Glifor ve yaşadıklarım lütfen yardım

blackberryli

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2012
270
125
34
Arkadaşlar merhaba sağlıklı beslenerek ve spor yaparak 1 yıla yakın zamanda 12 kilo verdim.
Vermek istediğim 5 kilom kaldı fakat kilo vermem resmen durdu ne yaptıysam aynı kiloda sabit kaldığım için diyetisyene gitmeye karar verdim istediği belli testler oldu testleri yaptırmak için Ali Saklamaz'a gittim.
Anti tpo yüksek TS4 düşük çıktı ve İnsülin direncim olduğunu söyledi kendisi.
İnsülin direnci için Glifor isimli hapı verdi. Kullanmaya başladım ilk hafta yarım yarım 1000mg 2. hafta 1000, 1000 kullanacaksın dedi söylediği gibi yaptım beslenmeme dikkat ediyor ve sporumu yapmaya devam ediyorum. İshal dışında pek bir yan etkisini yaşamadım ama şöyle bir sorunum var kıtlıktan çıkmış gibiyim. Sabah gözümü açıyorum tek düşündüğüm şey yemek.. Tuvalete gitmeden yemek yemek istiyorum. Doktorun söylediğine göre, ilacın kan şekerimi dengelemesi, tatlı isteğimi yok etmesi gerekiyormuş ama ne nutella kalıyor ne tahin pekmez bu durum normal mi arkadaşlar bu ilacı kullanıp bunları yaşayan oldu mu? Forumda baktım herkes iştahının kesilmesinden, mide bulantısından bahsediyor bende hiç bir şey olmadığı gibi boğazımdan başka bir şey düşünemiyorum bilgisi olan lütfen yardım etsin :KK43:(((
 

caponbaligi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Eylül 2010
102
12
Merhaba canım ben ve eşimde 3 ay önce diyetisyene gitmeye başladık ve onun yönlendirmesiyle endokrinoloğa gittik.Bizede birtakım testler yapıldı ve bizede 1000mg glifor verildi.Ben sabah akşa eşim +öğlende içiyor.Doktor bizede yan etkilerden bahsetmişti ve dedğin gibi bende forumda birsürü yazı okudum herkes mide bulantısından ve iştahsızlıktan bahsetmişti.Fakat ne bende nede eşimde bu durum olmadı.3 aydır kullanmama rağmen benimde tatlı isteğimde herhangi bir değişiklik yok.Tabi senin gibide iştahımı ekstradan açmadı ama...
 

blackberryli

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2012
270
125
34
Merhaba canım ben ve eşimde 3 ay önce diyetisyene gitmeye başladık ve onun yönlendirmesiyle endokrinoloğa gittik.Bizede birtakım testler yapıldı ve bizede 1000mg glifor verildi.Ben sabah akşa eşim +öğlende içiyor.Doktor bizede yan etkilerden bahsetmişti ve dedğin gibi bende forumda birsürü yazı okudum herkes mide bulantısından ve iştahsızlıktan bahsetmişti.Fakat ne bende nede eşimde bu durum olmadı.3 aydır kullanmama rağmen benimde tatlı isteğimde herhangi bir değişiklik yok.Tabi senin gibide iştahımı ekstradan açmadı ama...

öğleden sonra doktoru arayıp anlatacağım durumu zira ilacı akşam da sabah da almadım. O kadar uğraşıp kilo verdim saçma bir hapla tekrar almak istemiyorum. Sizde ishal sorunu oldu mu peki
 

disiua1905

Guru
Kayıtlı Üye
16 Mayıs 2008
2.402
104
Arkadaşlar merhaba sağlıklı beslenerek ve spor yaparak 1 yıla yakın zamanda 12 kilo verdim.
Vermek istediğim 5 kilom kaldı fakat kilo vermem resmen durdu ne yaptıysam aynı kiloda sabit kaldığım için diyetisyene gitmeye karar verdim istediği belli testler oldu testleri yaptırmak için Ali Saklamaz'a gittim.
Anti tpo yüksek TS4 düşük çıktı ve İnsülin direncim olduğunu söyledi kendisi.
İnsülin direnci için Glifor isimli hapı verdi. Kullanmaya başladım ilk hafta yarım yarım 1000mg 2. hafta 1000, 1000 kullanacaksın dedi söylediği gibi yaptım beslenmeme dikkat ediyor ve sporumu yapmaya devam ediyorum. İshal dışında pek bir yan etkisini yaşamadım ama şöyle bir sorunum var kıtlıktan çıkmış gibiyim. Sabah gözümü açıyorum tek düşündüğüm şey yemek.. Tuvalete gitmeden yemek yemek istiyorum. Doktorun söylediğine göre, ilacın kan şekerimi dengelemesi, tatlı isteğimi yok etmesi gerekiyormuş ama ne nutella kalıyor ne tahin pekmez bu durum normal mi arkadaşlar bu ilacı kullanıp bunları yaşayan oldu mu? Forumda baktım herkes iştahının kesilmesinden, mide bulantısından bahsediyor bende hiç bir şey olmadığı gibi boğazımdan başka bir şey düşünemiyorum bilgisi olan lütfen yardım etsin :KK43:(((

Canım herkeste farklı etki gösteriyor olabilir, kullanan bir yakınımın midesi çok bulanmıştı ve yemek bile görmek istemiyordu.. Bir doktora danışsan daha sağlıklı olur ,

Sevgiler
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 30-06-2021

Hamileliğimin 34. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 46 gün kaldı.

Sizin bebeğinize sağladığınız bağışıklık korumasının yanında, bebeğiniz de hafif enfeksiyonlara karşı kendi bağışıklık sistemini geliştirmeye başladı. Hamileliğiniz boyunca, bebeğinize solunum ve sindirim sistemiyle ilgili enfeksiyonlara karşı bağışıklık sağladığınız gibi kızamık vb genel viral enfeksiyonlara karşıda antikor koruması sağlamış olursunuz. Eğer bu antikorlar sisteminizde varsa, antikorlar plesanta yardımıyla sizin kan dolaşımınızdan bebeğin kan dolaşımına geçer.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2200 gr. - Yaklaşık boyu : 45.1 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

blackberryli

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2012
270
125
34


Canım herkeste farklı etki gösteriyor olabilir, kullanan bir yakınımın midesi çok bulanmıştı ve yemek bile görmek istemiyordu.. Bir doktora danışsan daha sağlıklı olur ,

Sevgiler

evet benim iş arkadaşımda kullanmıştı 2 sene önce cacıkla besleniyordu bulantıdan ama benim durumum çok ilginç :)))
 

Sarisekerannesi

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
18 Ocak 2012
8.293
3.932
banada verdı doktor ve ben onu ıctımı yemegın kokusunu bıle duymak stemıyorum o yüzden gece yatarken ııyorum
 

blackberryli

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2012
270
125
34
Arkadasım bu seker ilacı. Diyabet doktoruna gitmeni öneririm mutlaka

Evet biliyorum doktora durumu anlattim baska bir zayiflama ilacimiz yok dedi :// ben zayiflama ilaci istemedim ki kilo veremiyorm bir sebebi var mi sizce diyetisyen oncesi geldim dedim ilaci kesin dedi ::/ ben bu isten birsey anlamadim


iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi
 

Chelzy

İkiz oğlan anası
Pro Üye
20 Ocak 2008
13.909
28.128
Diyetisyenler isin kolayini bulmus.Ver gliforu gitsin.Bunlar nasil hipokrat yemini etmis anlamiyorum ben ya.Kullanmayin arkadasim su ilaci.Bunu diyabet hastalari kullaniyor yahum
 

merisina

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2014
2.291
1.507
35
Arkadaşlar merhaba sağlıklı beslenerek ve spor yaparak 1 yıla yakın zamanda 12 kilo verdim.
Vermek istediğim 5 kilom kaldı fakat kilo vermem resmen durdu ne yaptıysam aynı kiloda sabit kaldığım için diyetisyene gitmeye karar verdim istediği belli testler oldu testleri yaptırmak için Ali Saklamaz'a gittim.
Anti tpo yüksek TS4 düşük çıktı ve İnsülin direncim olduğunu söyledi kendisi.
İnsülin direnci için Glifor isimli hapı verdi. Kullanmaya başladım ilk hafta yarım yarım 1000mg 2. hafta 1000, 1000 kullanacaksın dedi söylediği gibi yaptım beslenmeme dikkat ediyor ve sporumu yapmaya devam ediyorum. İshal dışında pek bir yan etkisini yaşamadım ama şöyle bir sorunum var kıtlıktan çıkmış gibiyim. Sabah gözümü açıyorum tek düşündüğüm şey yemek.. Tuvalete gitmeden yemek yemek istiyorum. Doktorun söylediğine göre, ilacın kan şekerimi dengelemesi, tatlı isteğimi yok etmesi gerekiyormuş ama ne nutella kalıyor ne tahin pekmez bu durum normal mi arkadaşlar bu ilacı kullanıp bunları yaşayan oldu mu? Forumda baktım herkes iştahının kesilmesinden, mide bulantısından bahsediyor bende hiç bir şey olmadığı gibi boğazımdan başka bir şey düşünemiyorum bilgisi olan lütfen yardım etsin :KK43:(((
Glifor öyle her insülin direnci yüksek olana verilmez kan şekeriniz düşüp Hipoglisemi atakları yaşıyorsunuzdur . Endokrinoloji bölümüne gidin diyetisyen buna karar verebilecek yetide olamaz ve bu çok sakıncalı
 

huzurluyumben

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
13 Eylül 2013
4.189
2.581
T4un dusuk cikmis, muhtemelen, vucudun kilo vermeye zorlandigi icin. Naisl kilo verdigin de onemli tabi. Bunlarin beslenme seklinden ve kilo vermeden kaynaklandigini dusunuyorum. Sizin yerinizde olsam kilomu muhafaza ederim bir sure, ve basit sekerlerin hepsinden kacinip komleks karbohidrat alirim, ama fazla deyil. protein sebzeyi de dengeli tuketirim. Sekerli meyveleri tamamen kisarim. Yani demek istedigim Glisemik endekse gore yerim. Bu zaten insulin, T4, leptin hormonlarinizi dengeler, ve insulin direnciniz kaybolur.

Ama zaman alicak seyler, ve isin sagliklisi da bu. Kullanmayin bence o ilaclari.
 

achtholin

Mevzu derin..
Kayıtlı Üye
7 Eylül 2011
424
89
Merhaba,
Yaklasik iki ay evvel banada yumurta tembelligi ve kilo problemim sonucunda doktorum glifor verdi..
Bende ilk zamanlar durmaksizin mide bulantisi yapiyordu doktoruma danistigimda karbonhidrat agirlikli beslendigim icin boyle oldugunu soyledim karbonhidrati sifira indirince mide bulantim da gecti.. Ancak bende sizin gibi ishal oldu ve hic duzelemedim bu gecmeyebilirmis ve birakmak zorunda kaldim.. Doktorunuza danismaniz gerekebilir..
Sevgiler..