Gebelik

tesekkurler gecen yıl yadasım zaten gelısmeyen gebelık kanda var ama ultrasyonda yok hıc gozukmedı 3 aylıktım umarım varsada bıdaha yasamam tesekkurler ılgınıze
 
Cnm bende bir sorun yok çok şükür şuan hamileliğimin 5. Ayindayim inşallah arkadaşın da en kisa zamanda sağlıklı bir hamilelik haberi alır
 
`