eşimin sperm sayısı düşük

feridemre

Üye
Kayıtlı Üye
20 Nisan 2014
117
115
merhaba arkadaşlar ben 2 yıllık evliyim ve eşim sperm sayısında problem var

spermatozon sayısı 9,000,000

hızlı ileri hareket 0

yavaş ileri hareket 9

yerinde hareketli 12

hareketsiz 5

canlılık ve hareketl 74

gross anormol morfoloji %95


bu değerlerle hamile kalma olasılığım nedir bende bi sorun yok ama çok endişeliyimm..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1734 gün geçti.

Amazon

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Ekim 2007
3.676
109
38
Canım sperm sayısından başka morfoloji sorunu da var anladığım kadarıyla.. %95 anormal morfoloji diyor. Yani sperm yapısında da bozukluk var.. Bu daha önemli sperm sayısından. Eşinizde varikosel olabilir mi acaba, doktorunuz bir şey dedi mi? Benim eşimde de sperm sayısı azlığı ve morfoloji sorunu vardı, Varikosel teşhisi kondu ve ameliyat oldu. Devamında sorunumuz çözüldü çok şükür..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2336 gün geçti.

feridemre

Üye
Kayıtlı Üye
20 Nisan 2014
117
115
doktorumuz varikoselden bahsetmedi 3 aylık bi ilaç tedavisi verdi ama pek etkili olacağını düşünmüyorum
inşallah ameliyata kadar gitmez bu sorun cevabınız için çok teşekkür ederim
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1734 gün geçti.

muhat

kızım geliyorrrr :)
Kayıtlı Üye
16 Kasım 2012
6.354
984
33
Canim çok geçmiş olsun. Ama korkma biz 1.000.000 ile basladik bi ara 36.000.000 da gördük. Proxeed plus ve zinco kullanıyoruz.
Yani allah nasip ettikçe yükseliyor. Sana saracoglunun sitesine bakmani tavsiye ederim ayrıca.
Bu değeri gormek için yillarini verenler var.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2170 gün geçti.

feridemre

Üye
Kayıtlı Üye
20 Nisan 2014
117
115
bizde zinco evicap ve trental kullanılıyoruz keçi boynuzunu çok tavsiye ediyolar
onada başlıycaz inşallah en kısa sürede sonuç alırız allah isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah çok yıpratıcı bi süreç
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1734 gün geçti.

esraderman

Üye
Kayıtlı Üye
24 Mart 2014
87
2
merhaba arkadaşlar ben 2 yıllık evliyim ve eşim sperm sayısında problem var

spermatozon sayısı 9,000,000

hızlı ileri hareket 0

yavaş ileri hareket 9

yerinde hareketli 12

hareketsiz 5

canlılık ve hareketl 74

gross anormol morfoloji %95


bu değerlerle hamile kalma olasılığım nedir bende bi sorun yok ama çok endişeliyimm..

İlaçlardan sonuç alacağınızı düşünüyorum. Benim eşimde de hareketsizlik problemi vardı. Doktor göbekten sürülen bir jel vermişti, kısa sürede etkisini gösterdi. İlaveten keçi boynuzu veya pekmezini öneririm. Ben ilk ay hamile kaldım mesela.



iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi
 

kanaryamm

Bal kızım 🐥
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2012
7.459
6.331
Canım sperm sayısından başka morfoloji sorunu da var anladığım kadarıyla.. %95 anormal morfoloji diyor. Yani sperm yapısında da bozukluk var.. Bu daha önemli sperm sayısından. Eşinizde varikosel olabilir mi acaba, doktorunuz bir şey dedi mi? Benim eşimde de sperm sayısı azlığı ve morfoloji sorunu vardı, Varikosel teşhisi kondu ve ameliyat oldu. Devamında sorunumuz çözüldü çok şükür..
Gecmiş olsun cnm sorununuz ne ölçude duzeldi bnm esımde olcak amelıyat bizdede morfolojı 3 sayı 63 milyon hız da iyi ama



iPhone 'den Tapatalk
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 713 gün geçti.

Amazon

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Ekim 2007
3.676
109
38
Rakamsal olarak hatırlayamıyorum 5 sene geçti üstünden ama o zamanlar doktoru büyük başarı demişti. Ameliyattan tam 3 ay sonra hamile kalmıştım.. Bi de canım bu ameliyatta doktor çok önemli.. İyi bir tercih yapın..Doktorun deneyimi, başarı oranı önemli.. Tavsiye edilen doktor olsun..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2336 gün geçti.

omrum3208

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Nisan 2014
110
18
İlaçlardan sonuç alacağınızı düşünüyorum. Benim eşimde de hareketsizlik problemi vardı. Doktor göbekten sürülen bir jel vermişti, kısa sürede etkisini gösterdi. İlaveten keçi boynuzu veya pekmezini öneririm. Ben ilk ay hamile kaldım mesela.



iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi

Acaba kullandığınız jelin ismini verebilirmisiniz?

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

esraderman

Üye
Kayıtlı Üye
24 Mart 2014
87
2
Acaba kullandığınız jelin ismini verebilirmisiniz?

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

Tabii ki. Bayer firmasına ait, testogel, 50mg transdermal jel içeren saşe diye geçiyor. 1 kutu vermişti dr, daha kutu yarılanmadan hamile kaldım ben. Sabahları aç karnına göbek üstüne sürülüyor. 1 gün sağ, 1 gün sol tarafa. Hergün aynı saatlerde sürülmeye dikkat edip, iyice yedirilecek.


iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi
 

omrum3208

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Nisan 2014
110
18
Tabii ki. Bayer firmasına ait, testogel, 50mg transdermal jel içeren saşe diye geçiyor. 1 kutu vermişti dr, daha kutu yarılanmadan hamile kaldım ben. Sabahları aç karnına göbek üstüne sürülüyor. 1 gün sağ, 1 gün sol tarafa. Hergün aynı saatlerde sürülmeye dikkat edip, iyice yedirilecek.


iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi

Teşekkür ederim canım :)
 

DayanmakZor

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Temmuz 2014
203
23
Tabii ki. Bayer firmasına ait, testogel, 50mg transdermal jel içeren saşe diye geçiyor. 1 kutu vermişti dr, daha kutu yarılanmadan hamile kaldım ben. Sabahları aç karnına göbek üstüne sürülüyor. 1 gün sağ, 1 gün sol tarafa. Hergün aynı saatlerde sürülmeye dikkat edip, iyice yedirilecek.


iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi
Canım eşinde cinsel isteksizlik falan var mıydı bu jeli kullanmadan önce ?
birde eşin kullandı dimi bu jeli kafam karıştı. biraz ayrıntı verirmisin çok rica etsem.
 

inantan

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Aralık 2014
184
122
49
İlaçlardan sonuç alacağınızı düşünüyorum. Benim eşimde de hareketsizlik problemi vardı. Doktor göbekten sürülen bir jel vermişti, kısa sürede etkisini gösterdi. İlaveten keçi boynuzu veya pekmezini öneririm. Ben ilk ay hamile kaldım mesela.



iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi
canım göbekten sürdüğü jelin ismini yazarmısın rica etsem ..