evet cenım bende yaptırdım genetik çünkü 2 kaybım vardı 1 sene oldu yaptıralı ileri derecede kan pıhtılaşması çıktı hamile kalınca iğne vurunmaya başladım bebeğim 6 aylık oldu ama karnımda yine öldü bebeğim 4 ay sonra tekrar hamile kaldım 1 hafta önce yine öldü artık şaşırdım ne yapacağımı iğnede vurunuyorum ama yinede ölüyorlar kısmet artık Allah hayırlısını versın hepimize