- Katılım
- 8 Mayıs 2023
- Mesajlar
- 626
- Emoji Skoru
- 650
- Puanlar
- 53
- Yaş
- 26
- Konu Sahibi minnosellaa
- #1
Merhabalar yaklaşık 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım kimyasal dahil 2 kere regl oldum. Doktorum bu ay deneyebilecegimi söyledi. Kahverengi su gibi lekelenmelerim var başım çok ağrıyor asiri bir sekilde sıcak basiyor uykumdan uyanıyorum 2 gündür bu belirtilerim var. Az once test yaptım negatif.