• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evde Kaldın

İkinci çocukla tutarsın belki kocayı olmadı dördüncüyü yap seni zavallı.Bunun kafasındaki her insanın yüzüne yada arkasından bunu diyorum ben.Tabi bazı koşullar olacak kendi haline boynuzlarına bakmadan gelip beni vurmaya kalkarsa cevabını alır .Dikkat edin boynuz kelimesine afedersiniz yazmadım çünkü burada terbiyesizlik olarak görmüyorum.Yiürütemedigi çok partnerli paylaştığı esinide ovmeyecek susacak kapatacak çenesini rezil evliliğin reklaminida yapmayacak .O pençeleri bana değil koçişkosuna geçirecek.Bariz kötü niyetli bı kere muhatap olmayın onunla arkadaş olunacak biri değil .Arkadaşlar bizi ısırmaz bize hirlamaz.Cok net çok acımasızca bozarım .Haddini bilsin ben ona kocasının sevgilidinin güzelliğini soruyormuyum densiz .
Arkadaş değilim ki. Aynı yerde çalışıyoruz ve çalışması da berbat. Şimdilerde de günde yüz kere midem bulanıyor diyor artık onun bu söylenmesinden benim onun üstüne kusasım geliyor. Birkaç saat ortalıkta dolanıyor sonra uyumaya başlıyor. Gerçekten çok sıkılıyorum hamile kalırken bana sormadı sürekli onu idare etmek onun yerine de çalışmak zorunda kalıyorum.
 
söylemediğiniz iyi olmuş. ben hazırcevap biriyim böyle durumlarda fark etmeden istemsiz çat çat söylerim derdim yani senin evliliğini görünce en azından bi beş yıl gitti benim evlenme hevesi falan diye. lafı söylerim ama sonra da hep pişman olurum. karşıdaki ağlar o ağlayınca millet onu avutmaya gelir ağlayan her zaman daha sevimli olur. sonra sen hamile kadını ağlatan kişi olursun.
ama bu sana ders olsun kendinden düşük statülü insanlarla iletişim kurarken dikkat et. hiç aynı yerde çalışıyoruz falan kıvırma soğuk ve mesafeli ol hamileliğini de idare etme ayrıca. sizli bizli konuşmayı bırakmamak lazım en baştan. seni mesafeli soğuk nevale olarak kodlasa böyle bir şeyi asla sana söyleyemezdi
 
söylemediğiniz iyi olmuş. ben hazırcevap biriyim böyle durumlarda fark etmeden istemsiz çat çat söylerim derdim yani senin evliliğini görünce en azından bi beş yıl gitti benim evlenme hevesi falan diye. lafı söylerim ama sonra da hep pişman olurum. karşıdaki ağlar o ağlayınca millet onu avutmaya gelir ağlayan her zaman daha sevimli olur. sonra sen hamile kadını ağlatan kişi olursun.
ama bu sana ders olsun kendinden düşük statülü insanlarla iletişim kurarken dikkat et. hiç aynı yerde çalışıyoruz falan kıvırma soğuk ve mesafeli ol hamileliğini de idare etme ayrıca. sizli bizli konuşmayı bırakmamak lazım en baştan. seni mesafeli soğuk nevale olarak kodlasa böyle bir şeyi asla sana söyleyemezdi
Yaa biliyor musunuz o da ağlak biri zora gelince zırlamaya başlıyor şimdi hamile kadını ağlattı diye beni cadı diye yayarlardı
Hamileliğini ben idare etmiyorum ki zorla ettiriyorlar gidip uyuyor uyanık olunca da midem bulanıyor diye söyleniyor hiç uyanmasa daha iyi diyorsun bir de sıcak biri de değilim aslında ama maalesef fazla nazik ve kibar biriyim
 
insanlar kibarlığı zayıflık sanarlar. siz ince ve kibarım diye düşünürken karşıdaki aaa saftiriğin biri diye düşünür. üzgünüm ama hayat böyle. bundan sonra daha dikkatli olun lütfen. mesele kütük insanlarla size bu lafı söyleyecek seviyeye gelmemek.
 
Arkadaş değilim ki. Aynı yerde çalışıyoruz ve çalışması da berbat. Şimdilerde de günde yüz kere midem bulanıyor diyor artık onun bu söylenmesinden benim onun üstüne kusasım geliyor. Birkaç saat ortalıkta dolanıyor sonra uyumaya başlıyor. Gerçekten çok sıkılıyorum hamile kalırken bana sormadı sürekli onu idare etmek onun yerine de çalışmak zorunda kalıyorum.
İnsanların başka insanları zorbalayip kendini iyi hissetmeye çalışması her şekilde iğrenç.Onun başından bir takım kötü şeyler geçmiş bunlar onu hayata karşı daha olgun ve acı çeken insanlara daha anlayışlı yapacağına daha da çamur yapmış . Hicbirşey anlamamış yaşadıklarından.Dahada beterini yaşarim diyede bir endisesi yok .Yoksa niye benim başımda zampara da olsa erkek var sende o bile yok vurgusu yapsın..Üzülmeyin onda bu koca varken sonuna bakacak o hayatın dertler derya olmuş onunda çenesine vurmuş .
 
Hem onun gibi bir evliliğiniz olacağına yalan dolanli ölene kadar bekar kalın siz daha iyi olursunuz.Tabiki hayırlısı rast gelsin.Onun gibi koca koca diye herşeyi yutup evlenmedigi için bekar bazıları .En azından bir daha aynı konuya dönerse açarsa bunu söyleyin .Kafanda ağırlık yok iyi böyle deyin .
 
Bence cevabınız yerinde olmuş, karşınızda avam bi tip var siz diğer türlü cevap verseniz bunu drama çevirebilirdi. Boşverin, zaten evliliğinde genelde böyle şeyler yaşayanlar nedense kocasına tapıyor, benzer şeyleri yaşayan birini tanıyorum 23 yaşındaki kuzenime aynısını demiş. 25ten sonra bulamazsın bak diye oda sen buldunda ne oldu 18inde kartoloz adamla evlendin demiş asfafafag adam cidden kart bi tip. Şimdi siz böyle deseniz hamile kadın ağlar büyütür amann yani.
Ben olsam karşımdakini üzmezdim sanırım çünkü evde kaldın demesini takmazdım, esas sen evde kaldın ben gezip tozuyorum akıllım derdim asdhahga
 
Arkadaşlar, iş yerimde bir kız var. Ebelik lisans mezunu. Mezun olur olmaz evlenmiş sonra hemen çocuğu olmuş. Benimle yaşıt ve şimdi ikinciye hamile. Eşi lise mezunu, bu kız ilk atandığı dönem baya zorluk yaşadılar. Yani özel sektörde çalışıyor adam ve eşinin atandığı şehre gelince iş bulamadı haliyle bir dönem kız eve ve ona baktı. Sonra kız biri aracılığı ile kocasına iş buldu, adam o iş yerinde başka biri ile kızı aldattı. Bu hanım iş yerine gelip sinir krizi falan geçirmişti, tüm kurum öğrendi aldatıldığını. Sonra affetti ikinciye hamile kaldı falan. Hatta kendi üzerine kredi çekti araba aldı. Her ay otuz bin krediye ödüyor ama arabayı o değil kocası iş için kullanıyor öyle bir evlilik yani. Ben ona hiç aldatılma konusunu bile açmadım yani ne bileyim üzülsün istemedim herhalde hiç sohbet konusu yapmadım.
Bugün öyle oturuyorduk. Bana "Aleen sen kaç yaşındaydın?" diye sordu. Ben de doğum yılımı söyledim. "Evde kalma sınırına yaklaşıyorsun artık senin de birini bulman lazım. " dedi, ben şok oldum. Yani yirmi yedi yaşındayım, insanlar bu yaşlarda yurt dışına yüksek lisansa falan gidiyor hani söylediğini o anlamda ciddiye almadım. Ama ben elli yaşında olsam da bu nasıl bir düşünce anlam veremedim yani bir an 2026'da mıyız cidden biz diye sorgulamak zorunda kaldım. Ama neyse bu değil de hadi muhteşem bir evliliği olsa yine nispet yapmak gibi bir niyeti var diyeceğim anlayacağım ama bu kadar sorunlu bir evlilik yaşayan biri için bu fazla iddialı değil mi gerçekten? Ciddi söylüyorum şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim. "Evlilerin halini de görüyoruz. Ayrıca evlenmek istesem zaten evlenirdim." dedim ama kızın bu patavatsızlığına aşırı moralim bozuldu ve "Senin gibi aldatan kocam olacağına hiç olmaması daha iyi değil mi?" cümlesini kuramadığım için pişmanım. Hani insan ağzından çıkan cümleler ile sınav olur ya buna inandığım ve hamile birini kırmak istemediğim için bir şey demedim. Ama aşırı saçmalamış gibi hissettim ve sonrasında o şaka yaptım falan diye düzeltmeye çalıştı. Yani moralimin bozulma sebebini söylediğini haklı bulup alınmam sandı ama benim zoruma giden başka bir şeydi onu anlayamadı. Bunu anlatacak bir imada bulunmam gerçekten kötülük mü olur?
seninki gibi birini mi bulsaydım deseydin
neyin hamilesi ya
üzülmeyecekse saçmalamasın
 
Arkadaşlar, iş yerimde bir kız var. Ebelik lisans mezunu. Mezun olur olmaz evlenmiş sonra hemen çocuğu olmuş. Benimle yaşıt ve şimdi ikinciye hamile. Eşi lise mezunu, bu kız ilk atandığı dönem baya zorluk yaşadılar. Yani özel sektörde çalışıyor adam ve eşinin atandığı şehre gelince iş bulamadı haliyle bir dönem kız eve ve ona baktı. Sonra kız biri aracılığı ile kocasına iş buldu, adam o iş yerinde başka biri ile kızı aldattı. Bu hanım iş yerine gelip sinir krizi falan geçirmişti, tüm kurum öğrendi aldatıldığını. Sonra affetti ikinciye hamile kaldı falan. Hatta kendi üzerine kredi çekti araba aldı. Her ay otuz bin krediye ödüyor ama arabayı o değil kocası iş için kullanıyor öyle bir evlilik yani. Ben ona hiç aldatılma konusunu bile açmadım yani ne bileyim üzülsün istemedim herhalde hiç sohbet konusu yapmadım.
Bugün öyle oturuyorduk. Bana "Aleen sen kaç yaşındaydın?" diye sordu. Ben de doğum yılımı söyledim. "Evde kalma sınırına yaklaşıyorsun artık senin de birini bulman lazım. " dedi, ben şok oldum. Yani yirmi yedi yaşındayım, insanlar bu yaşlarda yurt dışına yüksek lisansa falan gidiyor hani söylediğini o anlamda ciddiye almadım. Ama ben elli yaşında olsam da bu nasıl bir düşünce anlam veremedim yani bir an 2026'da mıyız cidden biz diye sorgulamak zorunda kaldım. Ama neyse bu değil de hadi muhteşem bir evliliği olsa yine nispet yapmak gibi bir niyeti var diyeceğim anlayacağım ama bu kadar sorunlu bir evlilik yaşayan biri için bu fazla iddialı değil mi gerçekten? Ciddi söylüyorum şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim. "Evlilerin halini de görüyoruz. Ayrıca evlenmek istesem zaten evlenirdim." dedim ama kızın bu patavatsızlığına aşırı moralim bozuldu ve "Senin gibi aldatan kocam olacağına hiç olmaması daha iyi değil mi?" cümlesini kuramadığım için pişmanım. Hani insan ağzından çıkan cümleler ile sınav olur ya buna inandığım ve hamile birini kırmak istemediğim için bir şey demedim. Ama aşırı saçmalamış gibi hissettim ve sonrasında o şaka yaptım falan diye düzeltmeye çalıştı. Yani moralimin bozulma sebebini söylediğini haklı bulup alınmam sandı ama benim zoruma giden başka bir şeydi onu anlayamadı. Bunu anlatacak bir imada bulunmam gerçekten kötülük mü olur?
Sizi kullanıp kendi derdini unutmak istemiş.Bazılarının hayatı tıpkı kalbi gibi, boşverin kendi kaosları ona yeter.
 
seninki gibi birini mi bulsaydım deseydin
neyin hamilesi ya
üzülmeyecekse saçmalamasın
Ben dünyanın en evlenilmemesi gereken kategorisinde insanı bile olsam kalkıp diploma dengi benden düşük bir erkeğe gel evlenelim sana bakacağım ve başka kızlarla takılmana da karışmayacağım desem üstüme atlamaz mı? Niye bir şey başarmış gibi konuşuyor anlamadım. Ben onun durumuna hep hassas yaklaştım konuşanları susturdum kendim dedikodusunu yapmadım bir yakınlığımız olmamasına rağmen. İçinde ne pislik biriktiriyormuş yani benler ilgili kötü bir eleştiri bulamayınca varoş bir evde kalma sınırı bulmuş. Üstelik ben evlenmek istiyorum diye bir şey hiç söylemedim düşünmüyorum da yani.
 
Kimsenin konusunu kontrol ettiğim yok sadece bana göre yanlış diye belirttim , nedir yani başka ? Hanımefendi alınmamış size ne oluyor ki derim bende 😆
Sizin müdahale özelliğinizi sorgulamanızı sağlıyorum. Güzel bir şey yapıyorum aslında. Belki de hayatınızdaki bazı olayların/döngülerin nedeni bu özelliğiniz. Ve farkında bile değilsiniz.
 
Sizin müdahale özelliğinizi sorgulamanızı sağlıyorum. Güzel bir şey yapıyorum aslında. Belki de hayatınızdaki bazı olayların/döngülerin nedeni bu özelliğiniz. Ve farkında bile değilsiniz.

Hayatımdaki neyi biliyorsunuz ki özelliğimi bir mesajla çözeceksiniz üstten konuşma üslubunu hiç sevmem , farklı bir dille konuşsaydınız hak verebilirdim ama olmadı .
 
Bence cevabınız yerinde olmuş, karşınızda avam bi tip var siz diğer türlü cevap verseniz bunu drama çevirebilirdi. Boşverin, zaten evliliğinde genelde böyle şeyler yaşayanlar nedense kocasına tapıyor, benzer şeyleri yaşayan birini tanıyorum 23 yaşındaki kuzenime aynısını demiş. 25ten sonra bulamazsın bak diye oda sen buldunda ne oldu 18inde kartoloz adamla evlendin demiş asfafafag adam cidden kart bi tip. Şimdi siz böyle deseniz hamile kadın ağlar büyütür amann yani.
Ben olsam karşımdakini üzmezdim sanırım çünkü evde kaldın demesini takmazdım, esas sen evde kaldın ben gezip tozuyorum akıllım derdim asdhahga
Cevabımın yerinde olduğuna emin misiniz hani üstüne alınmış gibi görünmedi evlilerin hali derken benden bahsediyor herhalde demiş gibi durmuyordu
 
Arkadaşlar, iş yerimde bir kız var. Ebelik lisans mezunu. Mezun olur olmaz evlenmiş sonra hemen çocuğu olmuş. Benimle yaşıt ve şimdi ikinciye hamile. Eşi lise mezunu, bu kız ilk atandığı dönem baya zorluk yaşadılar. Yani özel sektörde çalışıyor adam ve eşinin atandığı şehre gelince iş bulamadı haliyle bir dönem kız eve ve ona baktı. Sonra kız biri aracılığı ile kocasına iş buldu, adam o iş yerinde başka biri ile kızı aldattı. Bu hanım iş yerine gelip sinir krizi falan geçirmişti, tüm kurum öğrendi aldatıldığını. Sonra affetti ikinciye hamile kaldı falan. Hatta kendi üzerine kredi çekti araba aldı. Her ay otuz bin krediye ödüyor ama arabayı o değil kocası iş için kullanıyor öyle bir evlilik yani. Ben ona hiç aldatılma konusunu bile açmadım yani ne bileyim üzülsün istemedim herhalde hiç sohbet konusu yapmadım.
Bugün öyle oturuyorduk. Bana "Aleen sen kaç yaşındaydın?" diye sordu. Ben de doğum yılımı söyledim. "Evde kalma sınırına yaklaşıyorsun artık senin de birini bulman lazım. " dedi, ben şok oldum. Yani yirmi yedi yaşındayım, insanlar bu yaşlarda yurt dışına yüksek lisansa falan gidiyor hani söylediğini o anlamda ciddiye almadım. Ama ben elli yaşında olsam da bu nasıl bir düşünce anlam veremedim yani bir an 2026'da mıyız cidden biz diye sorgulamak zorunda kaldım. Ama neyse bu değil de hadi muhteşem bir evliliği olsa yine nispet yapmak gibi bir niyeti var diyeceğim anlayacağım ama bu kadar sorunlu bir evlilik yaşayan biri için bu fazla iddialı değil mi gerçekten? Ciddi söylüyorum şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim. "Evlilerin halini de görüyoruz. Ayrıca evlenmek istesem zaten evlenirdim." dedim ama kızın bu patavatsızlığına aşırı moralim bozuldu ve "Senin gibi aldatan kocam olacağına hiç olmaması daha iyi değil mi?" cümlesini kuramadığım için pişmanım. Hani insan ağzından çıkan cümleler ile sınav olur ya buna inandığım ve hamile birini kırmak istemediğim için bir şey demedim. Ama aşırı saçmalamış gibi hissettim ve sonrasında o şaka yaptım falan diye düzeltmeye çalıştı. Yani moralimin bozulma sebebini söylediğini haklı bulup alınmam sandı ama benim zoruma giden başka bir şeydi onu anlayamadı. Bunu anlatacak bir imada bulunmam gerçekten kötülük mü olur?

İlk önce kendine baksın.Bekarlara evde kalmışsın damgası neden yapıştırırlar anlamam.Bende aynı şekilde bekarım ve çevremdekiler abidik kubidik şeyler söylüyorlar insan sinir oluyo
 
Ya sen ona hak ettiği lafı söylesen ağlayacak bu kez pişman olacaksın hamile keşke söylemeseydim vs diye. Salla gitsin iyi ki bir şey dememissin. Herkesin saçma konuştuğu an vardır. Ama ikinciye aynı lafı ederse o zaman cevabını verirsin.
 
Arkadaşlar, iş yerimde bir kız var. Ebelik lisans mezunu. Mezun olur olmaz evlenmiş sonra hemen çocuğu olmuş. Benimle yaşıt ve şimdi ikinciye hamile. Eşi lise mezunu, bu kız ilk atandığı dönem baya zorluk yaşadılar. Yani özel sektörde çalışıyor adam ve eşinin atandığı şehre gelince iş bulamadı haliyle bir dönem kız eve ve ona baktı. Sonra kız biri aracılığı ile kocasına iş buldu, adam o iş yerinde başka biri ile kızı aldattı. Bu hanım iş yerine gelip sinir krizi falan geçirmişti, tüm kurum öğrendi aldatıldığını. Sonra affetti ikinciye hamile kaldı falan. Hatta kendi üzerine kredi çekti araba aldı. Her ay otuz bin krediye ödüyor ama arabayı o değil kocası iş için kullanıyor öyle bir evlilik yani. Ben ona hiç aldatılma konusunu bile açmadım yani ne bileyim üzülsün istemedim herhalde hiç sohbet konusu yapmadım.
Bugün öyle oturuyorduk. Bana "Aleen sen kaç yaşındaydın?" diye sordu. Ben de doğum yılımı söyledim. "Evde kalma sınırına yaklaşıyorsun artık senin de birini bulman lazım. " dedi, ben şok oldum. Yani yirmi yedi yaşındayım, insanlar bu yaşlarda yurt dışına yüksek lisansa falan gidiyor hani söylediğini o anlamda ciddiye almadım. Ama ben elli yaşında olsam da bu nasıl bir düşünce anlam veremedim yani bir an 2026'da mıyız cidden biz diye sorgulamak zorunda kaldım. Ama neyse bu değil de hadi muhteşem bir evliliği olsa yine nispet yapmak gibi bir niyeti var diyeceğim anlayacağım ama bu kadar sorunlu bir evlilik yaşayan biri için bu fazla iddialı değil mi gerçekten? Ciddi söylüyorum şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim. "Evlilerin halini de görüyoruz. Ayrıca evlenmek istesem zaten evlenirdim." dedim ama kızın bu patavatsızlığına aşırı moralim bozuldu ve "Senin gibi aldatan kocam olacağına hiç olmaması daha iyi değil mi?" cümlesini kuramadığım için pişmanım. Hani insan ağzından çıkan cümleler ile sınav olur ya buna inandığım ve hamile birini kırmak istemediğim için bir şey demedim. Ama aşırı saçmalamış gibi hissettim ve sonrasında o şaka yaptım falan diye düzeltmeye çalıştı. Yani moralimin bozulma sebebini söylediğini haklı bulup alınmam sandı ama benim zoruma giden başka bir şeydi onu anlayamadı. Bunu anlatacak bir imada bulunmam gerçekten kötülük mü olur?
Son derece patavatsiz bi konusma kadinin yaptigi. Erken yasta evlenio cok mutlu olan var pisman olan da var, gec yasta evlenip cok mutlu olan da var. Evlilik dedigimiz seyin bence standart su olmali denebilecek bir yasi yok. Sadece deneyimledigim icin su konuda yorum yapabilirim, ben 27 yasimda evlendim ve 29 a dogru dogurdum. Oglum suan 6 yasinda ben 35 im. Hic daha erken evlenseyeim keske demedim cunku okul is daha az sorumluluk vs yillarim cok guzel gecti herseye doydum. Emin olarak kendimi bildigim yasta dogru secim yapabilecek yetideyken evlendim. Yakin arkadasim 22 de evlenmis suan oglumdan buyuk ve kucuk 2 kizi var. Benden erken davranmis ve esiyle cocuklariyla cok mutlu. Simdi ikimizi kiyaslamak neden? Sadece sunu yapmazdim. 30 umda 40 imda evlenebilirdim mesela ama 40 imda cocuk dogurmazdim. Cocugum 18 tam ergenlikteyken ben 58 yasinda bi kadin olarak onun pesinden kosamazdim mesela. Ne onun enerjisine enerjim yeterdi ne ayni dili konusabilirdim. Yoksa insan istedigi yasta evlenir istemezse hic evlenmez. Olumsuz birsey soylememeniz iyi olmus bence. O zaten yasayacagini yasamis, kendi mutsuzlugunu da bu sekilde insanlari mutsuz etmeye calisarak cikariyor muhtemelen.
 
27 yaşında kimse evde kalmış olmuyor en güzel yaşlarında evlilik sorumluluğuna girmemiş pırıl pırıl gencecik bir kadın oluyorsunuz. Böyle insanlara seninki gibi bir evliliğim olacağına hiç olmasın denir. Ama aldığınız terbiye görgü buna müsaade etmemiş siz onun hamile olduğunu düşünerek onu üzmemeyi tercih etmişsiniz çünkü siz hala insanlığı bilen birisiniz. Olabildiğince uzak durun söyledikleri de bir kulağınızdan girsin öbüründen çıksın bu tipler hayatın onlardan çıkardığı öfkeyi size yansıtır.
 
Arkadaşlar, iş yerimde bir kız var. Ebelik lisans mezunu. Mezun olur olmaz evlenmiş sonra hemen çocuğu olmuş. Benimle yaşıt ve şimdi ikinciye hamile. Eşi lise mezunu, bu kız ilk atandığı dönem baya zorluk yaşadılar. Yani özel sektörde çalışıyor adam ve eşinin atandığı şehre gelince iş bulamadı haliyle bir dönem kız eve ve ona baktı. Sonra kız biri aracılığı ile kocasına iş buldu, adam o iş yerinde başka biri ile kızı aldattı. Bu hanım iş yerine gelip sinir krizi falan geçirmişti, tüm kurum öğrendi aldatıldığını. Sonra affetti ikinciye hamile kaldı falan. Hatta kendi üzerine kredi çekti araba aldı. Her ay otuz bin krediye ödüyor ama arabayı o değil kocası iş için kullanıyor öyle bir evlilik yani. Ben ona hiç aldatılma konusunu bile açmadım yani ne bileyim üzülsün istemedim herhalde hiç sohbet konusu yapmadım.
Bugün öyle oturuyorduk. Bana "Aleen sen kaç yaşındaydın?" diye sordu. Ben de doğum yılımı söyledim. "Evde kalma sınırına yaklaşıyorsun artık senin de birini bulman lazım. " dedi, ben şok oldum. Yani yirmi yedi yaşındayım, insanlar bu yaşlarda yurt dışına yüksek lisansa falan gidiyor hani söylediğini o anlamda ciddiye almadım. Ama ben elli yaşında olsam da bu nasıl bir düşünce anlam veremedim yani bir an 2026'da mıyız cidden biz diye sorgulamak zorunda kaldım. Ama neyse bu değil de hadi muhteşem bir evliliği olsa yine nispet yapmak gibi bir niyeti var diyeceğim anlayacağım ama bu kadar sorunlu bir evlilik yaşayan biri için bu fazla iddialı değil mi gerçekten? Ciddi söylüyorum şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim. "Evlilerin halini de görüyoruz. Ayrıca evlenmek istesem zaten evlenirdim." dedim ama kızın bu patavatsızlığına aşırı moralim bozuldu ve "Senin gibi aldatan kocam olacağına hiç olmaması daha iyi değil mi?" cümlesini kuramadığım için pişmanım. Hani insan ağzından çıkan cümleler ile sınav olur ya buna inandığım ve hamile birini kırmak istemediğim için bir şey demedim. Ama aşırı saçmalamış gibi hissettim ve sonrasında o şaka yaptım falan diye düzeltmeye çalıştı. Yani moralimin bozulma sebebini söylediğini haklı bulup alınmam sandı ama benim zoruma giden başka bir şeydi onu anlayamadı. Bunu anlatacak bir imada bulunmam gerçekten kötülük mü olur?
Bence klasik bir boşboğazlık yapmış abartmayın kalbini kırdığınıza kıracağınıza değmez yani öyle bir cümle, manit var mı diyememişte ağız yoklamış gibi.
 
27 yaşında kimse evde kalmış olmuyor en güzel yaşlarında evlilik sorumluluğuna girmemiş pırıl pırıl gencecik bir kadın oluyorsunuz. Böyle insanlara seninki gibi bir evliliğim olacağına hiç olmasın denir. Ama aldığınız terbiye görgü buna müsaade etmemiş siz onun hamile olduğunu düşünerek onu üzmemeyi tercih etmişsiniz çünkü siz hala insanlığı bilen birisiniz. Olabildiğince uzak durun söyledikleri de bir kulağınızdan girsin öbüründen çıksın bu tipler hayatın onlardan çıkardığı öfkeyi size yansıtır.
Çok güzel ifade etmişsiniz durumu teşekkür ederim
 
Son derece patavatsiz bi konusma kadinin yaptigi. Erken yasta evlenio cok mutlu olan var pisman olan da var, gec yasta evlenip cok mutlu olan da var. Evlilik dedigimiz seyin bence standart su olmali denebilecek bir yasi yok. Sadece deneyimledigim icin su konuda yorum yapabilirim, ben 27 yasimda evlendim ve 29 a dogru dogurdum. Oglum suan 6 yasinda ben 35 im. Hic daha erken evlenseyeim keske demedim cunku okul is daha az sorumluluk vs yillarim cok guzel gecti herseye doydum. Emin olarak kendimi bildigim yasta dogru secim yapabilecek yetideyken evlendim. Yakin arkadasim 22 de evlenmis suan oglumdan buyuk ve kucuk 2 kizi var. Benden erken davranmis ve esiyle cocuklariyla cok mutlu. Simdi ikimizi kiyaslamak neden? Sadece sunu yapmazdim. 30 umda 40 imda evlenebilirdim mesela ama 40 imda cocuk dogurmazdim. Cocugum 18 tam ergenlikteyken ben 58 yasinda bi kadin olarak onun pesinden kosamazdim mesela. Ne onun enerjisine enerjim yeterdi ne ayni dili konusabilirdim. Yoksa insan istedigi yasta evlenir istemezse hic evlenmez. Olumsuz birsey soylememeniz iyi olmus bence. O zaten yasayacagini yasamis, kendi mutsuzlugunu da bu sekilde insanlari mutsuz etmeye calisarak cikariyor muhtemelen.
Bu saatten sonra ancak onun için daha çok beter olsun diyebilirim
 
Back
X