Merhaba arkadaşlar 4 aydır çocuğumuz olsun diye uğraşıyoruz eşim sperm testi verdi sonucu anlamadık doktor bugün hastanede olmadığını söylediler sperm sayısı 1milyon yazıyor sorun varmı
Canım sperm sayısı az görünüyor ml’de en az 15 milyon sperm olması lazım. Ama bu sayıya rağmen hareket morfoloji çok iyi yani bu az ama sağlıklı sperm demek. Bence bir testi tekrarlayın en az 2 test vermek lazım
Canım sperm sayısı az görünüyor ml’de en az 15 milyon sperm olması lazım. Ama bu sayıya rağmen hareket morfoloji çok iyi yani bu az ama sağlıklı sperm demek. Bence bir testi tekrarlayın en az 2 test vermek lazım