Evla'dan Seçmeler

E

EU1

Ziyaretçi
>Fransiz erkegine sormuslar. "Kadinin elini niye opersiniz?" diye.Fransiz
>cevaplamis: " Kadina saygi duyarim. Erkek ile bir butunu tamamlar." Alman
>erkegine sormuslar. "Kadinin elini niye opersiniz?" Alman cevaplamis:
>"Kadin kutsaldir. Hayatin devamini saglar, dogurur."
>
>
>
>Turk erkegine sormuslar. "Kadinin elini niye opersiniz?"Turk erkegi
>cevaplamis: " Bir yerden baslamak lazim! " :)


:Roflol: :Roflol: :Roflol: :Roflol: :Roflol:
 
N

nurse_23

Ziyaretçi
çoook güzel türk erkekleri başka ne düşünürki yada ne beklenir
 

yenibirsayfa

Guru
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2007
183
0
45
:1yes2: süper kıyaslama doğru tespit :icecream: Yabancı erkekler kadına saygılarından yaparlar bu hareketi,dansa kaldırmayı bile bu yüzden isterler.Türk erkekleri ise başlangıç yapmak için.
 

oslemm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Mart 2007
242
1
34
Adam muftuye gitmis, yahu hakikaten biz cennete gittigimizde huri alacak miyiz? ' demis.
Muftu, 'namazini kilar, orucunu tutar, zekâtini verirsen 4 huriyi alacaksin elbette' demis.
Adamin derdi baska 'Peki benim hanim cennete gidince ne olacak?' demis.
Muftu cevap vermis 'Ona da 4 Nuri duser'
Adam saskin, ne yani esit haklara mi sahip olacaklar?
Kos kos evine donmus. Bakmis karisi namaz kiliyor..
Basmis tekmeyi.....



'Ne namazi bu *..? Ha..Ne namazi..?



O.....pu mu olcen..?


sırnaşık şey
 

gxoxknur

Guru
Kayıtlı Üye
19 Haziran 2007
71
0
adama bak ya:Öteki dünyada bile akli oynasta .Sana 4 huri düserse karinada 4 nuri düser .Kadin erkek esittir emmi.Kötü Kazen:kızgın:jeyyar
 

Sitarem

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Mayıs 2007
171
1
Aslında böyle şeylere pek gülemiyor..çünkü hassas konular, ve orada belirtilen huriler aslında, meleklerdir..İnsanlara hizmet etmekle görevli melekler olduğunu söylemişti hocam...Yani bizim erkeklerin anladığı türden değil...Çünkü orada cenneti haketmiş kula, ne bir dert, ne bir tasa, ve zahmet yoktur..
 

hercai34

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
210
1
47
Adamın biri basüründen dert yanarken
yanındaki arkadaşı
-benim babamda da vardı fakat kahve telvesini sürünce bir daha o derdi olmadı demiş
bunun üzerine bizimki
Gitmediğim doktor kalmadı ama yinede
çözüm bulamadılar deyince
-Bence sende dene demiş diğeri

Günlerden birgün adam denemeye karar vermiş ve bol telveli bir kahve yapmış
ve kahvenin telvesini güzelce sürmüş fakat yinede geçmemiş hatta acayip derecede yanma olmuş ve doğru doktorun yolunu tutmuş
Doktor
- Eğilin bi bakayım demiş
bizimki eğilmiş
ve sormuş neyim var doktor demiş
bunun üzerine doktor
- İki vakte kadar önünde uzun bir yol görünüyor kısmetin açık olacak ve daha sonra yeni bir işe gireceksin :)
__________________
buna bayıldım işte..çok teşekkürler canım
 
X