Çok tatlışınız

teşekkür ederim.
İyi analiz etmişsiniz

tek amacım eşimin mutlu olması bunun için ben de huzursuz olacağim malesef.
Keşke kocaman insanlar da biz gitmeden bebeği görelim arzusunda olsalar.
İnsan evladina düşkün olursa toruna da düşkün oluyormuş onu da anlamış oldum.
Aslında çocuklarina yaptılar ne yaptılarsa.
Onu uzdüler, yalnız biraktilar vs.
Akrabalardan bir aklı başında çıkıp da ben bu babanın ya da bebeğin yanında olayım demedi.
Ortalığı karıştırıo yaptıklarıyla yüzleşemeyen, kaçan kocaman insanların çocuksu davranışlarıyla kalakaldık.
Zaten eşim mutluluğunu paylaşmak dışında ailesine hiç bir şey yapmadı.
Ama onlar bu özel günü çocuklarına bırakmayı veya sonrasında çocuklarına destek olmayı bilemediker.
Kaldı ki bana destek olsunlar.