3 Mayıs adet tarihim 15 mayısta da aşılama oldum şuan hamileyim ama adet tarihine göre hesaplayınca kesem küçük kalıyor 15 mayısa göre hesaplayınca net oluyor önce kahverengi akıntı çok az geldi ertesi gün pembeye dönünce acile gittim idrar yolu enfeksiyonum çıktı betam 30700 lerde lekelenme tarzı kanamam oluyor doktor kese daha boş dedi ama kanama için net konuşmadı 2 gün sonra beta için tekrar çağırdı bu durumu yaşayan var mı ilk gebeliğim çok tedirginim doktordan yana da şansım hiç gülmedi