• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebelik belirtisi

nurshn

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ekim 2025
Mesajlar
8
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Yaş
23
Merhaba hanımlar;
Bende basit kist adı verilen kist var doktor yumurta tembelliği olduğumu çatlayamadığını söyledi 6ocak yani bugün regl günüm olmadım fakat bunu gecikme olarak adlandırmak doğru olmaz bahsetmek istediğim konu 3ocakta övülasyon testimde iki çizgiyi gördüm ve o günü ve önceki gününü değerlendirdik bugünlerde regl olcakmısım gibi değilde kasıkta batma hafif ağrı şeffaf uzayan akıntı mevcut sizce döllenme ihtimali olabilir mi 8aylık evliyim şimdiden cevaplayan herkese teşekkür ediyorum
 
bu kadar erken olmaz belirti diye biliyorum. Bu arada yumurta tembelliği için inositol kullanın bana da aynı şeyi söyledi ve inositol başlattı
 
Yok erken belirti durumunu gebelik için bahsetmek istemedim acaba döllenme ihtimalinde bu tarz problemler olabiliyor mu diye sormak istedim yanlış anlattım kendimi sanırım kusura bakmayın
Benim doktorum inositol ile alakalı hiçbirşey demedi heryerde görüyorum o ilacı etkisini gösteriyor mu?
 
Yok erken belirti durumunu gebelik için bahsetmek istemedim acaba döllenme ihtimalinde bu tarz problemler olabiliyor mu diye sormak istedim yanlış anlattım kendimi sanırım kusura bakmayın
Benim doktorum inositol ile alakalı hiçbirşey demedi heryerde görüyorum o ilacı etkisini gösteriyor mu?
Merhaba bende 3,5 yıllık evliyim birkez düşüğüm oldu rahim filminden sonra önceki ay aşılama olduk tutmadı bu ay dediğiniz gibi uzayan beyaz akıntım var her adetten önce oluyor ama sanki biraz farklı geldi bu sefer belimde ağrıyor sizin sonucunuz belli oldu mu acaba
 
Bende bu ay ovülasyon testi yaptım ve değerlendirdim bugün 4. Gün sol kasık ağrım var bacağa vuruyor
 
Merhaba yarı doktor muayenem var bilgilerimi güncelleyeceğim teşekkür ederim o kada kafam karıştı ki zor bir durum allah isteyen herkese versin
 
Back
X