- Katılım
- 15 Haziran 2022
- Mesajlar
- 1.008
- Emoji Skoru
- 869
- Puanlar
- 73
- Konu Sahibi Peripadisahininkizi
- #1
İşten çıkıp çocuğumuzu (2.5 yaş) kreşten alıyoruz ve eve gelmeden önce, asansörde, yolda oğlum kendini yere atıyor, kaldırmak için tutarsam asılıyor eve girdiğimizde de devam ediyor. Burada daha eve gelmeden zaten geriliyoruz. Hepimiz çok aç oluyoruz ve yemek hazırlama ve yeme süreci yaklaşık 1 saat sürüyor. bu sırada hem biz hem çocuk sinirleniyor. Ekran açmak istemiyorum çünkü dil gelişimi geride, ama bazen mecbur gibi hissediyorum. Yemek yediğimiz sırada da oğlum durmuyor yemek yemiyor ve ekran istiyor onu açınca yedirebiliyorum. (Kendi yemeğini kendisi yemesi için en başından beri alıştırmıştım aslında ama akşamları süreç çok zor)
Yemekleri genellikle hızlı hazırlıyorum: kıymalı makarna, tavuk sote, ızgara gibi; bazen dışarıdan da alıyoruz.
Bu arada belim ve ayağım ağrıyor, sağlık sorunlarım da var.
Oğlum genellikle sadece beni istiyor, babasıyla ilgilenmek istemiyor adeta bana yapışıyor. Ekran açmamak için oğlumla ilgileniyorum, eşim de 30 dakika falan oynuyor; bazen oğlum kendi başına oynadığında ben telefona bakmak ve uzanmak istiyorum.
Ama yine de ev işlerine yetişemiyoruz; çamaşır, bulaşık benim sorumluluğum, eşim ara ara evi süpürüyor ama ev bir türlü toplanmıyor. Bir dolabı toplasam diğer yerler dağınık kalıyor ve sürekli bir döngü halinde oluyoruz.
Oğlum 9.30 gibi uyuyor ve o saatte hem yorgun hem uykusuz hissediyorum. Eşim de ben de yorgun ve tembel insanlarız
Yemekleri genellikle hızlı hazırlıyorum: kıymalı makarna, tavuk sote, ızgara gibi; bazen dışarıdan da alıyoruz.
Bu arada belim ve ayağım ağrıyor, sağlık sorunlarım da var.
Oğlum genellikle sadece beni istiyor, babasıyla ilgilenmek istemiyor adeta bana yapışıyor. Ekran açmamak için oğlumla ilgileniyorum, eşim de 30 dakika falan oynuyor; bazen oğlum kendi başına oynadığında ben telefona bakmak ve uzanmak istiyorum.
Ama yine de ev işlerine yetişemiyoruz; çamaşır, bulaşık benim sorumluluğum, eşim ara ara evi süpürüyor ama ev bir türlü toplanmıyor. Bir dolabı toplasam diğer yerler dağınık kalıyor ve sürekli bir döngü halinde oluyoruz.
Oğlum 9.30 gibi uyuyor ve o saatte hem yorgun hem uykusuz hissediyorum. Eşim de ben de yorgun ve tembel insanlarız