluluk almak zorunda kalarak ödüyorsunuz.

Bundan sonra ne yapacağınız sizin geleceğinizi şekillendirecek. Bir kere ona muhtaçmış gibi peşinde koşmayı bırakın her şeyden önce. Evdeyken de size yardımcı olmuyordu zaten. En azından onu kafanıza takmadan bebeğinizle ilgilenmeye devam edersiniz.

Maddi olarak da üstüne düşeni yapacağını söylemiş. Yapsın, bebeğinizi de istediğinde gelsin kendi ortamında görsün, gitsin. Maddi sorumluluklarını yerine getirsin.

Karaktersiz bir tipe kral muamelesi yapmayın. Adamın aklı fikri dışarıda, size karşı olan sorumluluklarında değil. Bahane bulunca tüm sorumlulukları size yıkıp kendini hemen özgür olduğu ortama attı. Siz de ona göre tavrınızı koyun ama kavga etmeyin..

Sanmıyorum am düzeleceği varsa bu saatten sonra kendinizi düşürerek değil, onun hatalarını kabul edip düzelttiğini gördüğünüz taktirde o yola girin. Yoksa böyle onu bu şekilde kabul ede ede daha çook acı çekersiniz. Hiçbir zaman da düzelmez.
 
Back
X