• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebelik testi hamilelik var mı

Kızlar uzun süredir takip ediyorum buraları. Benim döngüm normalde hep 24-25 gündür. Bugün 25. Gün ve adet olmadım hala. Hiç adet belirtim de yok. Bu ay 8-9-10 Şubat değerlendirdik. ovülasyon testinde 12 Şubat pik gördüm o günü de değerlendirdik. Göğüs hassasiyeti var. 2 gün önce de karnımda ve kasıklarımda çekilme batma hissettim. Bu sabah test yaptım ne olduğunu anlayamadığım bi test sonucu gördüm. Gölge gibi bir çizgi var gibi ama kendimi de kandırmak istemiyorum. Yardımcı olur musunuz?
 

Eklentiler

  • IMG_1994.webp
    IMG_1994.webp
    9,3 KB · Görüntüleme: 427
Kızlar uzun süredir takip ediyorum buraları. Benim döngüm normalde hep 24-25 gündür. Bugün 25. Gün ve adet olmadım hala. Hiç adet belirtim de yok. Bu ay 8-9-10 Şubat değerlendirdik. ovülasyon testinde 12 Şubat pik gördüm o günü de değerlendirdik. Göğüs hassasiyeti var. 2 gün önce de karnımda ve kasıklarımda çekilme batma hissettim. Bu sabah test yaptım ne olduğunu anlayamadığım bi test sonucu gördüm. Gölge gibi bir çizgi var gibi ama kendimi de kandırmak istemiyorum. Yardımcı olur musunuz?
Gölge var gibi bende gördüm. Güvenilir bir marka almışsındır inşallah. Sabah tekrar yap varsa koyulaşır zaten. İlk idrarla yap ama
 
herkese merhaba. 23 şubatta 2 embriyo transferi yapıldı. (5.gün embriyosu) 28 şubatta ve 1 martta idrar testi yaptım aşağıdaki gibi geldiler. ilk 10 dk da hayali çizgi vardı gözle görünen,kamerada çok belli olmuyodu. bu testler 2 saat sonra iyice koyulaşmış hali. sizce pozitif midir bu durumu yaşayan oldu mu ?
 

Eklentiler

  • IMG_8142.webp
    IMG_8142.webp
    80 KB · Görüntüleme: 382
herkese merhaba. 23 şubatta 2 embriyo transferi yapıldı. (5.gün embriyosu) 28 şubatta ve 1 martta idrar testi yaptım aşağıdaki gibi geldiler. ilk 10 dk da hayali çizgi vardı gözle görünen,kamerada çok belli olmuyodu. bu testler 2 saat sonra iyice koyulaşmış hali. sizce pozitif midir bu durumu yaşayan oldu mu ?
Benımde dündü adetım ve bende tes yaptım. Böyle çıktı varmı yokmu bılmuyorum
 

Eklentiler

  • IMG_20260301_103542.webp
    IMG_20260301_103542.webp
    36,2 KB · Görüntüleme: 398
Benimde reglim 10 gün gecikti 2 erken gebelik testi bir de normal kaset test yaptım ama sonuçlar hep silik çıktı sizce normal mi bu kadar silik olması
 

Eklentiler

  • 23D9D8C4-2793-4FB9-B824-11743DA0528E.webp
    23D9D8C4-2793-4FB9-B824-11743DA0528E.webp
    8 KB · Görüntüleme: 383
  • IMG_0E0F73BF-F357-43A8-9D81-7C4E67800B8A.webp
    IMG_0E0F73BF-F357-43A8-9D81-7C4E67800B8A.webp
    6 KB · Görüntüleme: 357
Benimde reglim 10 gün gecikti 2 erken gebelik testi bir de normal kaset test yaptım ama sonuçlar hep silik çıktı sizce normal mi bu kadar silik olması

Benimde reglim 10 gün gecikti 2 erken gebelik testi bir de normal kaset test yaptım ama sonuçlar hep silik çıktı sizce normal mi bu kadar silik olması
regl geciktigi zaman daha koyu renkli çıkıyor sanırım. bence kesin sonuç kanda cıkar kan vermelisin
 
peki negatif olduğunda hiç çizgi çıkmaması gerekmez mi insanın içini bir umut kaplıyor
ben 3 yıldır biçok kez test yaptım hep tek çizgi cıktı sonrasında kandada negatifi görüyodum. bence beta degeri yükselişe geçmese testte de görünmez. zaten bu testlerde beta 50-100 üstüne cıkınca silik cizgi cıkıyomus
 
Kızlar bende 25 ocakta adet oldum en son 3 gün öne kayar ama hala olmadım kahverengi leke geliyo 4 gündür adete dönmüyo bu ay 4 kere bebek denedik ilişkiden 10 gün sonra hcg negatif ama âdette olmuyor
merhaba oldunuz mu acaba cunku ben de en son o tarihte oldum hala regl olamadim testim de negatif cikiyi
 
Kızlar adete 5 6 gün kala yaptım çizgi canlı bakınca rengi pembe ama baya silik yani kamerada kesinlikle gözükmüyor akşam yaptım testi ama ertesi gün yaptım negatif
 

Eklentiler

  • 86FEEFE4-84EE-497E-9DCC-A8DC37B07F3A.webp
    86FEEFE4-84EE-497E-9DCC-A8DC37B07F3A.webp
    15,5 KB · Görüntüleme: 275
  • FFDB03B5-FF79-4A50-B277-203F54126C9C.webp
    FFDB03B5-FF79-4A50-B277-203F54126C9C.webp
    9,2 KB · Görüntüleme: 286
Kızlar lütfen bana da bakın var mı yok mu
 

Eklentiler

  • IMG_7298.webp
    IMG_7298.webp
    243,7 KB · Görüntüleme: 267
  • IMG_7296.webp
    IMG_7296.webp
    25,3 KB · Görüntüleme: 349
Kızlar sizce bu testin kendi rengi mi yoksa silik mi acaba
IMG_5623.webp
 
Merhabalar benimde testimde böyle oldu test yapdım 2ci cizgi beyaz çıkdı 2-3 saat sonra bakiyim bi dedim 2ci cizgi gözle görüle bilir cizgi cikmis adetimden 1 gün gecdi gebelik ola bilir basına bpyle bir sey geldi mi ?
 
Benimde reglim 10 gün gecikti 2 erken gebelik testi bir de normal kaset test yaptım ama sonuçlar hep silik çıktı sizce normal mi bu kadar silik olması
Sizin sonuc ne oldu ? Benimde reglimden 4 gün kecdi gebelik testleri hala negatif.
 
Kızlar banada bakarmısınız adetim5 gün geçti test böyle çıktı 3 dk da zaman geçtikçe belirginleşiyo sizce varmı

IMG_20260309_135549.webp
 
Bence var gibi benim ilk gebeligimde de böyle olmusdu ama adetden 2 gün gectikden sonra cok silik cizgi cikdi 5 gün gectikden sonra tam kirmizi cizgi cikdi gec döllenme ola bilir belki sizde
 
Back
X