- Katılım
- 13 Nisan 2014
- Mesajlar
- 814
- Emoji Skoru
- 505
- Puanlar
- 103
- Yaş
- 45
- Konu Sahibi bayankapriss
- #21
Aman şakın kabul etmeyin.biraz kötü olun.siz yenilip,kabul ederseniz evliliğinizde ağzınızın tadı olmaz.ben mesafeli saygı çerçevesinde görüşmek isterim diyin.bizi yüz göz edersen;evliliğimizde biter diyin.bir o tılsım bozuldumu bir daha o evlilikten hayır gelmiyor.
