• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Geç döllenme olabilir mi

1momy

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Nisan 2026
Mesajlar
10
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
28
Kızlar selam, pkos var bende ve en son adet tarihim 20 mart.
Genelde 32 günde bir regl oluyorum ama bu ay halen regl olmayınca adetim gecikti 25 nisanda kan verdim Beta 13.04 çıktı
Bugün kadın doğum muayenesi oldum tekrar kan verdim sonuç beta 37.4
Geç döllenme mi olmuştur tedirgin oluyorum doktor bir şey söylemedi ve bundan önce ocak ayında düşüğüm olmuştu. Deneyimi olan varsa yazabilir mi teşekkürler hakkınızı helal edin
 
Kızlar selam, pkos var bende ve en son adet tarihim 20 mart.
Genelde 32 günde bir regl oluyorum ama bu ay halen regl olmayınca adetim gecikti 25 nisanda kan verdim Beta 13.04 çıktı
Bugün kadın doğum muayenesi oldum tekrar kan verdim sonuç beta 37.4
Geç döllenme mi olmuştur tedirgin oluyorum doktor bir şey söylemedi ve bundan önce ocak ayında düşüğüm olmuştu. Deneyimi olan varsa yazabilir mi teşekkürler hakkınızı helal edin
Normal vakitte döllenme gibi görünüyor canım. Güzel de artmış. Bir iki defa daha artışı gözlemleyin inşallah sağlıkla hayırla ilerler 🤍
 
Normal vakitte döllenme gibi görünüyor canım. Güzel de artmış. Bir iki defa daha artışı gözlemleyin inşallah sağlıkla hayırla ilerler 🤍
Ayy inşallah çok teşekkür ederim ☺️ rabbim sağlıklı hayırlısını nasip etsin herkese
 
Kızlar selam, pkos var bende ve en son adet tarihim 20 mart.
Genelde 32 günde bir regl oluyorum ama bu ay halen regl olmayınca adetim gecikti 25 nisanda kan verdim Beta 13.04 çıktı
Bugün kadın doğum muayenesi oldum tekrar kan verdim sonuç beta 37.4
Geç döllenme mi olmuştur tedirgin oluyorum doktor bir şey söylemedi ve bundan önce ocak ayında düşüğüm olmuştu. Deneyimi olan varsa yazabilir mi teşekkürler hakkınızı helal edin
gayet sağlıklı artışınız var endişelenmeyin düşük olacak gibi görünmüyor bu sonuç 🌸🩷
 
Kızlar selam, pkos var bende ve en son adet tarihim 20 mart.
Genelde 32 günde bir regl oluyorum ama bu ay halen regl olmayınca adetim gecikti 25 nisanda kan verdim Beta 13.04 çıktı
Bugün kadın doğum muayenesi oldum tekrar kan verdim sonuç beta 37.4
Geç döllenme mi olmuştur tedirgin oluyorum doktor bir şey söylemedi ve bundan önce ocak ayında düşüğüm olmuştu. Deneyimi olan varsa yazabilir mi teşekkürler hakkınızı helal edin
2 katı artması gerekiyor sizinde artmış güzel bir artış sağlıcakla gelsin inşallah 🩷
 
gayet sağlıklı artışınız var endişelenmeyin düşük olacak gibi görünmüyor bu sonuç 🌸🩷
İnşallah sağlıklıdır 🙏 Bir önceki bebeğimde her şey yolundaydı ama kalp atışı göremedik sonra düşük oldu zaten. Allah kimseye yaşatmasın insanın ister istemez kafasına takılıyor.
 
2 katı artması gerekiyor sizinde artmış güzel bir artış sağlıcakla gelsin inşallah 🩷
İnşallah çok teşekkür ederim ☺️ Allahım isteyen bekleyen herkese kolaylıkla nasip etsin inşallah 🙏
 
İnşallah sağlıklıdır 🙏 Bir önceki bebeğimde her şey yolundaydı ama kalp atışı göremedik sonra düşük oldu zaten. Allah kimseye yaşatmasın insanın ister istemez kafasına takılıyor.
Stres yapmayın beta artışınız güzel yakında kese de görünür bunların heyecanını yaşayın. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi🧿🌸
 
İnşallah sağlıklıdır 🙏 Bir önceki bebeğimde her şey yolundaydı ama kalp atışı göremedik sonra düşük oldu zaten. Allah kimseye yaşatmasın insanın ister istemez kafasına takılıyor.
Rabbim hayırlısını kolaylıkla bize nasip etsin inşallah 🙏
 
Kızlar selam, pkos var bende ve en son adet tarihim 20 mart.
Genelde 32 günde bir regl oluyorum ama bu ay halen regl olmayınca adetim gecikti 25 nisanda kan verdim Beta 13.04 çıktı
Bugün kadın doğum muayenesi oldum tekrar kan verdim sonuç beta 37.4
Geç döllenme mi olmuştur tedirgin oluyorum doktor bir şey söylemedi ve bundan önce ocak ayında düşüğüm olmuştu. Deneyimi olan varsa yazabilir mi teşekkürler hakkınızı helal edin
Merhaba son durumunuz nedir son betanız kaç çıktı
 
Kızlar merhaba reglime 4 gün kaldı 3 gün önce biraz pembe lekelenme ve 1 gün arayla tekrar lekelenme oldu 2 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı Bu gün de çok az pembe şekilde kanamam geldi peçetede fark ettim ama diğerlerinden bir tık daha fazla ve karnım Regl olacak gibi ağrıyor 😣 sizce bu neden olur yerleşme kanaması mı başka bir şey mi acaba çünkü arada bir kaşıntı da oluyor genel akıntım devam da ediyor gün içinde
 
Kızlar selam, pkos var bende ve en son adet tarihim 20 mart.
Genelde 32 günde bir regl oluyorum ama bu ay halen regl olmayınca adetim gecikti 25 nisanda kan verdim Beta 13.04 çıktı
Bugün kadın doğum muayenesi oldum tekrar kan verdim sonuç beta 37.4
Geç döllenme mi olmuştur tedirgin oluyorum doktor bir şey söylemedi ve bundan önce ocak ayında düşüğüm olmuştu. Deneyimi olan varsa yazabilir mi teşekkürler hakkınızı helal edin
Merhaba, ben de şuan aynı durumu yaşıyorum. Son adet tarihim 25 nisan. Döngüm genelde 30-32 gün. 25-26 Mayıs gebelik testlerim aşırı gölge çıktı. 30 Mayısta ilk kez ikincisi silik de olsa pozitif gördüm. 1 Haziranda kan verdim, bu sabah sonuç çıktı beta 40. Yine de doktora gideyim fikir olsun dedim. 2 gün sonra tekrar kan istedi tabii. Karından ultrason baktı rahim kalınlığı 22 mm iyi olumlu düşünelim dedi. Son adet tarihime göre düşük kalıyor fakat ovulasyon testim 15 Mayısta pozitif çıkmıştı, yani geç döllenme durumundan belki normaldir bilemiyorum. Sizin bu süreciniz nasıl devam ediyor? İnşallah sağlıkla evladınızı kucağınıza alırsınız.
 
Back
X