benim bütün etrafimdaki akrabalarim hep akrabalariyla evlendi...hepsinin masallah sapasaglam cocuklari oldu...ben yinede asla evlenmem derdim akrabayla....evlenmedimde...simdi benim cocugum hasta...nasip kismet....öyle akrabada mutlak olcak deniliyor ama ben inanmiyorum...olabilir ama herzaman degil