• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Genital estetik ve dr. Abdülkadir güllüce

Sofiaoz

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Aralık 2025
Mesajlar
12
Emoji Skoru
9
Puanlar
1
Yaş
38
Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır yazmak için beklediğim bir konu.. yaklaşık 15 gün önce kombine bir genital estetik ameliyat oldum. Uzun süredir araştırıp, buradan ve diğer platformlardan ameliyatı geçirmiş herkesin yorumlarını okumaya çalıştım.. ben de sizlere kendi tecrübemi paylaşmak istiyorum belki bu ameliyatı olmak isteyip cesaret edemeyen ya da aklında soru işareti olan hem cinslerin varsa onlara yardımcı olmak isterim..

Uzun süredir araştırıyorum. Instagram‘da bir çok doktor gördüm. Bir tane kadın doktorla görüştüm fakat kendisinden hiç elektrik alamadım, açıkçası beni rahat hissettirmedi. Daha sonra instagramda Abdülkadir Güllüce hocayı gördüm. Benim şikayetim daha önce bir tane normal doğum yaptığımdan dolayı vajinada aşırı bolluk ve ilişkide gaz çıkarma problemi vardı..Bu bir süre sonra beni çok rahatsız etmeye başladı..Ve labioplarımda simetrik bozukluk vardı..

Doktor beyle ön görüşmeye gittim muayene oldum fotoğraflar üzerinde neler yapılması gerektiğini oturup detaylıca konuştuk.. açıkçası hem enerjisi hem de bana hissettirdiği güven duygusu en önemlisi de daha önce yaptığı operasyonlardaki işçiliği bana çok güven verdi.. gerçekten işinin ehli olması gereken bir konu..

O hafta içerisinde ameliyat olmaya karar verdim. Açıkçası ameliyat olmaktan hiç korkum yoktu fakat sonraki süreç beni tedirgin ediyordu. Çünkü çok fazla olumsuz paylaşımlar,tecrübeler okudum..sanırım doktor seçimi çok önemli.

Ameliyatım yaklaşık 3,5 saat sürdü. Özel bir hastanede çok tatlı bir ekiple ameliyat oldum.

Ameliyattan çıktıktan sonra bir gece hastanede tek başıma kaldım. Herhangi bir ağrı veya zorluk çekmedim. Tek başıma oturup yemeğimi yiyebildim, yürüyebildim.

Hastane sürecim gerçekten çok rahat geçti. Tek rahatsız eden sonda oldu. Ertesi günün sabahı hemşire sondayı ve tamponu çıkardı, inanın çok rahat ettim..

Bana kombine bir estetik yapıldı.
Vajinal daraltma,labioplasti,klitoris etrafındaki fazla deri alındı..Dış dudaklara kendi yağımdan dolgu yapıldı..çok fazla dikişim vardı. Doktorumun tek istediği hijyene dikkat etmem ve kendi özel yaptığı kremi sabah akşam uygulamamdı.. onun haricinde hiçbir şekilde farklı bir şey kullanmadım.

Hastaneden tek başıma çıkıp evime araba kullanarak tek başıma gittim. İlk birkaç gün ağrı kesici kullandım fakat çok ağrım oldu diyemem.. açıkçası ağrım olur diye korktuğum için kullandım. Bir de antibiyotik kullandım.

Eve geldiğimde birkaç gün iç çamaşırı giymeden, alttan hava alabilecek kıyafetler tercih ettim. Buz kompres yaptım, ödem 4. gün gitmeye başlamıştı.
Bu ameliyatta ilk bir hafta çok önemli..
Dinlenmeye özen göstermelisiniz.Kendinize vakit ayırmak için uygun bir zaman. Çocuğunuza bakıp yemeğinizi yapabileceğiniz kadar iyi hissediyorsunuz.. ağır kaldırmak yasak..

Ben çok fazla detaycı ve pimpirikli bir insanım.. Kafama takılan, tedirgin olduğum her şeyi doktoruma WhatsApp’tan sordum, her soruma titizlikle ve sabırla hızlıca cevap verdi.. inanın bu süreçte doktorun size gösterdiği özen çok önemli.. her hafta kontrole gittim. Artık dikişlerim yavaş yavaş düşmeye başladı ve kendimi çok daha rahat hissediyorum.

Alt tarafta ve vajina daraltmadaki dikişler hala duruyor. Onların erimesi daha yavaş ve sabır gerektiriyor. Fakat doktorum 2 ayda her şeyin tamamen iyileştiğini söyledi.

Bir sonraki kontrolüm 1.ay kontrolü olacak.. o zamana kadar büyük ölçüde iyileşmiş olacak..

Kendime yaptığım en güzel iyiliklerden birisi oldu..doktorum gerçekten harika biri, iyi ki yolumuz kesişmiş..

Aklınıza takılan sormak istediğiniz şeyleri sorabilirsiniz arkadaşlar..destek olmak için elimden geleni yapmaya çalışırım.

Zaman zaman güncelleme yapacağım😊

Edit; Bugün ameliyatımın 20.günü dışarıdaki dikişlerin hepsi düştü. Kalan işlevsiz olanların bir kısmını doktor aldı,diğerler kalan ufakları ben cımbızla aldım..artık kotlarımı çok rahat giyebiliyorum çok rahat hissediyorum.arada hafif bi kaşıntı olup geçiyor.
 
Son düzenleme:
Özelden fiyat bilgisi paylaşırmısınız?
 
Özelden fiyat bilgisi paylaşırmısınız?
Fiyat bilgisi vermem doğru olmaz her işlem farklıdır..Bana yapılan belki sizin ihtiyacınız değildir.. ücretsiz muayenede fiyat veriyorlar.
 
Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır yazmak için beklediğim bir konu.. yaklaşık 15 gün önce kombine bir genital estetik ameliyat oldum. Uzun süredir araştırıp, buradan ve diğer platformlardan ameliyatı geçirmiş herkesin yorumlarını okumaya çalıştım.. ben de sizlere kendi tecrübemi paylaşmak istiyorum belki bu ameliyatı olmak isteyip cesaret edemeyen ya da aklında soru işareti olan hem cinslerin varsa onlara yardımcı olmak isterim..

Uzun süredir araştırıyorum. Instagram‘da bir çok doktor gördüm. Bir tane kadın doktorla görüştüm fakat kendisinden hiç elektrik alamadım, açıkçası beni rahat hissettirmedi. Daha sonra instagramda Abdülkadir Güllüce hocayı gördüm. Benim şikayetim daha önce bir tane normal doğum yaptığımdan dolayı vajinada aşırı bolluk ve ilişkide gaz çıkarma problemi vardı..Bu bir süre sonra beni çok rahatsız etmeye başladı..Ve labioplarımda simetrik bozukluk vardı..

Doktor beyle ön görüşmeye gittim muayene oldum fotoğraflar üzerinde neler yapılması gerektiğini oturup detaylıca konuştuk.. açıkçası hem enerjisi hem de bana hissettirdiği güven duygusu en önemlisi de daha önce yaptığı operasyonlardaki işçiliği bana çok güven verdi.. gerçekten işinin ehli olması gereken bir konu..

O hafta içerisinde ameliyat olmaya karar verdim. Açıkçası ameliyat olmaktan hiç korkum yoktu fakat sonraki süreç beni tedirgin ediyordu. Çünkü çok fazla olumsuz paylaşımlar,tecrübeler okudum..sanırım doktor seçimi çok önemli.

Ameliyatım yaklaşık 3,5 saat sürdü. Özel bir hastanede çok tatlı bir ekiple ameliyat oldum.

Ameliyattan çıktıktan sonra bir gece hastanede tek başıma kaldım. Herhangi bir ağrı veya zorluk çekmedim. Tek başıma oturup yemeğimi yiyebildim, yürüyebildim.

Hastane sürecim gerçekten çok rahat geçti. Tek rahatsız eden sonda oldu. Ertesi günün sabahı hemşire sondayı ve tamponu çıkardı, inanın çok rahat ettim..

Bana kombine bir estetik yapıldı.
Vajinal daraltma,labioplasti,klitoris etrafındaki fazla deri alındı..Dış dudaklara kendi yağımdan dolgu yapıldı..çok fazla dikişim vardı. Doktorumun tek istediği hijyene dikkat etmem ve kendi özel yaptığı kremi sabah akşam uygulamamdı.. onun haricinde hiçbir şekilde farklı bir şey kullanmadım.

Hastaneden tek başıma çıkıp evime araba kullanarak tek başıma gittim. İlk birkaç gün ağrı kesici kullandım fakat çok ağrım oldu diyemem.. açıkçası ağrım olur diye korktuğum için kullandım. Bir de antibiyotik kullandım.

Eve geldiğimde birkaç gün iç çamaşırı giymeden, alttan hava alabilecek kıyafetler tercih ettim. Buz kompres yaptım, ödem 4. gün gitmeye başlamıştı.
Bu ameliyatta ilk bir hafta çok önemli..
Dinlenmeye özen göstermelisiniz.Kendinize vakit ayırmak için uygun bir zaman. Çocuğunuza bakıp yemeğinizi yapabileceğiniz kadar iyi hissediyorsunuz.. ağır kaldırmak yasak..

Ben çok fazla detaycı ve pimpirikli bir insanım.. Kafama takılan, tedirgin olduğum her şeyi doktoruma WhatsApp’tan sordum, her soruma titizlikle ve sabırla hızlıca cevap verdi.. inanın bu süreçte doktorun size gösterdiği özen çok önemli.. her hafta kontrole gittim. Artık dikişlerim yavaş yavaş düşmeye başladı ve kendimi çok daha rahat hissediyorum.

Alt tarafta ve vajina daraltmadaki dikişler hala duruyor. Onların erimesi daha yavaş ve sabır gerektiriyor. Fakat doktorum 2 ayda her şeyin tamamen iyileştiğini söyledi.

Bir sonraki kontrolüm 1.ay kontrolü olacak.. o zamana kadar büyük ölçüde iyileşmiş olacak..

Kendime yaptığım en güzel iyiliklerden birisi oldu..doktorum gerçekten harika biri, iyi ki yolumuz kesişmiş..

Aklınıza takılan sormak istediğiniz şeyleri sorabilirsiniz arkadaşlar..destek olmak için elimden geleni yapmaya çalışırım.

Zaman zaman güncelleme yapacağım😊

Edit; Bugün ameliyatımın 20.günü dışarıdaki dikişlerin hepsi düştü. Kalan işlevsiz olanların bir kısmını doktor aldı,diğerler kalan ufakları ben cımbızla aldım..artık kotlarımı çok rahat giyebiliyorum çok rahat hissediyorum.arada hafif bi kaşıntı olup geçiyor.
Merhaba bugün ameliyatımın 7. Günü.
Ben Labioplasti ve hudoplasti ameliyatı oldum.
Ama maalesef 4. Günüm de regl oldum ve iç çamaşırı ped kullanmak zorunda kaldım mecburen. Hijyen de sorun yaşamıyorum ancak top top beze gibi şişlikler var. Buz uygulaması yapıyorum ancak çok fayda etmedi. Tarif ettiğim bezeler sizde de oldu mu ve kaç günde indi?
 
Merhaba bugün ameliyatımın 7. Günü.
Ben Labioplasti ve hudoplasti ameliyatı oldum.
Ama maalesef 4. Günüm de regl oldum ve iç çamaşırı ped kullanmak zorunda kaldım mecburen. Hijyen de sorun yaşamıyorum ancak top top beze gibi şişlikler var. Buz uygulaması yapıyorum ancak çok fayda etmedi. Tarif ettiğim bezeler sizde de oldu mu ve kaç günde indi?
Merhaba geç gördüm mesajınızı. Bazı dikişlerimde hafif şişlikler olmuştu özellikle perine bölgesinde ve klitoris kenarında fakat sonra kendiliğinden geçti. Sizinde büyük ihtimal artık geçmiştir.
Ben 2.aya yaklaşıyorum. Dış bölgede hiç iz kalmadı,ameliyat olmuş görüntüsü yok bu çok güzel..sadece bi gerginlik hissi var tüm dikiş olan bölgelerde sanırım zamanla yumuşar.özellikle perinedeki gerginliği hissediyorum.
 
Merhaba. Perine bölgemin ödemi tamamen indi.
Daha iyi durumdayım ama bana ek olarak hudoplasti de yapılmıştı.
Klitoris bölgem baya büyük duruyor yani dolgun ödem kaynaklıdır umarım.
14 gun oldu bugün tam.
 
Bende lapioplasti ve hudoplasti olacağım.Aynı gün eve geçebileceğimi söyledi doktor.Çoğu kişi bir gece hastanede kalmış.Basit ameliyat değil ama biraz tedirginim bu konuda.Ameliyaı muayenehanesinde yapacak.
 
Bende lapioplasti ve hudoplasti olacağım.Aynı gün eve geçebileceğimi söyledi doktor.Çoğu kişi bir gece hastanede kalmış.Basit ameliyat değil ama biraz tedirginim bu konuda.Ameliyaı muayenehanesinde yapacak.
Hastanede kalınca ağrı olduğunda hemen müdahale ediliyor ve çok ayağa kalkmadan ilk geceyi geçiriyorsun o konuda güzel fakat kalınması zorunlu değil bence..biz kadınlar evde yatamadığımız için ilk geceyi geçirmek iyi oluyor..hijyeninize dikkat edin yeter.kolaylıkla olsun inşallah🙏
 
Hastanede kalınca ağrı olduğunda hemen müdahale ediliyor ve çok ayağa kalkmadan ilk geceyi geçiriyorsun o konuda güzel fakat kalınması zorunlu değil bence..biz kadınlar evde yatamadığımız için ilk geceyi geçirmek iyi oluyor..hijyeninize dikkat edin yeter.kolaylıkla olsun inşallah🙏
Lütfen şekli nasıl şuanda..ilk zamanlar nasıldı. Benim 5. Günüm…. Rengi ve şekli çok kötü bakmaya midem bulanıyor
 
Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır yazmak için beklediğim bir konu.. yaklaşık 15 gün önce kombine bir genital estetik ameliyat oldum. Uzun süredir araştırıp, buradan ve diğer platformlardan ameliyatı geçirmiş herkesin yorumlarını okumaya çalıştım.. ben de sizlere kendi tecrübemi paylaşmak istiyorum belki bu ameliyatı olmak isteyip cesaret edemeyen ya da aklında soru işareti olan hem cinslerin varsa onlara yardımcı olmak isterim..

Uzun süredir araştırıyorum. Instagram‘da bir çok doktor gördüm. Bir tane kadın doktorla görüştüm fakat kendisinden hiç elektrik alamadım, açıkçası beni rahat hissettirmedi. Daha sonra instagramda Abdülkadir Güllüce hocayı gördüm. Benim şikayetim daha önce bir tane normal doğum yaptığımdan dolayı vajinada aşırı bolluk ve ilişkide gaz çıkarma problemi vardı..Bu bir süre sonra beni çok rahatsız etmeye başladı..Ve labioplarımda simetrik bozukluk vardı..

Doktor beyle ön görüşmeye gittim muayene oldum fotoğraflar üzerinde neler yapılması gerektiğini oturup detaylıca konuştuk.. açıkçası hem enerjisi hem de bana hissettirdiği güven duygusu en önemlisi de daha önce yaptığı operasyonlardaki işçiliği bana çok güven verdi.. gerçekten işinin ehli olması gereken bir konu..

O hafta içerisinde ameliyat olmaya karar verdim. Açıkçası ameliyat olmaktan hiç korkum yoktu fakat sonraki süreç beni tedirgin ediyordu. Çünkü çok fazla olumsuz paylaşımlar,tecrübeler okudum..sanırım doktor seçimi çok önemli.

Ameliyatım yaklaşık 3,5 saat sürdü. Özel bir hastanede çok tatlı bir ekiple ameliyat oldum.

Ameliyattan çıktıktan sonra bir gece hastanede tek başıma kaldım. Herhangi bir ağrı veya zorluk çekmedim. Tek başıma oturup yemeğimi yiyebildim, yürüyebildim.

Hastane sürecim gerçekten çok rahat geçti. Tek rahatsız eden sonda oldu. Ertesi günün sabahı hemşire sondayı ve tamponu çıkardı, inanın çok rahat ettim..

Bana kombine bir estetik yapıldı.
Vajinal daraltma,labioplasti,klitoris etrafındaki fazla deri alındı..Dış dudaklara kendi yağımdan dolgu yapıldı..çok fazla dikişim vardı. Doktorumun tek istediği hijyene dikkat etmem ve kendi özel yaptığı kremi sabah akşam uygulamamdı.. onun haricinde hiçbir şekilde farklı bir şey kullanmadım.

Hastaneden tek başıma çıkıp evime araba kullanarak tek başıma gittim. İlk birkaç gün ağrı kesici kullandım fakat çok ağrım oldu diyemem.. açıkçası ağrım olur diye korktuğum için kullandım. Bir de antibiyotik kullandım.

Eve geldiğimde birkaç gün iç çamaşırı giymeden, alttan hava alabilecek kıyafetler tercih ettim. Buz kompres yaptım, ödem 4. gün gitmeye başlamıştı.
Bu ameliyatta ilk bir hafta çok önemli..
Dinlenmeye özen göstermelisiniz.Kendinize vakit ayırmak için uygun bir zaman. Çocuğunuza bakıp yemeğinizi yapabileceğiniz kadar iyi hissediyorsunuz.. ağır kaldırmak yasak..

Ben çok fazla detaycı ve pimpirikli bir insanım.. Kafama takılan, tedirgin olduğum her şeyi doktoruma WhatsApp’tan sordum, her soruma titizlikle ve sabırla hızlıca cevap verdi.. inanın bu süreçte doktorun size gösterdiği özen çok önemli.. her hafta kontrole gittim. Artık dikişlerim yavaş yavaş düşmeye başladı ve kendimi çok daha rahat hissediyorum.

Alt tarafta ve vajina daraltmadaki dikişler hala duruyor. Onların erimesi daha yavaş ve sabır gerektiriyor. Fakat doktorum 2 ayda her şeyin tamamen iyileştiğini söyledi.

Bir sonraki kontrolüm 1.ay kontrolü olacak.. o zamana kadar büyük ölçüde iyileşmiş olacak..

Kendime yaptığım en güzel iyiliklerden birisi oldu..doktorum gerçekten harika biri, iyi ki yolumuz kesişmiş..

Aklınıza takılan sormak istediğiniz şeyleri sorabilirsiniz arkadaşlar..destek olmak için elimden geleni yapmaya çalışırım.

Zaman zaman güncelleme yapacağım😊

Edit; Bugün ameliyatımın 20.günü dışarıdaki dikişlerin hepsi düştü. Kalan işlevsiz olanların bir kısmını doktor aldı,diğerler kalan ufakları ben cımbızla aldım..artık kotlarımı çok rahat giyebiliyorum çok rahat hissediyorum.arada hafif bi kaşıntı olup geçiyor.
Merhaba, ameliyatınızı nerede oldunuz doktorunuz kimdi acaba, süreciniz çok rahat geçmiş çok sevindim sizin adınıza :)
 
Back
X