- Katılım
- 18 Nisan 2015
- Mesajlar
- 2.245
- Emoji Skoru
- 6.042
- Puanlar
- 358
- Konu Sahibi limoncicegii
- #21
Yalnız gittiğinde siz gitmek istememişsiniz gibi bir imaj oluşuyorsa karşı tarafta haklı olabilirsiniz. Yoksa amaan ne güzel gitmiş gelmiş işte adam. Dışlanma yok yani gidin yanaşın çaktırmadan eşinize.