Merhaba hanımlar;
Bende basit kist adı verilen kist var doktor yumurta tembelliği olduğumu çatlayamadığını söyledi 6ocak yani bugün regl günüm olmadım fakat bunu gecikme olarak adlandırmak doğru olmaz bahsetmek istediğim konu 3ocakta övülasyon testimde iki çizgiyi gördüm ve o günü ve önceki gününü değerlendirdik bugünlerde regl olcakmısım gibi değilde kasıkta batma hafif ağrı şeffaf uzayan akıntı mevcut sizce döllenme ihtimali olabilir mi 8aylık evliyim şimdiden cevaplayan herkese teşekkür ediyorum
Bende basit kist adı verilen kist var doktor yumurta tembelliği olduğumu çatlayamadığını söyledi 6ocak yani bugün regl günüm olmadım fakat bunu gecikme olarak adlandırmak doğru olmaz bahsetmek istediğim konu 3ocakta övülasyon testimde iki çizgiyi gördüm ve o günü ve önceki gününü değerlendirdik bugünlerde regl olcakmısım gibi değilde kasıkta batma hafif ağrı şeffaf uzayan akıntı mevcut sizce döllenme ihtimali olabilir mi 8aylık evliyim şimdiden cevaplayan herkese teşekkür ediyorum