Kızlar selam, pkos var bende ve en son adet tarihim 20 mart.
Genelde 32 günde bir regl oluyorum ama bu ay halen regl olmayınca adetim gecikti 25 nisanda kan verdim Beta 13.04 çıktı
Bugün kadın doğum muayenesi oldum tekrar kan verdim sonuç beta 37.4
Geç döllenme mi olmuştur tedirgin oluyorum doktor bir şey söylemedi ve bundan önce ocak ayında düşüğüm olmuştu. Deneyimi olan varsa yazabilir mi teşekkürler hakkınızı helal edin
Genelde 32 günde bir regl oluyorum ama bu ay halen regl olmayınca adetim gecikti 25 nisanda kan verdim Beta 13.04 çıktı
Bugün kadın doğum muayenesi oldum tekrar kan verdim sonuç beta 37.4
Geç döllenme mi olmuştur tedirgin oluyorum doktor bir şey söylemedi ve bundan önce ocak ayında düşüğüm olmuştu. Deneyimi olan varsa yazabilir mi teşekkürler hakkınızı helal edin