evli çift diyalogları

bigsize83

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2006
1.128
12
39
1. yıl:

Koca şöyle der:

"Oooo sevgilim, böyle kesik kesik öksürmen beni endişelendiriyor.. bilmiyo musun artık heryerden her türlü mikrobu kapabiliyoruz.. işimizi şansa bırakamayız şimdi doğruca hastaneye gidiyoruz..seni bi görmelerini istiyorum, sanırım birkaç gün orda dinlenmen gerekicek.. biliyorum hastane yemekleri kötü o yüzden sana sevdiğin ev yemeklerinden getiricem.. başhemsireyle bu konuyu ayarlamıştım bile..

2. yıl:

"Bak tatlım, bu öksürükler iyiye işaret diil.. aile doktorumuzu aradım bugün bi ara uğrayip sana bi bakıcak.. Şimdi neden gidip yatmıyorsun senin dinlenmen lazim.."

3. yıl:

"Hayatım birak şimdi yemek yapmayı da git yat.. ben sana yiyecek bişeyler hazırlarım.. hey evde hazır çorba var mı?"

4. yıl:

"Bu hasta halinle kendini yormanı istemiyorum.. bulaşıkları bitirip çocukları da yıkayıp yatırdıktan sonra lütfen sen de yat dinlen..."

5. yıl:

"Madem hastasın niye bi aspirin almıyosun?"
6. yıl:

"Orda köpek gibi hırlıycağına git banyoda gargara yap bişey yap boğazını temizle..!"

7.yıl:

"Allahaskına bu öksürükler ne zaman biticek?? Etrafa saçtığın mikrop da cabası..beni de mi hasta etmeye çalışıyorsun sen..!!!!"
 
E

EU1

Ziyaretçi
:1shok: :1shok: HADİ YAAAAAA!!!HEPSİMİ BÖÖLEEEE:1no2: BELKİ DİİLDİRRR!!KORKTUM VALLA EVLİLİKTEN :uhm:
 

ebrum

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
66
7
39
:1shok: YA CİDDİMİSİN KISLAR YAHU HEPSIMI BOYLE
ZATEN EVLILIKTEN KORKUYODUM TEKRAR GÖZÜM KORKTU:1shok: :bbo:
 
S

SENACE

Ziyaretçi
YOK BE ŞEKERİM
BENİM BABAANNEM ve DEDEM 50 YILLIK EVLİ AMA BEN KENDİMİ BİLDİM BİLELİ
ONLAR BİRBİRİNİ ÇOK DÜŞÜNÜRLER ve HEP SAYGILI DAVRANIRLAR.
HERŞEY KARŞIKLI BENCE.

RÜZGAR EKEN, FIRTINA BİÇER...
 
X