Y Yagmurlubulutlu Yeni Üye Kayıtlı Üye Katılım 16 Aralık 2017 Mesajlar 11 Emoji Skoru 66 Puanlar 3 Yaş 29 28 Mart 2018 Konu Sahibi Konu Sahibi elmadilimi #121 Benide "saaaag" ve "h" diye kaydetmiler. Ne alaka anlamadim