• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evlilik

KADIN kocasının başına kalkmadığı sürece sıkıntı olmaz.
 
Olur bence, ama maaş farkını bireysel biriktirsin kadın, kadın için hayat faha zor çünkü. İkisi de ortaya koysun diyelim 1500, kalan maaşlarını kendilerine harcasınlar/biriktirsinler.
 
Back
X