• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gergınım

47sema

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Temmuz 2019
Mesajlar
2
Emoji Skoru
0
Puanlar
36
Yaş
31
Önizleme
merhabalar.kocamla bugun ki tartışmamızın sonunda bana aldıgı çiçeği saksıyla yere fırlattı. bende kalkıp o çiçeği çöpe attım sizce dogru mu yaptım.
 
ben o cicekleri alir basina vururdum diyecegim ama iste lafta kalir tek. Cöpe atmak iyi olmus.
 
Önizleme
merhabalar.kocamla bugun ki tartışmamızın sonunda bana aldıgı çiçeği saksıyla yere fırlattı. bende kalkıp o çiçeği çöpe attım sizce dogru mu yaptım.

Bu konu icin uye olmus olamazsin bence :KK53:
 
Saksı çiçeği bir de,
Çiçeğin suçu ne?
 
bu bişeye tepki olmuş ama neye yani bir güzellik yapmış ama beklediği olmayınca kızıp atmış sanırsam konuyu bilmesemde orda bir yanlış var
 
Back
X