- Konu Sahibi Kocmelek839
- #21
Kızlar uzun süredir takip ediyorum buraları. Benim döngüm normalde hep 24-25 gündür. Bugün 25. Gün ve adet olmadım hala. Hiç adet belirtim de yok. Bu ay 8-9-10 Şubat değerlendirdik. ovülasyon testinde 12 Şubat pik gördüm o günü de değerlendirdik. Göğüs hassasiyeti var. 2 gün önce de karnımda ve kasıklarımda çekilme batma hissettim. Bu sabah test yaptım ne olduğunu anlayamadığım bi test sonucu gördüm. Gölge gibi bir çizgi var gibi ama kendimi de kandırmak istemiyorum. Yardımcı olur musunuz?